Outkast 04.10.2005 19:56:42 | |
---|
"Matka on päämääräänsä tärkeämpi" |
hollmi-5 04.10.2005 21:13:06 | |
---|
Pitääpä jostain hommata. Ja kiitos tuosta "uusista hienoista rummuista" vaikka sen tod.näk sanoitkin provot mielessä:) No en todellakaan. Sinä olet nuori kaveri ja nämä rummut ovat sinulle olleet hirmuisen työn takana. Olet malttamattomana odotellut niiden tuloa ja unettomana pyöritellyt päätä tyynyn hikimontussa. Olet niistä ylpeä ja se on oikein. Onnea uusille rummuillesi. Mika Hollström |
Shitmanek 04.10.2005 21:24:42 | |
---|
No en todellakaan. Sinä olet nuori kaveri ja nämä rummut ovat sinulle olleet hirmuisen työn takana. Olet malttamattomana odotellut niiden tuloa ja unettomana pyöritellyt päätä tyynyn hikimontussa. Olet niistä ylpeä ja se on oikein. Onnea uusille rummuillesi. Hyvin puhuttu, mukava kun kannustetaan meitä nuoriakin kavereita :) Kyllä oli vähän samanlaiset tunteet minullakin kun nuo omat kannuni sain, vaikka olikin jonkun verran enemmän rahaa käytettävissä. Haluaisin nyt tässä välissä muistuttaa, että kun täällä noita Exportteja haukutaan, kannattaa katsoa kenelle puhuu, monella kun ei ole niihin Starclassiceihin vielä varaa. Minulle saa kyllä kettuilla, olisin noiden hinnalla Sessionsit tai jotkut muut saanut, mutta silti. |
hollmi-5 04.10.2005 21:31:15 | |
---|
Laitoin Shitmanekille aikoinaan kommentin Komeet tuplat! Hyvä väri! Samaa linjaa monille muillekin. Itse aloittelin niin surkeilla vehkeillä, että Milleniumkin olisi ollut selkeä parannus. Settejä on ollut hemmetin monta, joten joskus saattaa tulla ylimielinen kuva kommenteistani, kun jonkun hypetystä dissaan. Mika Hollström |
Shitmanek 04.10.2005 21:33:47 | |
---|
Laitoin Shitmanekille aikoinaan kommentin Samaa linjaa monille muillekin. Itse aloittelin niin surkeilla vehkeillä, että Milleniumkin olisi ollut selkeä parannus. Settejä on ollut hemmetin monta, joten joskus saattaa tulla ylimielinen kuva kommenteistani, kun jonkun hypetystä dissaan. Joo, muistan ja siellähän se yhä komeilee profiilissa :) Kiitän kovasti taasen. |
ToMi88 04.10.2005 21:36:35 | |
---|
No en todellakaan. Sinä olet nuori kaveri ja nämä rummut ovat sinulle olleet hirmuisen työn takana. Olet malttamattomana odotellut niiden tuloa ja unettomana pyöritellyt päätä tyynyn hikimontussa. Olet niistä ylpeä ja se on oikein. Onnea uusille rummuillesi. No nyt oli kyllä hyvin sanottu. Kyllähän noiden rumpujen eteen työtunteja ja tuskaa on mennyt. Vaikka ne exportit onkin, on ne minulle vähintäänkin riittävät. Ne on periaatteessa ensimmäiset oikeat rumpuni. Kiitos paljon kommentistasi, se oli hieno! |
hollmi-5 04.10.2005 21:38:15 | |
---|
Mika Hollström |
Niskamies 04.10.2005 21:50:37 | |
---|
Tätä oli hauska katsella. Rento sälli ja minun mielestä taitava. Näistä videoleikkeistä tässä keskustelussa eniten mieleen. Munkin mielestä toi soitti kaikista kivoiten näistä nakutus-rumpaleista. Mukavan rento tyyli, ja jätkä näytti nauttivan soitosta. There's a fine line with being stupid or clever. |
Lapaluu 04.10.2005 22:48:10 | |
---|
