juoni 13.01.2006 23:48:51 (muokattu 13.01.2006 23:49:15) | |
---|
Meshuggah(Tomas Haake),Diablo(Heikki Malmberg),Planet x(Virgil Donatai) ja Death(Mm.Sean reinert,Gene Hoglan,Richard Christy...) Mitä enemmän osaa soittaa noillakin levyillä olevaa tavaraa, sitä vähemmän niin haluaa tehdä. Ainankin omalla kohdallani. Lahjattomat Treenaa |
hollmi-5 13.01.2006 23:51:28 | |
---|
Meshuggah(Tomas Haake),Diablo(Heikki Malmberg),Planet x(Virgil Donatai) ja Death(Mm.Sean reinert,Gene Hoglan,Richard Christy...) Kohta varman rippikoulu on edessä... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Mikael 13.01.2006 23:54:27 | |
---|
Kohta varman rippikoulu on edessä... Mä kuuntelin riparilla Beatlesia, Zeppeliiniä ja Alice Cooperia. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Shitmanek 13.01.2006 23:55:31 | |
---|
Mä kuuntelin riparilla Beatlesia, Zeppeliiniä ja Alice Cooperia. Aijai, saatana vei sielusi kun pelastus olisi ollut niin lähellä... Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Silmalaatikko 14.01.2006 00:34:28 | |
---|
Kohta varman rippikoulu on edessä... Ikävä tuottaa pettymys mutta ei ole :( |
Stereophile 14.01.2006 01:49:31 | |
---|
Ehdottomasti. Kyllähän se taas QOTSAn Songs for the Deaf-levyllä kuultiin mikä Dave on miehiään. Ehkä dynamiikka tai pienet tekniset yksityiskohdat ei ole Grohlin parhaita puolia mutta se tunne ja tyyli on mun korville kyllä hunajaa. Se on rokkia eikä hiplailua. Samaa mieltä. + Siinäpä sitä jo olikin.
Hyvää uutta vuotta 2006!!! |
lethus1 14.01.2006 10:53:56 | |
---|
Kohta varman rippikoulu on edessä... Ootko Holmi muuten koskaan kuullut esim. Reinertin soittoa ? Vai provoatko vain "hauskasti" ? |
hollmi-5 14.01.2006 15:06:37 | |
---|
Ootko Holmi muuten koskaan kuullut esim. Reinertin soittoa ? Vai provoatko vain "hauskasti" ? Olen toki. Joo provosin. Myönnän. Tuommoisen listan kirjoittaminen kertoo kuitenkin minulle sen, että kaveri diggaa bändiä ja sitten tottakai lempibändien rumpalit ovat kovia soittomiehiä. Voinhan olla väärässäkin. Minun mielestä näissä mainituissa vain ei rumpaleina ole mitään ihmeen erikoista. Mulle kolisee hiukan niukemmalla ilmaisulla itseään tunnetuksi tekevät kaverit. Esim Steve Jordan, jolla se yksikin filli tai symbaalin isku silloin tällöin on sitten oikealla paikallaan. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
lethus1 14.01.2006 18:48:58 | |
---|
Olen toki. Joo provosin. Myönnän. Tuommoisen listan kirjoittaminen kertoo kuitenkin minulle sen, että kaveri diggaa bändiä ja sitten tottakai lempibändien rumpalit ovat kovia soittomiehiä. Voinhan olla väärässäkin. Minun mielestä näissä mainituissa vain ei rumpaleina ole mitään ihmeen erikoista. Mulle kolisee hiukan niukemmalla ilmaisulla itseään tunnetuksi tekevät kaverit. Esim Steve Jordan, jolla se yksikin filli tai symbaalin isku silloin tällöin on sitten oikealla paikallaan. Cotcha. No, makuasioitahan nämä on, en jaksa vastaprovota :D |
Niskamies 14.01.2006 18:54:17 | |
---|
Olen toki. Joo provosin. Myönnän. Tuommoisen listan kirjoittaminen kertoo kuitenkin minulle sen, että kaveri diggaa bändiä ja sitten tottakai lempibändien rumpalit ovat kovia soittomiehiä. Voinhan olla väärässäkin. Minun mielestä näissä mainituissa vain ei rumpaleina ole mitään ihmeen erikoista. Mulle kolisee hiukan niukemmalla ilmaisulla itseään tunnetuksi tekevät kaverit. Esim Steve Jordan, jolla se yksikin filli tai symbaalin isku silloin tällöin on sitten oikealla paikallaan. Oletkos kuunnellut Virgil Donatin soittoa? Äijä on tekniikkavirtuoosi, mutta vetää todella tyyliinsopivasti, aina kun vetää. Esim. Steve Vain bändissä jätkä komppasi todella hienosti. Jätkä rikkoo tahtilajeja todella hienosti. More is more. |
