Zebu 04.09.2003 09:17:02 | |
---|
Mitä mielt Taman Camco tuplapedaaleista? |
Alpha 04.09.2003 10:56:34 | |
---|
En tuosta tuplasta tiedä, mut Camcon single kestää pirummoista polkemista...itsellä oli ennen ku vaihdoin IC:n singleen... Hyvä pedaali ja halvempi, kuin Iron Cobra... Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Triskal 04.09.2003 11:25:38 | |
---|
Perustuplina erinomaisen hyvät, kokemusta on. Ei kovin kummoisesti säätömahdollisuuksia, mutta ajavat asiansa, eli erittäin asialliset pedaalit. Jos saat jostain hommattua, niin siitä vaan. Niillä on hyvä aloitella, mutta jossain vaiheessa haluat ehkä jo vähän arvokkaammat pedaalit, jahka kehitystä polkemisessa ja yleensäkin soittotaidossa tapahtuu. |
Alpha 04.09.2003 11:55:59 | |
---|
Niillä on hyvä aloitella, mutta jossain vaiheessa haluat ehkä jo vähän arvokkaammat pedaalit, jahka kehitystä polkemisessa ja yleensäkin soittotaidossa tapahtuu. Edelleenkin puhun singlestä, mutta itse soitin about 7 vuotta Camcolla eikä ollut mitään ns pakottavaa tarvetta vaihtaa, mut ton Starclassic-setin mukana tuli ostettua HP900... Ja tohon kehitykseen...yhtä hyvin tai huonosti mä poljen tolla IC:llä, kuin Camcolla. Sitä paitsi Camcossa on ketju ja jousikin ihan ookoo, joten kyllä sillä olis vielä polkenu ja pitkään... Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Zebu 04.09.2003 18:00:09 | |
---|
Juu, ihan hyvältähän nuo kuulostaa. Tiedustelisin vielä sellaista, että saisiko tuntumaa parannettuu vaihtamalla vaikka iron cobran nuijat, noitten "perusnuijien" tilalle. |
Mikko A 05.09.2003 00:05:17 | |
---|
Juu, ihan hyvältähän nuo kuulostaa. Tiedustelisin vielä sellaista, että saisiko tuntumaa parannettuu vaihtamalla vaikka iron cobran nuijat, noitten "perusnuijien" tilalle. Kyllä ja hyvin muuten toimiikin. Itsellä oli näin joku aika sitten. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
rampage 09.09.2003 21:19:51 | |
---|
oon 10 vuotta polkenut camcon tuplia ja hyvin on palvellut. kaikin puolin erinomainen pedaali, kevyt, kestävä ja varmatoiminen. "Bang that head that doesn't bang!" |
Triskal 12.09.2003 15:47:20 | |
---|
Ja tohon kehitykseen...yhtä hyvin tai huonosti mä poljen tolla IC:llä, kuin Camcolla. Sitä paitsi Camcossa on ketju ja jousikin ihan ookoo, joten kyllä sillä olis vielä polkenu ja pitkään... Muuta en väittänytkään. Professionalismi määräytyy silti hyvin pitkälle kamojen mukaan. Siihen on turha sanoa, että tosi pro soittaa vaikka pahvilaatikolla, koska se ei muuta asiaa. Pro on pro ja sillä hyvä. |
AoA 17.12.2003 11:36:44 | |
---|
Mitä mielt Taman Camco tuplapedaaleista? Meidän perheessä ollut camcon single varmaan suunnilleen minun elinikäni eli jotain 16v. ja käytettynä sekin saatu. Vielä vain toimii vaikka tatsi onkin vähän sitä ja tätä. Mutta kyllä mä sillä vielä puolivuotta sitten soittelin ennenkuin ostin uuden Iron Cobran. Myyn tuliteränä _käyttämättömän_ Zildjian A-Custom 8'' Splashin. Tarjoa! |
pasij66 17.12.2003 13:39:06 | |
---|
Mitä mielt Taman Camco tuplapedaaleista? Hinta- laatu suhde mun mielestä pirun hyvä. Riittää normi käyttöön loistavasti. Itellä on ollu jo muutaman vuoden ja suosittelen:) |
Mikko A 17.12.2003 16:46:34 | |
---|
Ostinpa juuri tuolta Torilta Camco sinkun. Jeah. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Alpha 17.12.2003 18:49:03 | |
---|
Ostinpa juuri tuolta Torilta Camco sinkun. Jeah. Seuraavan kerran, ku varat riittää, ni käväsen ostaan tollasen Camcon. Pitikin kantaa se Soitin ja tarvikkeeseen...prkl. Onhan IC ehdottomasti hyvä pedaali, mut silti... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Bacchus 18.12.2003 01:18:55 | |
---|
Seuraavan kerran, ku varat riittää, ni käväsen ostaan tollasen Camcon. Pitikin kantaa se Soitin ja tarvikkeeseen...prkl. Mulla lähti Taman swinkku setin kanssa Camcon pedaali, enkä sitä kyllä takaisin toivo.=) Aikoinaan ostin sen röökiaskin hinnalla, että siinä suhteessa pedaali kyllä palveli erinomaisesti. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Aaltonen 18.12.2003 01:47:44 | |
---|
Mitähän hintaluokkaa nämä pedaalit ovat? Single ja tupla siis.. Urheilu on selvä enne mielenterveydellisistä ongelmista. |
tamande 19.12.2003 23:49:41 | |
---|
camcoist en tiiä mut iron cobra rulaa |
tama-steetti 23.12.2003 01:47:12 | |
---|
camcoist en tiiä mut iron cobra rulaa tamande on oikeessa, kyl camcotki on hyvät mut ne on kalliit niiden laadusta päätellen, mulla meni 2 päivässä rikki, mut sitte ostin iron cobrat ja ne on ollu mulla kohta puol vuotta!!!.. |
Alpha 24.12.2003 01:05:42 | |
---|
...mulla meni 2 päivässä rikki... Autollako sä niiden yli ajoit? Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |