Aihe: Kumun uudistukset
1 2
Buusteri
10.04.2005 16:47:45

Käykääpä tsekkaamassa Kumun sivuilta uudistuneet lugit. http://www.kumu.fi

Mitäs ootte mieltä? Itselle tuli ensimmäisenä reaktiona, että miksi Kumun omaperäinen lugi-look on vaihdettu tällaiseen suht yleiseen malliin. Tomi- ja basarilugit ovat kuvista päätellen idettiset esim. Yamaha recording custom -lugien kanssa.

Itse ehdin saada oman snareni vanhoilla lugeilla, mutta nyt hiukan harmittaa, koska sitä kauan haaveilemaani settiä en enää tule samaan niillä hienoilla "mutterilugeilla."
Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi..
ddrum54
10.04.2005 16:57:22
Tästä aiheesta oli jo pitkä keskustelu. Siinä Kumu - Pekka perusteli nuo pitkät lugit. Hän on kehittämässä erittäin ohuita runkoja ja niissä tarvitsee olla nuo pitkät lugit.
2`n 4
Remo
10.04.2005 17:13:44
Ja eikös se sanonut sitäkin että niitä vanhoja lugeja saa vielä jos on kerran edelliset pöntötkin vanhoilla.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
ddrum54
10.04.2005 17:35:01
Niinhän se taisikin sanoa. Hyvä Remo, sä muistit.
2`n 4
Speedy
10.04.2005 18:04:50

Tästä aiheesta oli jo pitkä keskustelu. Siinä Kumu - Pekka perusteli nuo pitkät lugit. Hän on kehittämässä erittäin ohuita runkoja ja niissä tarvitsee olla nuo pitkät lugit

Parantuuko saundi sitten ulkonäön kustannuksella.. Noh, toisaalta rummuthan on soitin, eikä koriste.. Mutta jos mun mielipide kysytään niin nuo on yhdet rumimmista lugeista mitä tiedän.. Ne edelliset oli hienot ja persoonalliset.. Nyt tulee mieleen lähinnä liukuhihna -Tamat, -Pearlit - ja -Yammut..=I

Noh.. maku asioita..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro ----------------------------- Rumputavaraa myytävänä, ostakkee poes!;)
pehmo
10.04.2005 18:55:31

Minun mielestäni tuollaiset pitkät lugit on irstailua. Makuasioitahan nuo.
Ryhdyin rokkia soittamaan
Kosminen
10.04.2005 19:11:58

Mun mielestä nuo uudet lugit on paremman näköiset. Kumu-Pekka taisi jossain kirjoittaakin, että pitkät lugit ovat hänen suosikkejaan. Kumujen hinnat muuten nousi tuossa yhteydessä hitusen.
Kalamies#16 >-)))>
Velli
10.04.2005 20:21:48
Pitääkö ne olla just tommoset rungonmyötäiset? Eikö esim. sellaiset Premier Signia-tyyliset kävisi? Olisivat huomattavasti hienommat. Tosin, en tiedä mitään niiden rakenteellisista jutuista eli voi olla että ne eivät sitten ajakaan samaa asiaa niissä ohutrunkoisissa rummuissa kuin nuo rumemmat.
miän vain
10.04.2005 21:04:47

Pitääkö ne olla just tommoset rungonmyötäiset? Eikö esim. sellaiset Premier Signia-tyyliset kävisi?

Toteutushan noissa on sama, eli ovat kiinni vain päistä. Keskikohta siis on ilmassa.

Ulkonäköseikasta olen kyllä samaa mieltä.
Things may come and things may go out, but the art school dance goes on forever
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut
ddrum54
10.04.2005 21:06:15 (muokattu 10.04.2005 21:07:48)
Pitääkö ne olla just tommoset rungonmyötäiset? Eikö esim. sellaiset Premier Signia-tyyliset kävisi? Olisivat huomattavasti hienommat. Tosin, en tiedä mitään niiden rakenteellisista jutuista eli voi olla että ne eivät sitten ajakaan samaa asiaa niissä ohutrunkoisissa rummuissa kuin nuo rumemmat.

Ne on pitkät, mutta eivät kosketa runkoa kuin päistään. On rakenteellisesti tukevammat nuo pitkät.

EDIT: Ähh, hävisin 1,5min. Hyvä miän vain. Rumat ne minustakin ovat.
2`n 4
Kosminen
10.04.2005 21:08:43

Kyllä mua ainakin vähä pelottais käsitellä alle 4 millin ohuisia rumpuja jos ei ois nuo tube lugit jämäköittämässä niitä.
Kalamies#16 >-)))>
ddrum54
10.04.2005 21:11:37
Minun mielestäni tuollaiset pitkät lugit on irstailua. Makuasioitahan nuo.

Katoppa Yamahan 9000 - sarjaa. Niissä on todella sirot lugit.
2`n 4
miän vain
10.04.2005 21:26:39

Ähh, hävisin 1,5min.

Nyt on vauhti päällä, näes. Tulin just treeneistä, ei tehty kuin kolme biisiä tyhjästä. Huu.

9000-lugit on kyllä sirot - ja irstaat, sopivasti. Kelpaa.
Things may come and things may go out, but the art school dance goes on forever
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut
Velli
10.04.2005 21:30:15 (muokattu 10.04.2005 21:31:34)
Ne on pitkät, mutta eivät kosketa runkoa kuin päistään. On rakenteellisesti tukevammat nuo pitkät.

EDIT: Ähh, hävisin 1,5min. Hyvä miän vain. Rumat ne minustakin ovat.

Juu, sen jo tiesinkin että ne on ruuvattu vain päistään kiinni, mutta eivätkös ne kuitenkin mene runkoa pitkin, eli ovat koko ajan kosketuksissa runkoon? Näin on ainakin mun Premier APK:ssa. Tuossa APK:ssa tosin ne itse lugiosat ovat ihan hienonmuotoiset, mutta nuo Kumu:n versiot ovat aivan kauhean rumat! Tulee ihan jotkut vanhat TAMA Rockstarit mieleen. Premier Signioissa on todella hienot lugit. Laittaisivat vaan sen malliset Kumuihinkin.
ddrum54
10.04.2005 21:32:56
Juu, sen jo tiesinkin että ne on ruuvattu vain päistään kiinni, mutta eivätkös ne kuitenkin mene runkoa pitkin, eli ovat koko ajan kosketuksissa runkoon? Näin on ainakin mun Premier APK:ssa. Tuossa APK:ssa tosin ne itse lugiosat ovat ihan hienonmuotoiset, mutta nuo Kumu:n versiot ovat aivan kauhean rumat! Tulee ihan jotkut vanhat TAMA Rockstarit mieleen. Premier Signioissa on todella hienot lugit. Laittaisivat vaan sen malliset Kumuihinkin.

Ei mee rungossa kiinni. Ihan selkeä kaari on siellä.
2`n 4
Velli
10.04.2005 21:37:11
Ei mee rungossa kiinni. Ihan selkeä kaari on siellä.

Olenko tulossa sokeaksi?! Siis onko tuossa muka ilmaa rungon ja sen rungon suuntaisesti menevän tangon välillä??

http://www.kumu.fi/05se77.html
ddrum54
10.04.2005 21:42:10 (muokattu 10.04.2005 21:46:21)
Olenko tulossa sokeaksi?! Siis onko tuossa muka ilmaa rungon ja sen rungon suuntaisesti menevän tangon välillä??

http://www.kumu.fi/05se77.html

Et todellakaan ole, minä olen, ainakin sekaisin. Sekoitin Taman uutuuden ( joka on vastaava ) näihin. Anteeksi.

EDIT: Siis Superstarien Sound Bridge High - Tension Lugeihin.
2`n 4
Velli
10.04.2005 21:44:26
Et todellakaan ole, minä olen, ainakin sekaisin. Sekoitin Taman uutuuden ( joka on vastaava ) näihin. Anteeksi.

No huh, aloin jo epäillä omaa mielenterveyttäni =)...
dictatorsh*t
10.04.2005 21:46:50
Rumat ne minustakin ovat.
Hell-o to all of your swinging parts!
ddrum54
10.04.2005 21:47:32
No huh, aloin jo epäillä omaa mielenterveyttäni =)...

Peruuta heti mielenterveystoimistoon varaamasi aika.
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)