Rockster 15.01.2007 19:42:00 | |
---|
Onko esim. Paisteella jotain palvelua josta voisi saada tietoon pellin iän sarjanumeron perusteella? Vai pitääkö pommittaa Paisteelle viestiä ja kysyä sitä kautta? "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
glum 16.01.2007 11:45:50 | |
---|
Onko esim. Paisteella jotain palvelua josta voisi saada tietoon pellin iän sarjanumeron perusteella? Vai pitääkö pommittaa Paisteelle viestiä ja kysyä sitä kautta? itse ainakin pommitin mailia paisteelle ja vastaus tuli kyllä, eli sitä kautta ainakin saat pellin iän selvitettyä. kannattaa pistää hyviä kuvia symbaalista (sarjanumero, leima jne..) niin osaavat arvioida iän hyvin. |
Rockster 16.01.2007 14:22:51 | |
---|
itse ainakin pommitin mailia paisteelle ja vastaus tuli kyllä, eli sitä kautta ainakin saat pellin iän selvitettyä. Pitääpä ottaa sitten yhteyttä tuonne Paisteelle. Mutta mihin asti suunnilleen mustaleimaisia Paisteen 2002:sia on tehty? "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Analuuk 16.01.2007 23:44:42 | |
---|
Jos kyse on 70-luvulla valmistetuista mustaleimaisista 2002:sta, niin ikä selviää sarjanumeron ekasta numerosta. esim. 6xxxxx numeroinen lätty on vuodelta -76. Näin Paisteen setä mulle vastasi kun asiaa tiedustelin. Jos ei kulje, niin soitetaan kovempaa! |