Aihe: Yamahan uuden mallin MCA:t
1
Miracle
21.06.2009 15:52:03
Setin hankinta ajankohtaista, Yamahan Euroopan sivuja selaillessani huomasin että taas ovat päivittäneet (ilmeisesti vuodenvaihteessa) rumpulinjastojaan. Perus-MC:t poistunu valikoimasta ja entinen Maple Custom Absolute on uudistunut; mm. "neitsyt"-basareita, uusia tomikokoja sekä useampia tuuletusreikiä pönttöihin. Ja bonuksena uus törkiännäkönen versio YESSistä. Käsittääkseni rungot itsessään eivät kuitenkaan ole muuttuneet.
Vanhoista Absoluteista on tuntumaa, uusista ei. Tuskin saundi on muuttunut, mutta siltikin. Onko kellään kokemusta näistä uuden mallin Absoluteista? Ei tohtisi täysin sokkona alkaa tilailemaan.
Velli
23.06.2009 20:03:28 (muokattu 23.06.2009 20:04:11)
Ei ole valitettavasti kokemuksia, mutta yhdyn kyllä mielipiteeseesi tuosta uudesta YESS:istä. Se on kyllä luokattoman ruma. Mun mielestä tuo uusi ripustus ei voi niin paljoa parantaa soundia, että sen vuoksi kannattaa uhrata setin hyvä lookki. Yamahalla on asiasta ilmeisestikin eri näkemys...

Jo pelkästään tuon ripustuksen vuoksi jättäisin uudet MCA:t ostamatta ja etsisin käytettyjä joissa on hyväksihavaittu perus YESS. Itse asiassa jättäisin MCA:t kokonaan ostamatta ja ostaisin heti suoraan Maple Customit. Niitä saa vielä tämän vuoden ajan tilaamalla, sen jälkeen niitä ei vissiin saa enää ollenkaan.
Zuni2112
27.07.2009 09:08:40
Miracle: Onko kellään kokemusta näistä uuden mallin Absoluteista? Ei tohtisi täysin sokkona alkaa tilailemaan.

Helsingin F-Musiikissa on pari settiä uutta Absolutea: Pienempi perussetti vaahterasta ja vähän isompi kioski koivusta.
Hyvältä saundaa. Olen myös täysin samaa mieltä uudesta YESSistä; ruma ku faan!
And the meek shall inherit the earth...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)