Aihe: Phil "Ride" Rudd
1 2 3 4 5 6
Thyrblast
18.06.2009 20:02:45
Olihan se upea keikka. Aika sanattomaksi kyllä vetää. Ja kyllä se Phil-setä on uskomaton!
Vallu-Veke
22.06.2009 07:11:16
Thyrblast: Olihan se upea keikka. Aika sanattomaksi kyllä vetää. Ja kyllä se Phil-setä on uskomaton!

Kyllä vain ja koko bändi oli aika rajussa kunnossa ;)
JaanaE
22.06.2009 19:06:05
Kertokaa asian ammattilaiset, onko Phil Ruddin keikalla käyttämillä rumpukalvoilla mitään muuta arvoa...siis muuta kuin se, mitä kalvot maksavat normaalisti. Minä onnekas sain sellaiset ja nyt pähkäilen, mitä niillä tekisin. Kaveri neuvoi näille sivuille..ja täällä olen:)
moderndrummer88
22.06.2009 19:15:08 (muokattu 22.06.2009 19:17:57)
JaanaE: Kertokaa asian ammattilaiset, onko Phil Ruddin keikalla käyttämillä rumpukalvoilla mitään muuta arvoa...siis muuta kuin se, mitä kalvot maksavat normaalisti. Minä onnekas sain sellaiset ja nyt pähkäilen, mitä niillä tekisin. Kaveri neuvoi näille sivuille..ja täällä olen:)

Pistä kaappiin säilöön muutamaksi kymmeneksi vuodeksi, niin ehkä niillä jonkin verran voisi netota... Jos ne nyt laittaa myyntiin niin oisko jotain +-100€? Taikka sit voit tehdä vaikka jonkun sukulaismuksun joka fanittaa AC/DC:tä hyvin onnelliseksi :)

Mitä oon seuraillu tuota "fanikrääsän" myyntiä, niin aika vähän niille annetaan arvoa Suomessa ja eivät oikein tahdo vaihtaa omistaa, kuin ihan pikkuhinnoilla, siis ihan joka bändin kohdalla. Tietty voithan koittaa laittaa ne myyntiin ebay:hin.
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
JaanaE
22.06.2009 19:33:24
moderndrummer88: Pistä kaappiin säilöön muutamaksi kymmeneksi vuodeksi, niin ehkä niillä jonkin verran voisi netota... Jos ne nyt laittaa myyntiin niin oisko jotain +-100€? Taikka sit voit tehdä vaikka jonkun sukulaismuksun joka fanittaa AC/DC:tä hyvin onnelliseksi :)

Mitä oon seuraillu tuota "fanikrääsän" myyntiä, niin aika vähän niille annetaan arvoa Suomessa ja eivät oikein tahdo vaihtaa omistaa, kuin ihan pikkuhinnoilla, siis ihan joka bändin kohdalla. Tietty voithan koittaa laittaa ne myyntiin ebay:hin.

Tunnustan, etten edes tiedä mikä on ebay..heh...mut katsotaan nyt. En mä ajatellutkaan, että niillä rikastuisin mut ajatus sukulaispojista kuulosti aika hyvältä:)
moderndrummer88
22.06.2009 19:47:18
JaanaE: Tunnustan, etten edes tiedä mikä on ebay..heh...mut katsotaan nyt. En mä ajatellutkaan, että niillä rikastuisin mut ajatus sukulaispojista kuulosti aika hyvältä:)

ebay on kansainvälinen nettihuutokauppa http://www.ebay.com/ , mutta en sit tiedä oisko sinne laittaminen kaiken sen vaivan arvoista :D
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
hollmi-5
22.06.2009 20:29:23
JaanaE: Kertokaa asian ammattilaiset, onko Phil Ruddin keikalla käyttämillä rumpukalvoilla mitään muuta arvoa...siis muuta kuin se, mitä kalvot maksavat normaalisti. Minä onnekas sain sellaiset ja nyt pähkäilen, mitä niillä tekisin. Kaveri neuvoi näille sivuille..ja täällä olen:)

Onkos siinä Philin nimmari? Tai koko orkesterin? Muuten se ei ole roskaa kummempi, kun sen aitoutta ei voi mitenkään todentaa.

Minulla on Hellacoptersin rumpalin piirtämä käytetty virvelinkalvo. Kuva esittää Remua ja kalvolla on lisäksi bändin jäbien nimmarit. En ole edes ajatellut myydä, mutta treeniksen seinällä se muistuttaa yhdestä kivasta keikasta.
Soundit, piuhat ja kajarit.
powerage
27.07.2009 19:54:06 (muokattu 27.07.2009 19:55:59)
Phil Rudd Special Edition Drum Set
http://www.bravewords.com/news/118598

There are more and more questions coming in where people ask for Phil Rudds kit specifications. To answer the question this is what Phil currently uses on the AC/DC Black Ice World Tour:

Series: Designer (production time: 1994)

Shells: Maple Light (ML) Shell, Solid Black (Colour Code cool smiley, Chrome plated Fittings, Single Lugs. Maple Light Tom Tom and Floor Toms with 9 plies (6.3 mm, 3 layers of 3 plies ea.), Maple Light Bass Drum with 12 plies (8.4 mm, 4 layers of 3 plies ea.)

Sizes:
22x18 Bass Drum (No Mount, Designer Style Spurs) DB 2218 ML B
13x13 Tom Tom (H-Bar Mount) DT 1313 ML B
16x16 Floor Tom (Designer Style Brackets) DF 1616 ML B
18x18 Floor Tom (Designer Style Brackets) DF 1818 ML B

Snare Drum: Horst Link Signature Series 14x5 Brass, Heavy Die Cast Hoops, Tune Safe, Chrome Plated Fittings

Hardware: 5000 Series (discontinued) and current 600 Series Stands, Giant Step Single Pedal

1x DT 670 Drum Throne
6x CBS 672 Cymbal Boom Stands
1x CBA 672 Cymbal Boom Arm (attached to Ride Cymbal Stand with Multiclamp MC 276)
1x GSP 3 Giant Step Pedal
1x SS 677 Snare Stand w/Quick Release Tilter
1x 5000 Series Double Tom Stand (to hold 13 Tom Tom)
1x 5000 Series HiHat Stand

Since Designer Series (introduced 1994) was discontinued December 31st, 2008, SQ2 would be the equivalent Series nowadays.

Equivalent Tom Tom and Floor Tom Shell construction: Medium Maple

Equivalent Bass Drum Shell construction: Heavy Maple

No substitute for the Horst Link Signature Snare Drum (Production time: 1982 until 1994) available.
"Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)