toba 17.08.2009 22:25:57 | |
---|
Eräs kaverini omistaa sellaiset kumiset hatut kapuloihin, eli siis ne laitetaan kapulan nuppiin, se sitten demppailee mukavasti että pystyy naputtelemaan vaikka seinään tai lattiaan ilman ihmeempää mökää. Mistäs tämmösiä saa? Hän oli saanut ne jenkeistä, mutta saako tämmösiä Suomesta? En ole vielä ainakaan löytänyt. Tulisi meinaan tarpeeseen. |
OPJ1974 17.08.2009 22:34:01 | |
---|
toba: Eräs kaverini omistaa sellaiset kumiset hatut kapuloihin, eli siis ne laitetaan kapulan nuppiin, se sitten demppailee mukavasti että pystyy naputtelemaan vaikka seinään tai lattiaan ilman ihmeempää mökää. Mistäs tämmösiä saa? Hän oli saanut ne jenkeistä, mutta saako tämmösiä Suomesta? En ole vielä ainakaan löytänyt. Tulisi meinaan tarpeeseen. www.balbex.fi - sieltä nyt ainakin saa, jos ei itse päitä niin samaan malliin väsättyjä harjoituskapuloita. Kysmys: miksi et hanki harjoituspädiä? Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
toba 17.08.2009 23:24:07 | |
---|
Onhan mulla harjotuspädi mutta noilla kumisuojuksilla voi nakutella melkei mihin vaa |
Wiitala 18.08.2009 01:45:53 | |
---|
toba: Onhan mulla harjotuspädi mutta noilla kumisuojuksilla voi nakutella melkei mihin vaa Löytyy mm. Thomannilta: Tama Silent Tips. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
fabula 18.08.2009 13:37:38 | |
---|
Itse ostin Levytukusta pari vuotta sitten omani. Ei montaa euroa maksanut. No onhan siinä oma hommansa! |