Aihe: Mistä tomeja?
1
Dnjmaster
17.05.2005 17:41:14 (muokattu 17.05.2005 17:42:19)
Eli asiani koskee tällaista aihetta, kun omistan tuollaiset premier cabria rummut joiden viimeistely väri on tollanen "silver sparkle" väri, ja tuon värisiä tomeja on hankala löytää mistään. Eli tietääkö joku mistä voisi ostaa tuolla värityksellä olevia tomeja esim. 8" tomin? Tehdäänkö edes tuon värisiä 8", 9" tai 16" tomeja? Niin ja jos ette tiedä mikä väri on "silver sparkle" niin kattokaa tosta mun omakuvasta.
ddrum54
17.05.2005 18:14:44
Eli asiani koskee tällaista aihetta, kun omistan tuollaiset premier cabria rummut joiden viimeistely väri on tollanen "silver sparkle" väri, ja tuon värisiä tomeja on hankala löytää mistään. Eli tietääkö joku mistä voisi ostaa tuolla värityksellä olevia tomeja esim. 8" tomin? Tehdäänkö edes tuon värisiä 8", 9" tai 16" tomeja? Niin ja jos ette tiedä mikä väri on "silver sparkle" niin kattokaa tosta mun omakuvasta.

Hanki 8" tomi ja vie se Masalle pinnoitukseen. Ei ole kallista. Pistä pikaa, jos haluat yhteystiedot.
2`n 4
Sitruunaako
17.05.2005 23:46:33
No johan ollaan asian ytimessä. Oon just miettinyt 10" tomia, mutta ei niitä tosiaan silver sparkle viimeistelyllä tunnu liika löytyvän; joten jaksatko laittaa ddrum54 mullekin ne yhteystiedot? Paljonko tollasella päälystyshommalla on n. hintaa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)