Aihe: Apua myyntiin?
1
Jonderski
27.05.2019 18:34:48
Tervehdys. Elikkäs tilanne olis senmoinen että mulla olis nyt ylimääräsenä jäänyt rumpusetti, jotai ei oo soitettu moneen vuoteen. Setti ollut kokoajan sisätiloissa säilössä. Nyt siis olis tarkoitus lähteä myymään tuota settiä mutta ei mitään käryä paljonko sen arvo tänä päivänä on. Setti on Gretch catalina ash red, ostettu 2011-2012 ei tarkkaa muistikuvaa.
Osaiskohan joku tähän arvioida tätä, kiitos vastauksista etukäteen
Duro
27.05.2019 21:54:30
Kuvaa ja tarkempia specsejä kehiin.
Hi! Ask me about Impression cymbals!
Jonderski
28.05.2019 19:25:01
Elikkäs, se on pakettina ostettu 4 tomia, basari, hihat, pari crash peltiä ja yks ride. Thomanilla aikanaan oli myynnissä. Koitan kuvaa lisäillä kunhan sen puhelimella saan liitettyy tähän.
Jonderski
28.05.2019 19:30:55
En nyt löydä millä saisin kuvan lisättyä keskusteluun. Hieman vaikeeta se on arvioida tietty kun ei kuvaa ole :/
Duro
28.05.2019 21:36:27
Jonderski: En nyt löydä millä saisin kuvan lisättyä keskusteluun. Hieman vaikeeta se on arvioida tietty kun ei kuvaa ole :/

Laita vaik profiilis. Tai Dropboxin kautta linkkaat, jos sellaista käytät.
Hi! Ask me about Impression cymbals!
Jucciz
29.05.2019 01:54:31
Keskusteluun kuvia ei saakaan, se on tämän foorumin ehdoton vahvuus.
Jonderski
20.08.2019 08:34:40
Morjens taas!
Hiukan nyt pääsi unohtumaan tämä asia mutta nyt muuton yhteydessä se tuli taas esiin.
Eli nyt löytyis mun profiilista pari kuvaa rummuista ja jos joku tietävä osaisi vastata että onko niillä mitään myyntiarvoa ja jos on niin osaisiko joku arvioida paljon tuollaisesta setistä voisi pyytää?
Itselläni ei mittään haisua paljonko näiden arvo on

Kiitos vastauksista!
Veksi
20.08.2019 12:03:35
Hintahaarukka 300-400€
Velli
20.08.2019 16:34:38
Veksi: Hintahaarukka 300-400€

Tämä on ihan oikea arvio. Hinta-arvio koostuu pääosin rummuista, jotka on ihan ok aloittelijalle. Milleniumin pellit ja telineet eivät ole monen kympin arvoiset.
Kalle__
15.12.2019 14:25:21
Tarviisin apua vähän omien rumpukamojen arvioinnissa.
Mulla on 14" Impression Traditional haitsu, hyväkuntoinen. Paljonko siitä voi pyytää, onko se kuinka arvokas? En meinannut netistä löytää oikein apuja, niin kysyn jos täällä joku tietäisi.
Sit itse rumpusettiin kuuluu yamahan ft-914e floor tomi. Siitäkään en googlamalla löytänyt kunnolla tietoa, onko siis kyseessä arvokaskin rumpu? Basari on vissiin myös samaa sarjaa, vaikka siinä ei kyllä vastaavaa numeromerkintää olekaan.

Kiitos!
hollmi-5
24.12.2019 13:25:06
Kalle__: Tarviisin apua vähän omien rumpukamojen arvioinnissa.
Mulla on 14" Impression Traditional haitsu, hyväkuntoinen. Paljonko siitä voi pyytää, onko se kuinka arvokas? En meinannut netistä löytää oikein apuja, niin kysyn jos täällä joku tietäisi.
Sit itse rumpusettiin kuuluu yamahan ft-914e floor tomi. Siitäkään en googlamalla löytänyt kunnolla tietoa, onko siis kyseessä arvokaskin rumpu? Basari on vissiin myös samaa sarjaa, vaikka siinä ei kyllä vastaavaa numeromerkintää olekaan.

Kiitos!

FT 914E on 14"x14" lattiatomi. Se on harvinainen ja haluttu. Kunto on toki tärkeä tekijä hinnanmuodostuksessa ja väri.
Soundit, piuhat ja kajarit.
jabajee
28.12.2019 12:29:17 (muokattu 28.12.2019 12:34:06)
Kalle__: Tarviisin apua vähän omien rumpukamojen arvioinnissa.

Kiitos!

Kuten jo mainittiinkin niin yksinäinen FT-914E eli 14" lattiatomi on erittäin harvinainen ja haluttu koko. Noissa vanhemmissa vielä harvinaisempi kuin uudemmissa. Ikä, kunto ja väri vaikuttavat arvoon. 500-1000€ haarukassa liikutaan ja todella harvoin tuollaisia on yksittäin myynnissä.
Tuossa esim yksi hieman uudempi, mutta pre-Yess kuitenkin https://reverb.com/item/27802903-ya … 990-piano-black-floor-tom-ft-914-rc

Jotkut ovat metsästäneet vuosikausia juuri tuota kokoa, joten luulenpa, että olet omastasikin saanut jo tarjouksia.
Hollmi-5: Siihen aikaan tehtiin rummut paremmasta kamasta, kuin nykyään. Siitä sulla tosin ei ole kokemusta, kun sinun omat tuon aikakauden kamat edustaa nykyajan Milleniumtasoa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)