Aihe: Yamaha Stage CS
1 2
Akuuttinen
03.11.2003 21:16:35
oon katellu tota settii aika pitkään ja oon miettiny et
onx kellää tietoo et mitkä kalvot tos on uutena?
Niskamies
03.11.2003 21:58:30
oon katellu tota settii aika pitkään ja oon miettiny et
onx kellää tietoo et mitkä kalvot tos on uutena?

yamahan clear kalvot siinä on. perus kopiot remon clear ambassadoreista, mutta imho suht. laadukkaat ovat. Bassorummussa on sitten powerstroke 3 klooni ja virvelissä clear ambassador klooni. heikoin lenkki tossa on mielsestäni virvelikalvo.
Hanki presari ja ole tosimies!
Akuuttinen
04.11.2003 18:55:49
jos ostais uudet ni mitkä kalvot toimis ton setin kans? soitan ite tyyliin rokkia ym..
(ei oo paljoo kokemusta kalvoista)
Plateau
04.11.2003 20:30:30 (muokattu 04.11.2003 20:31:15)

Itelläni on Yamaha staget ja käytin niissä ennen Remon Pinstripejä mutta nyt siirryin Remo Coated Ambassadorieihin. AIka universaalit kalvot kaikille musiikkityyleille. Mun mielestä. Muuten ovat erittäin loistavat soundiltaan ja tuntuu hyvälle! kannattaa ostaa.

EDIT: Typot ja idiomaattiset lauseet
delerious
Akuuttinen
04.11.2003 22:28:03
tuleex tos setis pellit mukaa tai tuolia?
Mikko A
04.11.2003 22:28:45
Multa kun löytyy iso kasa eri merkkien "klooni"kalvoja, niin oon huomannu, että nuo Yamahan kalvot on kyllä ylivoimaisesti parhaita niistä eli jopa ihan mukiinmeneviä. Nyt on semmoset vibat, että suosittelen lämpimästi (ainakin jos on matalat tomit niinku mulla) semmosta yhdistelmää tomeihin, että alhaalla on Evansin G1 coated ja päällä G2 clear. Kasailin just tänään settiä huomista 60-lukupäivää varten ja pistin nuo kalvot pikkutomiin ja huh hellettä! Juuri sellaset soundit ku halusinki, eli ihan autenttiset Black Sabbath -kolinat. Meitsi ainaki tykkää ihan simona!
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Plateau
04.11.2003 23:14:48

tuleex tos setis pellit mukaa tai tuolia?

joopa joo. ja vuodeks kepit ja oma bändi ja jopa keikkoja valmiiks. eli ei tuu :C
delerious
ltg
05.11.2003 10:01:37
Multa kun löytyy iso kasa eri merkkien "klooni"kalvoja, niin oon huomannu, että nuo Yamahan kalvot on kyllä ylivoimaisesti parhaita niistä eli jopa ihan mukiinmeneviä. Nyt on semmoset vibat, että suosittelen lämpimästi (ainakin jos on matalat tomit niinku mulla) semmosta yhdistelmää tomeihin, että alhaalla on Evansin G1 coated ja päällä G2 clear. Kasailin just tänään settiä huomista 60-lukupäivää varten ja pistin nuo kalvot pikkutomiin ja huh hellettä! Juuri sellaset soundit ku halusinki, eli ihan autenttiset Black Sabbath -kolinat. Meitsi ainaki tykkää ihan simona!

Täytyypä muuten kokeilla! Ei oo mulla käynyt mielessä laittaa coatedia alle.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Niskamies
05.11.2003 10:38:43
kokeile remon coated ja clear ambassadoria. seuraavin rumpuihin, jotka pian hommaan, vaihdan heti kättelyssä coated ambassadorit ja bassariin powerstroke kolmosen. miten muuten powerstroke 3 toimii tomeissa?
ltg
05.11.2003 10:54:11
Powerstroket on mulla seuraava ostos tomeihin. Luulisin että toimii, kun ovat yksikerroskalvoja. Ei tule sitä pinstripemäistä soundia.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Niskamies
05.11.2003 12:40:18
Powerstroket on mulla seuraava ostos tomeihin. Luulisin että toimii, kun ovat yksikerroskalvoja. Ei tule sitä pinstripemäistä soundia.

millon aiot vaihtaa? ilmotteleppa sitte kommentteja, niitä on haluttu jo moneen kertaan. pistä vaikka arvostelu tänne. iteeä ainakin kinnostais. Onkos kukaan muuten kokeillut voated powerstroke kolmosta?
ltg
05.11.2003 13:28:04
Vaihdan heti kun taloustilanne sallii. Nyt on kympillä ostettu Evans hydraulic -setti, eikä oikein toimi. Joutuu töitä tekemään, että saa rummusta kuulumaan muutakin kuin "kop".

Minkähänlainen ääni syntyisi, jos alle laittaisi coated ambassadorit ja päälle ne powerstroket?
Plateau
05.11.2003 16:11:16

meneekö jo vähän off-topic ? :Cc :D
delerious
lateq
05.11.2003 16:24:35
meneekö jo vähän off-topic ? :Cc :D

Huomaa että ketjun alottaja kysy myöhemmin: "jos ostais uudet ni mitkä kalvot toimis ton setin kans? soitan ite tyyliin rokkia ym.."
Laavassa on ikävä saatanaa.
Niskamies
05.11.2003 16:29:06
itse en ainakaan laittais coated ambassadoreja alle, clearit toimii paremmin. joskus ollu, ja se demppas rummut ihan täysin. ku oli ylhäällä vielä pinstripet, nii rummusta kuulu vaan kop. kovaa tai hiljaa, riippuu löikö kovaa tai hiljaa. rumpujen kuulu soida, stna!
Mikko A
05.11.2003 18:19:21
itse en ainakaan laittais coated ambassadoreja alle, clearit toimii paremmin. joskus ollu, ja se demppas rummut ihan täysin. ku oli ylhäällä vielä pinstripet, nii rummusta kuulu vaan kop. kovaa tai hiljaa, riippuu löikö kovaa tai hiljaa. rumpujen kuulu soida, stna!

Kuuleppas, coatedin laittaminen alle EI tapa sointia, tai riippuu tietenkin miten sen määrittelee, ne soi lyhyesti, mutta ei lätise pinstripe-tyyliin. Ainakin meikäläisellä rumpuun tuli vielä kaupan päälle aivan tajuton atakki!
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Niskamies
05.11.2003 18:20:46
Kuuleppas, coatedin laittaminen alle EI tapa sointia, tai riippuu tietenkin miten sen määrittelee, ne soi lyhyesti, mutta ei lätise pinstripe-tyyliin. Ainakin meikäläisellä rumpuun tuli vielä kaupan päälle aivan tajuton atakki!

riippuu vähän rummuistakin. sulla on todennäk. hyvät, mulla taas ei ole.
Olli
05.11.2003 19:36:50 (muokattu 05.11.2003 19:37:20)

Komppaan. Mulla coated diplomat tomeissa alla ja hyvin soi.
En käytä hymiöitä.
miän vain
06.11.2003 10:34:14

Powerstroket on kyllä tomeissa vähän hassut. Tulee sellainen soundi kuin tulisi pa:n kautta - mutta eq:t ja mut säädöt ei olis ihan kohdallaan.

Liian kliininen, kai. Häipyy se (hyvä) roska ja härö joka erottaa rummun ja koneen. Tai ei nyt noin rankasti, mutta sinnepäin.
ltg
06.11.2003 10:45:49
Powerstroket on kyllä tomeissa vähän hassut. Tulee sellainen soundi kuin tulisi pa:n kautta - mutta eq:t ja mut säädöt ei olis ihan kohdallaan.

Liian kliininen, kai. Häipyy se (hyvä) roska ja härö joka erottaa rummun ja koneen. Tai ei nyt noin rankasti, mutta sinnepäin.

Hmm.. Muistuttaako mitään esim. Evansin kalvoa?
Jos powerstroke ei ole hyvä, niin mitä suosittelet? Haen soivaa, mutta tummahkoa tomisoundia, coatedit? alle ja päälle?
G2 ei vakuuttanut, lupaavat kunnon atackia, mutta mielestäni sitä ei ole tarpeeksi, ei sillä että jumalatonta jytinää kaipaisin.. Tomeilla tulee myös kompattua aika paljon, joten melko herkkä kalvoyhdistelmä olis paikallaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)