Aihe: Korkeamman voiman johdatusta? 1 | |
---|---|
![]() 12.03.2005 00:58:06 | |
Outo otsikko, mutta haluan jostain syystä kertoa teille erään erittäin kummallisen tapahtuman. Minulla nimittäin oli joskus sininen Paisteen Colorsound china. Hiukan tuollainen http://www.anthem-x.com/images/20_colorsound_china_bl.jpg mutta tummemman sininen. Tuli joskus ostamani setin mukana, samassa kasassa kuin sain vieläkin käytössä olevan Colorsound riden (myös sininen). Tämä kohtalaisen karmean kuuloinen china oli osa settiäni joskus 90-luvun puolivälissä, mutta vähitellen luovuin sen käytöstä ja pelti oli jossain treenikämpän rikkinäisten jämäpeltien kasassa, vaikka olikin täysin kunnossa, joskin väri oli vähän kulunut. No, jossain vaiheessa vuonna 2000 kämppä meni alta ja useamman yhtyeen 5 vuoden aikana kasaamat roinat piti viedä pois ja jostain syystä china jäi pois minun kuormastani ja päätyi erään kaveribändin mukaan johonkin. No, ei minua paljon harmittanut, tuskin muistinkaan koko juttua. Joskus tuli mieleen että pitäisikö ottaa selvää mitä tuollekin tapahtui, mutta minulla ei sille ollut mitään käyttöä ja jälleenmyyntiarvokin oli aika matala, joten en tullut vaivaantuneeksi. Kaikki materia on maallista, jopa rumpukamatkin (tietyin reunaehdoin..). Ja nyt pari vikkoa sitten meillä (siis aivan eri yhtye kuin tuolla vuoden 2000 kämpällä) oli keikka Turkoosissa (Helsingin keskustassa) ja keikan jälkeen emme jaksaneet alkaa roudata kamoja Vartiokylään (kaukana Itä-Helsingissä) vaan päätimme viedä ne Albertinkadulla (aivan keskustassa) olevaan kämppään, jossa eräs yhtyeemme jäsen treenaa toisessa combossa. Kyseisen kämpän yhteydessä on iso varastohuone, johon roinat hyvin mahtuisivat säilöön pariksi hetkeksi. Raahasimme kamat Turkoosista kämpälle (n. 200m) ja minä astun sisään varastohuoneeseen peltikassia ja virveliä kanniskellen. Ja keskellä huoneen lattiaa on MINUN SININEN CHINANI!! Tunnistin sen aivan heti, totaalisen tutun näköiset kulumat, jotka erottuvat hyvin väripellistä. Hassua että ne voivatkin noin piirtyä ihmisen alitajuntaan. Muut äijät luulivat varmaan että olin saanut jonkinlaisen juoppohulluuskohtauksen kun vaan seisoin keskellä huoneen lattiaa china kädessä ja hoin: "Tää on mun pelti. Ei voi olla.. Mara, tää on mun pelti!" Ja todellakin, se OLI minun sininen chinani. Pellin ottanut kaveribändi oli treenannut kämpällä joskus ajat sitten ja näemmä pelti oli sitten jäänyt jälkeen. Siis mikä on todennäköisyys että näin voi tapahtua? Satun sattumalta juuri samaan treenikämppään, minne pelti on kulkeutunut. Se oli vielä jostain syystä aivan keskellä täynnä kamaa olevan ison huoneen lattiaa, olisi voinut olla missä vaan laatikossa tai vahvarikasan takana piilossa, mutta siinä se oli aivan keskellä selvästi esillä. Höh. Nyt tässä pohdin että yrittääkö joku ylhäällä kertoa minulle että sininen china on sittenkin hyvä lisä settiin vai mitä nyt? Hassua, vähän sellainen olo että on löytänyt uudestaan vanhan ystävän. Nyt emme enää koskaan eroa! :-) (Mutta ihan hirveältä pelti vieläkin kuullostaa..). We have ways of making you think. | |
![]() 12.03.2005 01:16:00 | |
Tai sitten joku tuolla ALHAALLA diggailee sinisiä kiinalaisia. | |
![]() 12.03.2005 01:30:06 (muokattu 12.03.2005 01:30:24) | |
Niin. Tosiaan. *gulp* Seuraavaksi varmaan saan maagisesti takaisin sen tuohon vanhaan settiin kuuluneen tuplapedaalin (jonka myin tarpeettomana), löydän roskalavalta sattumalta 6 tomia lisää, voitan jostain kilpailusta elinikäisen varaston Ahead-kapuloita ja opin yhtäkkiä soittamaan elämäni ensimmäisen blastbeatin. Vanhan vihtahousun juonia... We have ways of making you think. | |
![]() 12.03.2005 02:02:26 | |
Tai saat räkkifirmasta puhelun "Nyt saisit loppuiäksesi ilmaiset jaffat kun lähdet meijän uuen räkin mannekiiniksi." Mikä onkaan sielusi hinta...? :) | |
![]() 12.03.2005 12:12:46 | |
Nyt tässä pohdin että yrittääkö joku ylhäällä kertoa minulle että sininen china on sittenkin hyvä lisä settiin vai mitä nyt? Hassua, vähän sellainen olo että on löytänyt uudestaan vanhan ystävän. Nyt emme enää koskaan eroa! :-) (Mutta ihan hirveältä pelti vieläkin kuullostaa..). Heh! Aika sattumus tosiaan. Laita toki omaan kuvaasi pelti sinisestä kiinalaisesta ja tarina alle. Harmi, että pelti on huonon kuuloinen. Pidä toki silti setissäsi, jos se vaikka parantaisi groovea yllättävästi, kun siihen ei koske! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] | |
![]() 12.03.2005 17:34:23 | |
Kohtaloa ei voi välttää. Teidät on luotu toisillenne. : ) 2`n 4 | |
![]() 12.03.2005 22:35:56 | |
Pidä toki silti setissäsi, jos se vaikka parantaisi groovea yllättävästi, kun siihen ei koske! Noin voi käydä. Laitoin tuossa haitsun viereen ylimääräisen riden, ja jostain syystä soitin siihen elämäni ensimmäisen blastbeatin. Pelottavaa. Muutenkin lähti kulkemaan ihan eri tavalla, ja nyt tuota turhaketta ei uskalla (viitsi) ottaa pois. Ihan mahdottomassa paikassa se on, eikä siihen voi vetää muuta kuin sitä blastia, jota ei tule käytettyä ikinä. Täällähän oli se kamanasettelupsykologiajuttu kanssa vähän aikaa sitten. Menisi kai paremmin sinne tämä. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)