Aihe: Avedikset vai AA:t?
1
Informaatiokameli
27.06.2005 19:41:50

Elikkäs olen hommaamassa uusia symbaaleita ja eteeni pöllähti etsinnän jälkeen kaksi kelvollista symbaalisettiä; Avedis Professional Cymbal Set sekä Sabian
AA Allround Perfor. Cymbal Set. Niistä pitäisi jompikumpi valita.

Onko kellään kokemuksia siitä, miten nuo toimivat perustanssahtelusta kunnon meteliin? Avedikset olisivat 499€, sabianit 693€. Ovatko nuo AA:t täten "paremmat" kuin avedikset? Avediksia en ole hirveästi kokeillut mutta AA:t ainakin miellyttävät korvaa. Joten avediksien omistajat, nyt olisi oiva hetki kertoa noiden peltien parhaita puolia.

Kiitos jo etukäteen neuvoista ja toki muitakin hyviä settejä saa ehdotella, hinta ei ole este.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Niskamies
27.06.2005 19:48:28
Mä en tota Avedis settiä ottaisi. Haikat ovat mielestäni jees, mutta crashi on mielestäni kolkko, ja ride on aika onneton. Siinä ei tuntunut olevan ollenkaan dynamiikka. Sama kuinka lujaa sitä löi, aivan yhtä kovaa se kuului.

AA:sta mulla ei ole kokemusta. Mitä jos kävitsit liikkeissä testaamassa ja valkkaisit parhaat?
Virallisesti semi-pro!
miän vain
27.06.2005 23:05:44

Aika samanlaiset pellit nuo A:t ja AA:t. Eikä se nyt ihme olekaan, jos historian tietää. Mieltymyskysymys, lähinnä. Yksilöerojakin on, joskaan ei niin paljon kuin jossain Staggeissa tai Wuhaneissa - silti niin paljon, etten kuulematta ostaisi.

Vielä ei ole ostamisen arvoista (minusta) A:ta tullut vastaan; AA:ta muutamia, mutta eivät olleet kaupan.
Perustetaan sivuprojekti, joka soittaa vierascorea.
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)