Aihe: Slingerlandin kalvot
1
RytmiKamu
07.04.2019 18:32:49
Onko kukaan vaihtanut vanhoihin Slinkkuihin kalvoja? Tää mun setti on yli 30-vuotta vanha ja kalvoja pitäisi uusia. Nää vanhat on Remon kalvot, en tiedä sitten olisko Remon Classic paras vaihtoehto?
Jucciz
08.04.2019 22:25:12
Miksi Slingerland olisi jokin poikkeustapaus? Vanhat mäkeen ja uutta Remoa tilalle, vaikkapa. Coated Ambassador päälle ja Clear Ambassador alle, tuskin menee pahasti vikaan.
Epämuusikko
08.04.2019 22:46:37
Itse laittaisin, ja olenkin laittanut, coated ambassadorit päälle ja alle.
uliuli
Jucciz
10.04.2019 10:43:47
Epämuusikko: Itse laittaisin, ja olenkin laittanut, coated ambassadorit päälle ja alle.

Mikäpä siinä.
hollmi-5
11.04.2019 17:26:57
Epämuusikko: Itse laittaisin, ja olenkin laittanut, coated ambassadorit päälle ja alle.

Vanhoihin rumpuihin oikein passeli valinta. Toki uusiin myös.
Soundit, piuhat ja kajarit.
RytmiKamu
12.04.2019 08:26:03
Jucciz: Miksi Slingerland olisi jokin poikkeustapaus? Vanhat mäkeen ja uutta Remoa tilalle, vaikkapa. Coated Ambassador päälle ja Clear Ambassador alle, tuskin menee pahasti vikaan.

Eipä varmaan olekkaan. Lähinnä ajattelin, että kun on kovin vanhat, niin jos on jotakin pieniä kokoeroja noissa kalvoissa mitä pitäs ottaa huomioon. Päädyin tilaamaan toimeihin juuri noin, sitten powerstrokea basariin jne. Vikaan ei tosiaan mene ja ainahan sitä voi vaihtaa jos siltä tuntuu.
Kefiiri
12.04.2019 10:48:44
Mulle on kanssa vähän hämärä juttu se pre-int koko tai mikä se termi on... englantilaisissa rummuissako on ollut niitä sinnepäin-kokoja?
En ole musiikin asiantuntija.
WinterMad
12.04.2019 13:41:50
60-luvun jenkkirumpujen kohdalla kannattaa tosiaan harkita Remon uudehkoa Classic Fit -mallistoa, jotka on tehty vanhoja vähän ylikokoisia runkoja varten. Ihan perus-Ambassador siis kyseessä, mutta kalvon reunuksessa on vähän erilainen profiili.

Mulla on pari settiä, joihin perus-Ambassadorit eivät oikein tahdo kunnolla istua, mutta Classic Fit menee paikalle ja virittyy aivan loistavasti.
RytmiKamu
12.04.2019 15:06:57
WinterMad: 60-luvun jenkkirumpujen kohdalla kannattaa tosiaan harkita Remon uudehkoa Classic Fit -mallistoa, jotka on tehty vanhoja vähän ylikokoisia runkoja varten. Ihan perus-Ambassador siis kyseessä, mutta kalvon reunuksessa on vähän erilainen profiili.

Mulla on pari settiä, joihin perus-Ambassadorit eivät oikein tahdo kunnolla istua, mutta Classic Fit menee paikalle ja virittyy aivan loistavasti.

Jes, Classic Fitit otin juuri tuon takia. Saan ne jo ens viikolla, joten sittenpähän näkyy miten istuu mulla noihin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)