Veksi 05.12.2006 17:05:14 | |
---|
Onko kellään kokemusta ko. setistä,millaiseen musiikkiin se soveltuu, onko hintaisensa väärti setti: 20" ride 16" crash 14" HH, 10"plash ??! Kiitos |
Ihmepoika 06.12.2006 13:14:10 | |
---|
Kylläpä joo, olen pari kertaa tuollaista XS20-peltikattausta kolistellut. Siinä kuitenkin splashin tilalla oli 18'' medium thin crash. Yleisesti ottaen nuo pellit soi miun mielestä aika nätisti. Tosi kirkas ääni ainakin noissa meediumthin-lautasissa oli. 16'' crashiin suorastaan rakastui, vaikka omat soundimieltymykset eivät ihan niin kirkkaaseen sointiin normaalisti kohdistukaan. 18" crash oli saman tyyppinen kuin 16 tuumainenkin, haikat erottuivat selvästi ja sihisivät nätisti. Ei valittamista. Ride ei kyllä sitten taas miellyttänyt lainkaan. Koliseva ja hiljainen, sitä se oli. Ratsu ei syttynyt ollenkaan, ei vaikka kuinka koetti rässätä. Se oli siis mielestäni koko kattauksen heikoin lenkki. Mutta tosiaan; yleissointi näissä on varsin kirkas, ja hinta-laatu-suhde tällä paketilla on varmasti kohdallaan. Voisi siis vaikka suositella! ai ku kiva. |
hyperhamsteri 06.12.2006 23:50:55 | |
---|
Eihän tuota settiä juuri voi kehua, mutta voittaa kyllä mielestäni Paisteen ja Zildjianin samassa hintaluokassa pyörivät kevyesti. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Deinonychius: Huhutaan, että olisit homo. |
Keppikeksi 07.12.2006 00:14:28 | |
---|
Itse en tuosta setistä pidä missä on ihan perusmallit pelleistä. Koulussani on sama setti, mutta Rock mallin pelleillä ja ne kuulostavat mielestäni jo hyvältä siihen hintaluokkaan nähden. A Nightmare awakes me, blinking light! There's no guide, blind ships in the night |
Rockster 07.12.2006 12:30:44 | |
---|
Itse testailin aikoinaan XS-sarjan 20" ridea ja se ainakin pelitti hienosti. Crasheista en osaa sanoa yhtään mitään... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
fenderisti 08.12.2006 18:45:05 | |
---|
Juu, mulla on tollanen ride ja ihan hyvä soundi eikä hintakaan paha. |
Veksi 08.12.2006 21:28:22 | |
---|
Kiitos kommenteistä, ostin huutonetistä Sabian XS20 Performance sarjan, oli sellainen sopivan kirkas soundi, olen tyytyväinen pelteihin. Setti sisältää seuraavat pellit: 20"ride, 16"crash, 14"hi-hat, sekä 10" plash, Peltipussi tuli mukaan, niin kuin uuttakin ostaessa, setti on n. 1kk vanha!!!?? |