l00kw0rm 07.01.2005 13:46:13 | |
---|
onko kokemusta zxt-pelleistä? ei tunnu tampereen kaupoista löytyvän zildjiania että vois testaa.. eli uskaltaako tilaa sokkona toomannilta 345e setti (haikka, krässi, raidi)? musatyyli melko räimettä, raidin saundi sais "hajota aika helposti" tai syttyä tai mikskä sitä ny sanotaankaan. siis ei liian ping ping vaan melko kosh. (zildjianin a custom ois just vitun jees mutta ei oo tarpeeks rahaa..) |
moderndrummer88 07.01.2005 13:50:09 | |
---|
onko kokemusta zxt-pelleistä? ei tunnu tampereen kaupoista löytyvän zildjiania että vois testaa.. eli uskaltaako tilaa sokkona toomannilta 345e setti (haikka, krässi, raidi)? musatyyli melko räimettä, raidin saundi sais "hajota aika helposti" tai syttyä tai mikskä sitä ny sanotaankaan. siis ei liian ping ping vaan melko kosh. (zildjianin a custom ois just vitun jees mutta ei oo tarpeeks rahaa..) säästä vähän aikaa ja osta sitten juuri a-customit tai vaikka avedikset. Toinen varteenotettava vaihtoehto vois olla stagit.. noiden zxt hinnalla saat jo ihan ammattitason pellit, katsoppas vaikka dh sarja. myra ja furia taitaa olla himpun verran kalliimpia mutta ei nekään liian hintavia ole... elä tyydy noihin zxt:eihin koska parin kuukauden päästä alkaa kuitenkin vaan vituttamaan.. o.v.o.o.v.o.v.v |
crEaTuRE 07.01.2005 13:53:49 | |
---|
Tarkoitatko nyt niitä hopean värisiä ZXT Titanium peltejä? Mikäli tarkoitat, niin voin kertoa, että eivät hirveästi nouse tuon ZBT sarjan yläpuolelle, joka siis on melko lailla aloittelijoille suunnattu sarja. ZXT crashit ovat mun mielestä aika kova äänisiä. Komppi pellistä voin sanoa sen verran,että siinä on loistava, ja todella heavy kello soundi! Ja ainakaan tuo ZXT Rock Ride ei ole mitenkään helposti syttyvä, puuroutuva, vaan se on melko paksu ja ping ääni selvä. |
Legenda 07.01.2005 13:54:23 | |
---|
akokemuksesta voin sanoa että nuo eivät sano kossshhh.. vaan kloks. legenda on hyvä juoma! |
turjake 07.01.2005 13:59:52 | |
---|
onko kokemusta zxt-pelleistä? ei tunnu tampereen kaupoista löytyvän zildjiania että vois testaa.. eli uskaltaako tilaa sokkona toomannilta 345e setti (haikka, krässi, raidi)? musatyyli melko räimettä, raidin saundi sais "hajota aika helposti" tai syttyä tai mikskä sitä ny sanotaankaan. siis ei liian ping ping vaan melko kosh. (zildjianin a custom ois just vitun jees mutta ei oo tarpeeks rahaa..) Samaan rahaan T-kaupasta saa myös tuon http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … n=955f36fa3f0746dd3a0e81c247a3a6a7. Hinta on kovin edullinen, jenkkilafkatkaan eivät pääse edes tuntumaan. Kaverilla on tuo setti ja olen sitä muutaman kerran kopistellut, splash on törkeen hyvä, ride aika tumma ja kello hyvä, haitsut suht "neutraalit", krässeistä en oikein päässyt selvyyteen huonekaiun takia; suht herkät kuitenkin olivat. |
l00kw0rm 07.01.2005 14:25:49 | |
---|
crEaTuRE: en tarkottaunu titanium-sarjaa. ihan vaan zxt series. en taida kyllä näitten kommenttien perusteella lämmetä. turjake: mitä meinaa tumma saundi? onks se raidi enempi kosh vai ping? mulla on jotenki jääny sabianista semmonen tunkkanen ja nihkee mielikuva. entäs ZXT 18" Crash Ride? onks seki vaan kolinaa...? suorastaan vituttaa ettiä ja hakee ja testailla ja mistään ei löydy sopivaa ja pitäs äkkiä saada peltiä. menee hermo. mutta kiitosta kommenteista ja lisää vaan. |
ddrum54 07.01.2005 14:34:41 | |
---|
Millbrookille vaan etsimään Staggeja. Hyvää laatua kohtuullisin hinnoin. 2`n 4 |
turjake 07.01.2005 16:03:45 | |