Kas, kukkaspuheita ilmestyikin viimeisellä sivulla :) Hyvähyvä, jonkinlainen sopu saadaan edes. Mitä nyt lievästi offtopicia.. Mielelläni kuuntelen joskus tätä "tylsää" nakutusmusiikkia, mutta siihen puutuu nopeammin kuin johonkin, jossa on enemmän väriä. Monipuolisuus kunniaan. Ja death metallia on tosiaan muutakin kuin tätä 220+ bpm menoa. Kuunnelkaapa vaikka Cannibal Corpsen tomb of the mutilated levyä! Jees, muistakaa treenata. Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) |
kampela 05.10.2005 11:51:40 | |
---|
Kuunnelkaapa vaikka Cannibal Corpsen tomb of the mutilated levyä! Jees, muistakaa treenata. Hyvä levy ! Niin ja Decapitated on kanssa energistä herkkua..:) Talossa kaikki hyvin !! Peruna kerrallaan.. |
Lapaluu 05.10.2005 12:17:20 | |
---|
Hyvä levy ! Niin ja Decapitated on kanssa energistä herkkua..:) On :) Eniveis, menee vähän ooteeksi... Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) |
Glenfiddich 05.10.2005 13:24:31 | |
---|
No höh,,joko lopetitte väittelyn? Mulle opetti aikoinaan rumpuja(myös 2 veljelleni kitaraa ja bassoa) mies nimeltä Räsänen Ruotomieli-yhtyeestä...ja hän kyllä sano jo silloon ku olin vaahtosammuttimen kokonen Ron Moss-tukalla varustettu paskanöyhtä...ETTÄ jos haluutte hyviksi muusikoiksi nii kuunnelkaa muutakin kuin heviä..aivan KAIKENLAISTA musaa ja tää pätee myös toiseen suuntaan! Mun mielestä koko musiikin tarkotus/rikkaus on että on erilaista musaa tarjolla, siis sehän siitä tekee just huippua, tyylilajiin katsomatta. Itse ainakin yritän ottaa ihan joka tyylistä jotain itselleni..jy nou vot ai miin? Meidän rumpaleiden nyt ainaki täytyy pitää yhtä..ei meitä nii paljo oo..vittuillaan ennemmi vaikka basisteille:) "Ei hevarit oo kovia tappelijoita." |
Rumba-Ali 05.10.2005 13:36:26 | |
---|
Ihmisoikeudet rumpaleille yy-kaa-koo-heti! |
Limbus 05.10.2005 13:52:16 | |
---|
En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta. |
HeavyMachinery 05.10.2005 14:49:54 | |
---|
:) Hyvä... Mutta vanha..... Minä tiedän - siis pelkään ! |
kampela 05.10.2005 14:56:51 | |
---|
Mutta vanha..... Piilobasisti Peruna kerrallaan.. |
HeavyMachinery 05.10.2005 14:58:25 | |
---|
Piilobasisti Myönnän.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Aegis 05.10.2005 15:18:18 | |
---|
Katsoin tuon Roddyn groove videon ja nyt on pakko kysyä että mikä tuossa soitossa mättää? Mina ei jumarra. Varmaa soittoa joka kuulostaa hyvältä. Lisäksi tuo kahden haikan käyttö oli aika mainion kuuloista. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Nolte 05.10.2005 16:23:31 | |
---|
Katsoin tuon Roddyn groove videon ja nyt on pakko kysyä että mikä tuossa soitossa mättää? Mina ei jumarra. Varmaa soittoa joka kuulostaa hyvältä. Lisäksi tuo kahden haikan käyttö oli aika mainion kuuloista. Soitossa ei minun mielestä mätä juurikaan mikään. Kovin vain oli teknistä se groove siinä, jos sitä ylipäänsä edes oli. Hyvät rummut, huono soittaja! |
DrmBug 05.10.2005 16:40:04 | |
---|
Soitossa ei minun mielestä mätä juurikaan mikään. Kovin vain oli teknistä se groove siinä, jos sitä ylipäänsä edes oli. Teknistä gruuvea? Miten mielestäsi tuo pätkä pitäisi soittaa, että se gruuvaisi enemmän? Minusta groovea oli havaittavissa, ghostit ja aksentit, tempo ja fiilis oli hyvä. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |