Deino 15.12.2005 19:16:42 | |
---|
Son sata! Perkele! |
LumPus 15.12.2005 22:33:18 | |
---|
Joo käväsin tänään testailemassa ja hypistelemässä niiitä tuolla levytukussa, kuulemma 83 euroon nousis hinta, ehkä sen 3€ sais tingattua.. oli todella hyvän kuuloset, ja kun vertaa remoon sitä kalvon reunaa, niin evanssilla oli paljon sileämpi tuo pinta, mieli tekisi vielä kokeilla tota emad-pasarikalvoa. jesh. mä iskin sen Emadin tohon MMX basariin. Ave Maria, johan on ihana. suosittelen, testaa ihmeessä. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
DimensionZ 16.12.2005 09:46:02 | |
---|
Minulla on tuosta vähän erilainen kokemus. Kymmenkunta vuotta sitten valkoisen Ambassadorin pinnoitusta oli jotenkin muutettu ja kalvo ei soinut yhtä hyvin, kuin ennen ja nykyisin. Pinnoite ei noissa Ambassadoreissa kestänyt ennenkään sen paremmin, kuin nykyisin. Muissa merkeissä se pinta kestää paremmin, mutta soundi ei ole yhtä hyvä, kuin Remossa. Reijitetty Evans on aivan ahterista, kuten todettiin. Kunnolliseen rumpuun se ei sovi ollenkaan. Jotstakin syystä olen aina palannut Remon Ambassadoreihin, vaikka lähes kaikkia merkkejä ja malleja olen päässyt omissakin rummuissa kokeilemaan. Selvä, luotetaan sun kokemukseen enemmän kun mun arvailuun. Olen vaan niin monta aivan uutta Remoa nähnyt jotka ovat aivan roskakunnossa, että sellainen mielikuva on syntynyt. Monessa vanhassa setissä puolestaan Ambassadorit ovat olleet hyvässäkin kunnossa monen vuoden jälkeen. ''He jumped right out of a building!!'' |
T.Laine 16.12.2005 10:03:41 | |
---|
Ite liputan kyllä hautaan asti pinstripen puolesta. =) Niistä saa ihan oikeesti tosi hyvät saundit esim. tollasiin exportteihin. Eikä ne oo mitenkään ylivoimasen vaikeet virittää, mutta kun aikansa niiden kanssa pelaa, niin oppii aika helposti kuulemaan koska ne on hyvät. Pehmee ja lämmin saundi lähtee ja tollasesta 10" tomista saa aika hyvin potkua kokoisekseen. Vanha ja kulunut pinstripe tosin kuullostaa aivan hirveeltä. Omalla korvallakin sen kuulee vaikka kuinka joka päivä soittelis yms. Ja omasta mielestäni sen jopa näkee, koska pinstripe on parhaat päivänsä nähnyt. Se muuttuu sellaseks sameeks, eikä ne hienoakin hienommat öljy-värit helmeile kalvon pinnalla. Ainakin itelläni on näin ollu usein. ...näinhän se homma etenee... kai... |
hollmi-5 16.12.2005 10:19:05 | |
---|
Monessa vanhassa setissä puolestaan Ambassadorit ovat olleet hyvässäkin kunnossa monen vuoden jälkeen. Tuokin on ihan totta. Tomeissahan ne kestävät oikein hyvin, mutta virvelinkalvo on se, joka kulahtaa. Varsinkin, jos lyönti osuu siihen lantin kokoiselle alueelle ja on voimakas. Mika Hollström |
moderndrummer88 16.12.2005 10:28:11 | |
---|
jesh. mä iskin sen Emadin tohon MMX basariin. Ave Maria, johan on ihana. suosittelen, testaa ihmeessä. jesh nyt ois mmx:t matkahuollossa kunhan vaan hakis JA emad basarissa Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Nolte 16.12.2005 12:01:35 | |
---|
jesh nyt ois mmx:t matkahuollossa kunhan vaan hakis JA emad basarissa Oujee! Pistä kuvaa ja soundiarvostelua sitten. Niin, ja vaihda pois tuo häijy omakuva! Hyvät rummut, huono soittaja! |
moderndrummer88 16.12.2005 13:26:59 | |
---|
Oujee! Pistä kuvaa ja soundiarvostelua sitten. Niin, ja vaihda pois tuo häijy omakuva! pistetään soundiarvostelua, ja omakuvaa vaihdan vasta kunhan tulee uudest setistä kuvaa Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
nihoggr 07.01.2006 08:27:13 | |
---|
minäpäs käytänkin jotain tuntematonta Yamahan halpiskalvoa kun en ole kaupassa jaksanut käydä! ja on muuten kestänyt sekin. Evans oli ennen sitä, sai aika syvän kuopan hakata ennen kuin piti vaihtaa pois. |
Niskamies 07.01.2006 11:24:59 | |
---|
More is more. |
moderndrummer88 07.01.2006 12:14:31 | |
---|
vois melkein ite kokeilla myös noita satin finishejä, jos nekään ei toimi niin sitten se on palattava ambassadoreihin Zed is dead, baby... |
ilarj 07.01.2006 12:23:53 | |
---|
Toimiikos coated ambassador tai emperor basarin lyöntikalvona? Mul on ollu powerstroke tosi pitkään, mut oon jotenki kyllästyny siihen saundiin. Onhan se sellanen hyvä botne jyrähdys, etenkin ilman demppiä, mut haluisin vähän kevyemmän ja hiljaisemman saundin. Resokalvona on fiberskyn. |
moderndrummer88 07.01.2006 12:34:10 | |
---|
Toimiikos coated ambassador tai emperor basarin lyöntikalvona? Mul on ollu powerstroke tosi pitkään, mut oon jotenki kyllästyny siihen saundiin. Onhan se sellanen hyvä botne jyrähdys, etenkin ilman demppiä, mut haluisin vähän kevyemmän ja hiljaisemman saundin. Resokalvona on fiberskyn. no oon kuullu/soittanu genistoja jossa on ollu coated ambassador lyöntikalvona basarissa kun rumpuopella oli se kalvossa ja siinä ei ei ollu mitään falam slamia niin ihan hyvällehän se kuulosti Zed is dead, baby... |
Niskamies 07.01.2006 21:08:10 | |
---|
Toimiikos coated ambassador tai emperor basarin lyöntikalvona? Mul on ollu powerstroke tosi pitkään, mut oon jotenki kyllästyny siihen saundiin. Onhan se sellanen hyvä botne jyrähdys, etenkin ilman demppiä, mut haluisin vähän kevyemmän ja hiljaisemman saundin. Resokalvona on fiberskyn. Bonhamin John käytti basarissa muistaakseni Remo Coated Emperoria. Sillä se ainakin toimi, perkuleen hyvin. Sillä oli tosin 26" basari. More is more. |
Niskamies 07.01.2006 21:08:51 | |
---|
vois melkein ite kokeilla myös noita satin finishejä, jos nekään ei toimi niin sitten se on palattava ambassadoreihin Oletkos kokeillut Evansin Coated G1:iä? More is more. |
Jaska 07.01.2006 21:16:16 | |
---|
En taas jaksanut lukea kun kolme edellistä viestiä, mutta onko kukaan kokeillut Attackin kalvoja? |
moderndrummer88 08.01.2006 11:15:26 | |
---|
En taas jaksanut lukea kun kolme edellistä viestiä, mutta onko kukaan kokeillut Attackin kalvoja? mulla on noissa genistoissa 12" ja 14" jotkut attackin läpinäkyvät kaksikerroskalvot, soivat musta nätimmin kuin emperor... mistähän näitä attackeja voisi saada? Zed is dead, baby... |
moderndrummer88 08.01.2006 11:15:41 | |
---|
Oletkos kokeillut Evansin Coated G1:iä? enpä ole. Zed is dead, baby... |
Ze Kink 08.01.2006 14:52:05 | |
---|
Itse iskin tosiaan noihin Stage Customeihin heti Evansit, G2 coated päälle ja G1 clear alle, virppaan Power Center ja Hazy 300 sekä basariin Eq1 molemmin puolin. Virppaan olisi kyllä saanut laittaa jonkun dempatumman kalvon, sillä toi kakkavirveli ei kuulosta kovin kivalta. Ja tuo Power Center ois kyllä pitäny olla reverse dot. Basari kuulostaa ihan paskalta, sillä se on lähes seinässä kiinni (etäisyys on jotain varmaan 10cm seinästä, en saa kauemmas) mutta kun virittelin sitä eteisessä, se kuulosti ihan järjettömän tykiltä. Sitten joskus kun kalvoja taas vaihtelen, niin ajattelin kokeilla Aquariania. Koulun kahdessa paremmassa setissä (Premier Artist Birch ja Signia) olevat Aquarianit ainakin toimii erittäin hyvin. Ja ne on vissiin olleet kiinnikin jo tosi kauan (vähintään jotain 2v veikkaisin) ja silti soi vielä miellyttävästi. Remosta on aika vähän kokemusta, mutta kuulemma kestävät paljon vähemmän kuin nuo Evansit esimerkiksi, joten mielummin ostan sellaiset ettei heti tarttee vaihtaa, kun ei riitä rahat vaihdella kalvoja usein. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
ToMi88 08.01.2006 17:55:49 | |
---|
Remosta on aika vähän kokemusta, mutta kuulemma kestävät paljon vähemmän kuin nuo Evansit esimerkiksi, joten mielummin ostan sellaiset ettei heti tarttee vaihtaa, kun ei riitä rahat vaihdella kalvoja usein. Tää on sinällänsä aika jännä juttu. Kyllä ne remotkin kestää ihan tarpeeksi kauan. Mä en ite ainakaan nuita evansseja suosi, musta ne on kylmiä ja tönkköjä. Remoissa on se jokin. |