---|
turjake: mitä meinaa tumma saundi? onks se raidi enempi kosh vai ping? Omaan AAX Stageeni verrattaessa matalampi taajuus ja jotenkin "tuhnumpi" sointi, pingiä enemmän tuossa XS:ssä. Ei varmastikaan kräsähdä tuo XS. |
miän vain 07.01.2005 18:21:16 | |
---|
ZXT ja ZXT titanium eivät juurikaan eroa toisistaan. Kolkkoja ja kylmiä. Ei oikein soi, klonksuu. Ääntä kyllä lähtee enemmänkin kuin tarpeeksi. Vertaus ZBT:hen ja B8:saan on oikein osuva. Like I was a bird midflight
Fast and smooth and out of sight
-------
Monochromatic |
nikkenakkertton 07.01.2005 20:29:05 | |
---|
mulla on 16 tuumanen china ja oon ollu ihan tyytyväinen..en sitte tiedä ajan kuluttua mut..muista ku tosta ei ole kokemuksia. |
mustakaapu_3 08.01.2005 14:58:10 | |
---|
Nuo perus zxt crashit on ainakin oman kokemuksen perusteella jotenkin tukkoisia ja niistä ei oikein tahdo lähtä volumea saatika hyvän kuuloista ääntä sitten millään. Ostettiin kaverin pikkuveljelle rumpuja ja vaihtoehtoina oli crashiksi joko zxt "16 ja sabianin aa "14, samaa hintaluokkaa ja arvatkaapas kumpi crashi kuulosti isommalta. You got a mullet in the head, mullet in the head, you got a mullet in your fuckin´ head! |
eljohnny 08.01.2005 15:39:34 | |
---|
Mulla oli 16'' Rock Crash kyseisestä sarjasta ja siitä en pitänyt joten möin sen poies. Medium Ride ajanut ihan hyvin asiansa, kun ei odotukset siltä kovin korkealla ollutkaan. Venyttely on kaiken A ja O. |
Youni 08.01.2005 18:26:49 | |
---|
Millbrookille vaan etsimään Staggeja. Hyvää laatua kohtuullisin hinnoin. Näin minäkin tekisin ja olisin tehnyt jo aloittaessani rumpujen soiton, jos olisin ollut fiksu. omistan 12" Furia splashin ja se on loistava, olen saanut muiltakin rumpaleilta siitä kehuja. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
DimensionZ 08.01.2005 18:49:42 | |
---|
Millbrookille vaan etsimään Staggeja. Hyvää laatua kohtuullisin hinnoin. Yhdyn tähän. ''He jumped right out of a building!!'' |
Bobana 10.01.2005 09:09:48 | |
---|
Jos meinaat soittaa reippaalla otteella niin unohda koko sarja. Kokemuksella voin sanoa että reunat menee todella helposti mutkalle. Mulla oli 16" rock crash ja niinkun joku tossa jo sanoikin että saundi ei oo koshhh vaan klok. ZXT sarja on täyttä räkää. Edes Paisteen 302:t ei oo noin paskoja. |
Woodoo 10.01.2005 14:15:33 (muokattu 11.01.2005 16:59:43) | |
---|
hei hei hei! Oon ite ainakin tyytyväinen titanium malliseen rässiin, joka siis on medium thin, rock on aka lonksu... splashi on varmaan paras kokeilemani. Normi ZXT on huomattavasti heikompi. Haikoista solidilla ja rockilla ei tuntunut olevan hirveästi eroja. Aika äänekkäitä, mutta ostin rockin. Voisi parempikin tosin olla. Soitamme lujaa, mutta tyyliini ei kuulu hakata rumpuja epätoivon vimmassa joten minule haikka sopii todella hyvin. Ridestä en osaa sanoa mitään. Chinaa en ole kokeillut, enkä kyllä varmaan uskaltaisikaan, luultavasti en pitäisi... Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
Muovinen 10.01.2005 14:22:48 | |
---|
Itellä oli toi ZXT rocki setti ja pari kuukautta ostosta olin myynyt jo kaikki pois...Krässi on tosiaan aivan voimaton klok, haitsu ihan jees mutta aika karu ja yksiulotteinen. Ride on sarjassaan ihan OK, mutta se ei todellakaan ole tuollainen KOSH jota haet. Uskoisin että sarjan efektipellit on parempia vaikka ei kokemusta olekkaan. Säästä vielä vähän ja osta kerralla hyvät pelit, niin olisi minunkin pitänyt tehdä. "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |