Äh, Mitä sitte vaikka pelti ei maksaisi paljon? Pääasia että kuulostaa hyvältä ja kestää. Mä oon verraten lyhyen soitto "urani" aikana kokeillu aika montaa peltiä ja voin sanoa että erot halpojen ja kalliiden välillä on joskus aika hifistelyä. Joskus jopa halvempi on parempi. Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Jeh, itelläni oli joskus krässi ja muistaakseni haikatkin. Oli aika kamalat, hirmu ohuet, todella muovinen ääni. Pystyin sillon lapsena jo taittamaan ne nurin päin käsin. Ei tietoa kuka niitä valmisti, tuskin oli mikään oma merkkinsä. Saattoi olla jonkun rumpumerkin aloittelijasettien mukana tulevia symbaaleita tjsp. Siksi niitä näkynee liikenteessä niin paljon. En usko että kukaan niitä ostaisi :D Yhdellä kaverillani taitaa vieläkin olla krässi. En oo kokeillu tosin. Kyllähän, aina halvoissa pelleissä oma soundinsa on. Ja jos tykkää sen tyyppisestä soundista, hankkikoon, ei kukaan estä. Saa vain olla todella äänitietoinen ja tietää mitä haluaa. Mutta yleisesti ihmiset sattuu tykkäämään vähän kalliimmista symbaaleista, ja siihen lienee ihan syy. Halvemmista materiaaleista ja halvemmin metodein valmistetut symbaalit vajaavat tiettyjä äänenlaatuja. Paiste 3o2:sta on turha ruveta etsimään Signaturen heleyttä, tai Ruden sustainia. :) Minä tulen sieltä, missä sinunlaisiasi pidetään hulluina ja huudetaan kaduilla. |