Aihe: Pearl Free Floating
1
hansakemanelius
03.01.2007 10:43:34

Ostin äskettäin ihan uteliaisuudesta kaksi Pearl Free Floating-virveliä.
Toinen myytiin 14x6,5-kokoisena ja toinen 14x8-kokoisena. Kun sitten sain ne käsiini, molemmat olivat tasan saman kokoiset ja näköiset. Miten tässä mallissa oikein syvyys mitataan? Kalvosta kalvoon mitattuna syvyys on 8" mutta vaahterarunko on tietysti paljon matalampi.
(Toinen menee joka tapauksessa myyntiin).
Tindrum
03.01.2007 12:03:05
Tuttavallani on juuri samanlainen kuin tuo huuto.netistä huutamasi.
Vaahterahylsyn korkeus on noin 17 cm (6,8 tuumaa).
Siihen sitten lisätään se kelluva vanne päälle, jolloin mielestäni saadaan 8 tuumaa.

Minun mielestäni siis rumpu (kalvosta kalvoon) on 8 tuumaa. Näin se mielestäni pitää ilmoittaa.
Erillinen hylsy voi olla myytäessä jotain muuta.

Hieno rumpu muuten, vaahterahylsyn sisäpintakin on lakattu!
m© Tiina Lymi on ihana.
hansakemanelius
03.01.2007 13:18:41

Tuttavallani on juuri samanlainen kuin tuo huuto.netistä huutamasi.
Vaahterahylsyn korkeus on noin 17 cm (6,8 tuumaa).
Siihen sitten lisätään se kelluva vanne päälle, jolloin mielestäni saadaan 8 tuumaa.

Minun mielestäni siis rumpu (kalvosta kalvoon) on 8 tuumaa. Näin se mielestäni pitää ilmoittaa.
Erillinen hylsy voi olla myytäessä jotain muuta.

Hieno rumpu muuten, vaahterahylsyn sisäpintakin on lakattu!

Juuri noin minäkin sen ymmärtäisin ja tarkoituksena oli päästä vertailemaan
kahta eri syvyyttä, mutta nyt varastossa onkin kaksi 8-tuumaista.
Lemon
03.01.2007 22:43:18

Mä en tiedä onko noista jompikumpi se, jonka taisit ostaa minulta? Mutta (minun medialukutaidollani) esim. Pearlin ja SMI-Musicin sivuja selatessa selviää, että 6,5" syvä Free-floater on syvin mitä tehdään. Rummun kokonaisusyvyyttähän tuo kelluva kehikko luonnollisesti kasvattaa jonkinverran. Esim. mun free-floatterin paketissa luki 6,5" aikoinaan, vaikka käytännössä virveli taitaa jonkinverran isompi olla.
vapauskauppias
03.01.2007 23:43:20
Mä en tiedä onko noista jompikumpi se, jonka taisit ostaa minulta? Mutta (minun medialukutaidollani) esim. Pearlin ja SMI-Musicin sivuja selatessa selviää, että 6,5" syvä Free-floater on syvin mitä tehdään. Rummun kokonaisusyvyyttähän tuo kelluva kehikko luonnollisesti kasvattaa jonkinverran. Esim. mun free-floatterin paketissa luki 6,5" aikoinaan, vaikka käytännössä virveli taitaa jonkinverran isompi olla.

Aikaisemmin noita 8" syviäkin tehtiin. Rummun syvyys mitataan kalvosta kalvoon.
hansakemanelius
03.01.2007 23:47:55

Tämä ei ole se sinulta ostamani. Sen möin aikoinaan eteenpäin kun varastossa oli
liikaa virveleitä ja harmittaa vieläkin että möin......
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)