Aihe: Kaatuuko teorioita treenamisesta!?
1 2 3 4 5 6
Shitmanek
24.02.2006 12:50:11 (muokattu 24.02.2006 12:50:57)
Mazah vähän jätkät veti opethii:D
oli jees.. neljä vuotta??
oukei..

Kyllä minäkin Opethia soitan, ja soittovuosia on kertynyt vähän reilu 4. Mutta Mazahille, olen tuota teidän tuotantoanne nyt vähäsen kuullut, ja rumpuosuudet ovat kyllä hienoja :)

E: Se kuinka hyvin sitä Opethia vedän, on toinen juttu ;)
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
Mazah
24.02.2006 13:02:19 (muokattu 24.02.2006 13:06:29)

Kyllä minäkin Opethia soitan, ja soittovuosia on kertynyt vähän reilu 4. Mutta Mazahille, olen tuota teidän tuotantoanne nyt vähäsen kuullut, ja rumpuosuudet ovat kyllä hienoja :)

E: Se kuinka hyvin sitä Opethia vedän, on toinen juttu ;)

Niin, mähän en sillä ekalla levyllä soittanut :). Toi oli klippi tulevalta joka julkaistaan joskus. Minä en Opethia osaa juurikaan soittaa. Lopez on hullu äijä... Mieletön tyylitaju ja tekniikka. Deathin symboliciä olen yrittänyt kahlata mutta se onnistuu vielä vähemmän...

E: Asutko Salossa? Jos Power metal kiinnostaa, tule huomenna lauantaina Bar Maximiin katsomaan Gamma Ray tribuuttia, se on toiseksi viimeinen keikkani niiden kanssa.
www.farmakonband.com
Shitmanek
24.02.2006 13:04:43
Minä en Opethia osaa juurikaan soittaa. Lopez on hullu äijä... Mieletön tyylitaju ja tekniikka. Deathin symboliciä olen yrittänyt kahlata mutta se onnistuu vielä vähemmän...

Joo, en minäkään sitä groovea ja muuta parhautta siinä saa kuulumaan, kunhan läiskin jotenkin sinne päin :)
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)