Aihe: Pearl Session Studio - Tama Superstar Custom
1 2 3 4 5 6
Tracer
16.02.2006 14:52:13 (muokattu 16.02.2006 14:52:33)
Omalla kohdalla Pearlin tomi-ripustukset ovat kyllä toimineet moitteettomasti.
Oikea asento löytyy helposti ja tukevuus on loistava, varsinkin kun vertaa "joidenkin merkkien" kiinnitykseen, jossa tomi tyrkätään johonkin lyijykynän paksuiseen hentoiseen tikkuun muistilukon päälle heilumaan.
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
Strumbali
16.02.2006 15:11:08 (muokattu 16.02.2006 15:11:30)
Omalla kohdalla Pearlin tomi-ripustukset ovat kyllä toimineet moitteettomasti.
Oikea asento löytyy helposti ja tukevuus on loistava, varsinkin kun vertaa "joidenkin merkkien" kiinnitykseen, jossa tomi tyrkätään johonkin lyijykynän paksuiseen hentoiseen tikkuun muistilukon päälle heilumaan.

Heh, on kyllä totta, että joidenkin merkkien esim. 14 tuumainen tomi heiluu tikussa jonkin verran, kun siihen kunnolla komppaa. On ne tomit kuitenkin pysyneet asennossa. Myös toisten merkkien ei tikkumaisella kiinnityksellä olevat tomit ovat pysyneet asennossa, mikä on ihan positiivista.
ettäjotta
Hulfok
16.02.2006 15:16:41
Mitkä pearlit?
En ymmärrä miksi tomeja ei saisi kunnolla, oli ne ripustukset sitten millaiset tahansa. Luulisi johtuvan muusta kuin pearlin ripustuksista..

No tais olla foorumit.... Mut ne tomiripustukset on iha mutkalla ja ne ei siis pysy yhtään hyvässä asennossa...
Shitmanek
16.02.2006 15:20:55
No tais olla foorumit.... Mut ne tomiripustukset on iha mutkalla ja ne ei siis pysy yhtään hyvässä asennossa...

Tuskin ne mutkalla ovat tehtaalta tullessaan, tai sitten ymmärsin aivan väärin.
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
fabarm
16.02.2006 15:33:25

Erittäin hyvä referenssi arvostella Pearlin HW:a,mutkalla olevat Forumin tomiholderit.
Hullulta ei voi paljon vaatia.
ToMi88
16.02.2006 15:55:31

No sitten on vika jossain muussa kun pearlin kiinnityshommelissa..
Hulfok
16.02.2006 18:30:16
No perkele... Tää mun selitys kusee.... Saatana painun ladon taakse ja ammun itteni.....
fabarm
16.02.2006 23:52:10
No perkele... Tää mun selitys kusee.... Saatana painun ladon taakse ja ammun itteni.....

Älä ole turhaan väkivaltainen itseäsi kohtaan.Ei se kannata.Me kaikki annamme sinulle anteeksi,jos luet 7 Ave Mariaa ja teet 107 vatsalihasliikettä.
Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan.
fmcruelty
22.02.2006 12:35:08

Älä ole turhaan väkivaltainen itseäsi kohtaan.Ei se kannata.Me kaikki annamme sinulle anteeksi,jos luet 7 Ave Mariaa ja teet 107 vatsalihasliikettä.

ja ostat tusinan Millennium rumpuja kotias koristeeksi.
Hevi - Elämä
Hulfok
22.02.2006 12:42:04
ja ostat tusinan Millennium rumpuja kotias koristeeksi.

Muuten onnistuu, mut nyt pistit pahan:)

Siis mä en tykkää siitä pearlin tomiripustuksista.... Kammoan niitä... Onko selvä??
Youni
22.02.2006 12:49:04
Siis mä en tykkää siitä pearlin tomiripustuksista.... Kammoan niitä... Onko selvä??

Öö....ei. Miksi kammoat? Ei ole omaa kokemusta, mutta ei niitä kukaan haukkunutkaan ole.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Hulfok
22.02.2006 12:51:10
Öö....ei. Miksi kammoat? Ei ole omaa kokemusta, mutta ei niitä kukaan haukkunutkaan ole.

Noh.. Siis kammoan voi olla väärä sana, mutta en pidä niistä. Mulla ei ole niistä hyviä kokemuksia... Vähän vaikea selittää. Vähän sama juttu kuin että joku ei tykkää hämähäkeistä:)
Youni
22.02.2006 12:52:19
Noh.. Siis kammoan voi olla väärä sana, mutta en pidä niistä. Mulla ei ole niistä hyviä kokemuksia... Vähän vaikea selittää. Vähän sama juttu kuin että joku ei tykkää hämähäkeistä:)

Okei, sulla on OptiMountfobia?
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Hulfok
22.02.2006 12:54:23
Okei, sulla on OptiMountfobia?

No nyt löyty oikea sana... Vielä kun ois latinaksi nii avot:)

Hyviähän nuo pearlit ovat... Varmasti ovat, mutta en vain pidä. Ihmisillä saa kai olla omia mielipiteitä:)
Jeltz
22.02.2006 13:38:04

Hyviähän nuo pearlit ovat... Varmasti ovat, mutta en vain pidä. Ihmisillä saa kai olla omia mielipiteitä:)

Mulla on vähän samanlainen suhtautuminen noihin Pearleihin. Yritän kuitenkin olla välittämättä asiasta, ja kammoni saattaa osittain johtua siitä, että mun kokemukset kyseisen valmistajan seteistä rajoittuu kaksiin exportteihin, ja molemmat oli vieläpä kimppatreeniskäytössä.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
LaKu
22.02.2006 19:17:51
Optimount on todella hyvä ja toimiva systeemi. Ja kauniimpi kuin kilpailijoiden vastaavat.
Youni
22.02.2006 21:17:56 (muokattu 22.02.2006 21:18:07)

Fobius OptiMountus

Juu, saa toki olla. E: Ja pitääkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)