MK73 14.01.2006 19:13:41 | |
---|
Kauko Röyhkä & Narttu, rumpalina Heikki Tikka. Harvemmin esiin tuleva nimi, josta tunnustan pitäväni kovasti. Se on sitten eri asia tykkääkö Röyhkän musiikista muuten. Mä tykkään. |
Mikael 14.01.2006 19:14:23 (muokattu 14.01.2006 19:35:30) | |
---|
Kauko Röyhkä & Narttu, rumpalina Heikki Tikka. Harvemmin esiin tuleva nimi, josta tunnustan pitäväni kovasti. Se on sitten eri asia tykkääkö Röyhkän musiikista muuten. Mä tykkään. Asiaa. Hese on kunkku! (vaikkakin oulusta...) Mikä tahansa missä on Eeva Koivusalo bassossa ja Heikki rummuissa on kenelle tahansta rumpalille kuulemisen arvoista hommaa - varsinkin livenä. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Epämuusikko 14.01.2006 19:15:30 (muokattu 14.01.2006 19:18:58) | |
---|
Esim Steve Jordan, jolla se yksikin filli tai symbaalin isku silloin tällöin on sitten oikealla paikallaan. Rai Rai! Juuri oli Fagenin Nightfly kuuntelulistalla, jonka jälkeen Scofieldin Ray Charles-tribuuttilevy (Jordanin soittama ja tuottama). "Keskusteluun" (loanheittoon ja viisasteluun) heavyrumpalit vs studioukot, niin mikäli oikein muistan, on tämä Reinert aika kova poika vetämään. Ei oikein voi näitä kahta leiriä verrata. Pitääkin kaivaa Cynic-"kokoelmani" hyllystä. Mutta Gene Hoglan... Kattokaa Devin Townsendin Alien-levyn bonus-DVD... Ei juma. You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
dictatorsh*t 14.01.2006 19:31:19 | |
---|
Mutta Gene Hoglan... Kattokaa Devin Townsendin Alien-levyn bonus-DVD... Ei juma. Onhan se iso, kieltämättä. |
Epämuusikko 14.01.2006 20:12:21 | |
---|
Onhan se iso, kieltämättä. Ei se ole maha eikä mikään jos se ei jaloissa roiku. Ei tunnu nahkasaappaiden ohella menoa haittaavan... You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
markkuliini 14.01.2006 20:12:29 | |
---|
Asiaa. Hese on kunkku! (vaikkakin oulusta...) Mikä tahansa missä on Eeva Koivusalo bassossa ja Heikki rummuissa on kenelle tahansta rumpalille kuulemisen arvoista hommaa - varsinkin livenä. Meitsille kolisee kovaa Röyhkän lisäksi esim. Maritta Kuulan 9 henkeä-levy jossa Tikka soiton lisäksi on toiminut tuottajana. www.vasamayhtye.com |
MK73 14.01.2006 20:12:40 (muokattu 14.01.2006 20:19:53) | |
---|
Asiaa. Hese on kunkku! (vaikkakin oulusta...) Mikä tahansa missä on Eeva Koivusalo bassossa ja Heikki rummuissa on kenelle tahansta rumpalille kuulemisen arvoista hommaa - varsinkin livenä. Jaa, sait kiinnostukseni heräämään... Missäs yhteydessä Eeva Koivusalo & Heikki Tikka -komppiparia voi kuulla? Outo tuo bassonainen. ehdin jo googlettaa.. mm. Kerkko Koskisen bändissä näköjään. |
hollmi-5 14.01.2006 20:26:59 (muokattu 14.01.2006 20:28:22) | |
---|
Kauko Röyhkä & Narttu, rumpalina Heikki Tikka. Tikka on tyylikäs. Hoglan näyttää, että isoillakin basareilla tulee nopeaa bassarijutskaa. Siis niille, jotka ovat sitä mieltä, että 20" bd ja triggerit mahdollistavat nopean tuplien soiton. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Epämuusikko 14.01.2006 20:35:57 | |
---|
Asiaa. Hese on kunkku! (vaikkakin oulusta...) Your ass is grass You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
Silmalaatikko 14.01.2006 20:37:26 | |
---|
Tikka on tyylikäs. Hoglan näyttää, että isoillakin basareilla tulee nopeaa bassarijutskaa. Siis niille, jotka ovat sitä mieltä, että 20" bd ja triggerit mahdollistavat nopean tuplien soiton. Kyllähän se vinnie paulki aika nopeasti 24 basareilla soittelee :) .Tuohon aikasempaan sen verran että kyllä itelläki iskee tollasten "niukemmalla ilmaisulla itseään tunnetuksi tekevät kaverit" :) tuossa listassa nyt oli muutama sellanen mitä tuli ekana mieleen.Mielipiteensä kullaki,ite tykkään noiden soitosta kuitenki aika paljon.. |