Aihe: Mapex Pro M
1
Ernesti
31.08.2004 20:45:19
Dii, olikos täällä kellään mitään kokemuksia kyseisistä pöntöistä?? Ja toiseksi, tapahtuukohan noin niinkun yleisesti mitään "laadullista harppausta" jos vaihtaisin nykyiset Stage Customit noihin Pro Ämmiin?? mietin hieman sitä järjettömän kokoista läjää sillä 24" basarilla..(kyllä minä tiedän että ne on isot ja inhottavat kantaa mutta silti)
Nöyrästi kiitän ma mahdollisia vastaajia vaivannäöstänne.
Kabrula Kaysay Brula Amal Amala Senda Kumahn Brendhaa.
PaiZild
01.09.2004 17:01:49
No ei siinä kannattavan suurta eroa Pro ämmiin tule Stage Customeista. Mun mielestäni ne on aika saman tason rumpuja. Itse en vaihtaisi, mutta se on mun mielipide. Kannattaa ostaa kerralla parempaa, vaikka Saturn Prota, jos Mapexia haluat. Pearlilla saa tosi hyvään hintaan Session -sarjasta täyskoivua ja -vaahteraa.
mustakaapu_3
03.09.2004 18:01:34
Ei voi kun yhtyä edelliseen mielipiteeseen, eli enpä menis tommosta vaihtokauppaa tekemään. Stage customit on kuitenkin varmaan hintaluokkansa parhaat pöntöt ja vetää vertoja luultavasti myös mapexin Pro M:lle. Jos haluat kannut paremmaksi päivittää, niin joko lisää rahaa tiskiin tai ala katsella käytettynä...
"Dayjobs hold artists down" -ceebrolistics
hevimato
03.09.2004 21:04:27 (muokattu 03.09.2004 21:05:22)
Pro ämmät on täysvaahteraa ja kaikenlisäksi makian näkösiä.. Mä ottasin ne!

Tietäs vain missä niitä myydään.
anzelmosm
04.09.2004 16:20:27

Pro ämmät on täysvaahteraa ja kaikenlisäksi makian näkösiä.. Mä ottasin ne!

Tietäs vain missä niitä myydään.

www.mapex.de -> dealers ja sieltä kartasta käy läpi niitä kaupunkeja niin löytyy kyllä saksanmaalta myyjiä.. ja jos ei saksa kelpaa niin ainaki brr musiikki raahesa myy niitä.. ;)
DimensionZ
04.09.2004 23:30:35

Itse säästäisin vaan rahaa ja ostaisin hyvän virvelin ja hyvät kalvot muihin, kyllä niillä Stage Customin pöntöillä pärjää jo todella pitkälle kun jaksaa viritellä vähän kauemmin. Ja Mapexia myy myös DLX Malmilla.
''He jumped right out of a building!!''
Mikko A
07.09.2004 13:53:10
DLX Malmilla.

Mulla ei oo mitään henkilökohtaista sinua tai ketään muutakaan vastaan mutta ajatellaanpa tilanne että esimerkiksi turkulainen nuori mies kysyy minulta vaikkapa ircissä (en irkkaa) että mistä saa röökiä ja minä vastaisin että Korkalovaaran Ärrältä. Sehän raukka ihmettelis että missäs vitun Thaimaassa se tämmönen Korkalovaara on kun ei se tietäis että se on Rovaniemen kaupunginosa. Paitsi jos se olis lukenu Jari Tervoa. Minua ärsyttäisi myös aivan suunnattomasti se kun urheiluselostajat sanoo että "nyt takaisin Pasilaan" ellei se olis kaikkien tuntema käsite tai jos sillä yleensä olis yhtään mitään väliä.

nm. Rööperiin mä en kaipaa niin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)