Köpö 14.02.2005 10:17:03 | |
---|
X |
fox 14.02.2005 10:59:54 | |
---|
Voiko näitä: ..käyttää Yamahan DTXpress- modulin kanssa? Mielessä siis trigata akustiset ja käyttää Yamahan modulia. Jos Yammun modulissa on sisääntuloja tarpeeksi niin voipa kyllä. |
Köpö 15.02.2005 12:19:27 | |
---|
Voisiko joku hiukan valaista triggereiden asennusta ? Voikohan Yamahan modulista säätää noita triggereitä ? Olisiko muita vaihtoehtoja ? X |
fox 15.02.2005 12:58:07 | |
---|
Voisiko joku hiukan valaista triggereiden asennusta ? Voikohan Yamahan modulista säätää noita triggereitä ? Olisiko muita vaihtoehtoja ? Tavallisees settiin trigut kiinnitetään vaan vanteeseen (tai jotkut "kevyemmät" mallit viritysruuvilla, siihen vanteen ja viritysruuvin väliin. Yammun moduulista eli aivosta ei oo kokemusta minkäänmoista, Rolandista vähän ja Alesishan mulla on ollut pitkään. Mutta kyllä siinä varmasti ainakin jotkut perussäädöt on, niinkuin herkkyys, crosstalkin minimointia voi olla, volume, decay.. Katto Yamahan manuskasta speksejä, tulee varmempaa tietoa kuin jos minä täältä arvon että mitä siinä vois olla, tai ehkä todennäköisesti luulen olevan.. =) Mutta juu, tulihan toivottavasti tuo asennusjuttu.. Sitten vaan kytketään trigu moduuliin sopivalla piuhalla. Jakki-jakki tai XLR-jakki yleisimmät. |
Köpö 15.02.2005 14:09:01 | |
---|
Kiitos! Jos vielä voisi saada valaistusta triggerimerkkien välisiin eroihin, mitkä kannattaisi ostaa? X |
ToMi88 15.02.2005 18:39:49 | |
---|
ootko huomannu että tuote on loppuumyyty? |
ÄM 15.02.2005 23:10:24 | |
---|
Kokeileppas huvikseen ensin ihan mikillä, niin saat suuntaa. Mulla toimi basari mikillä trigattuna helvetin hyvin (tosin Rolandin aivo). Mikkiin vaan XLR/plugi-piuha ja se pitäis sopia aivoon. Sit tosiaan herkkyys aivosta kohdilleen. Ja se, mikähän se termi nyt on, millä säädetään niin, ettei ihan pikku singnaali vielä triggaa soundia. |
fox 16.02.2005 01:00:53 | |
---|
Kokeileppas huvikseen ensin ihan mikillä, niin saat suuntaa. Mulla toimi basari mikillä trigattuna helvetin hyvin (tosin Rolandin aivo). Mikkiin vaan XLR/plugi-piuha ja se pitäis sopia aivoon. Sit tosiaan herkkyys aivosta kohdilleen. Ja se, mikähän se termi nyt on, millä säädetään niin, ettei ihan pikku singnaali vielä triggaa soundia. Kyllä se noinkin onnaa, mutta tuo virheliipasu-herkkyys eli mikä-muu ääni hyvänsä laukaisee sen soundin aivosta, kasvaa. Alesiksella ei saa oikeen kunnolla mikillä trigattua, täytyis vissiin olla joku äärettömän suuntaava mikki.. Eli se on just se crosstalk-säätö. Triggereitähän on paria merkkiä ainakin, itse käytän ddrumin triguja. Ei oo ollu moittimista kestävyydessä eikä muussa toiminnassa. |