nappo 11.09.2006 13:47:15 | |
---|
Tämmöinen setti osui musakaupassa eteen. 22" basari ja kolme tomia. Virveli näytti olevan 8" syvä. Komea tummanruskea pinta ja pitkät lugit kaikissa rummuissa. Missä hinnoissa liikkuvat? Kaupan hinta tais olla 1200 e. Hinta siis pelkistä pöntöistä, joku pedaali kuului kauppaan, mitään muuta rautaa ei. Hinta vaikutti liian korkealta, onko näin? Lets fucking die! |
Danko 11.09.2006 13:50:12 | |
---|
Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu |
Bacchus 11.09.2006 14:13:29 | |
---|
Tämmöinen setti osui musakaupassa eteen. 22" basari ja kolme tomia. Virveli näytti olevan 8" syvä. Komea tummanruskea pinta ja pitkät lugit kaikissa rummuissa. Jos setti on hyväkuntoinen, niin kyllä siitä 1000€:n voi maksaa. Virveli on erittäin hyvä lisä, ja siitä tulee hieman extraa. Huonompikuntoisesta setistä joku 800€-900€ on ihan ok. Itse diggaan Artstareista (ja koivuvastineista, Granstareista) erittäin paljon. Olen omistanut molempien (Artstar Custom, ja Granstar Custom) sarjojen kannuja. Paksu runko, muistaakseni 9mm tomeissa, takaa erittäin jyhkeän soinnin. Kevyempään musaan kannut ovat ehkä vähän liian tuhdit, mutta rockissa ja metallissa toimivat loistavasti. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Aegis 11.09.2006 19:01:00 | |
---|
Aina vähän houkutelleet Artstarit. Muutaman kerran päässyt koittamaan ja soundi oli kyllä täyttä asiaa nimenomaan raskaassa soitannassa. Joka virtsaa säästää se lastaan vihaa. |
pasij66 11.09.2006 19:06:32 | |
---|
Aina vähän houkutelleet Artstarit. Muutaman kerran päässyt koittamaan ja soundi oli kyllä täyttä asiaa nimenomaan raskaassa soitannassa. Puhut vähän mutta asiaa :) carefulstep@gmail.com |
Analuuk 12.09.2006 10:50:43 (muokattu 12.09.2006 10:55:36) | |
---|
Mulla oli ennen Artstar II -setti. 22, 8, 10, 11, 12, 14 ja 16. Olivat viime talvena pitkään torilla myynnissä ja menivät kuukausien jälkeen melko halvalla... 1050e muistaakseni (siis pelkät pöntöt). Itse tuskailin kannujen kanssa monta kertaa. Niin keikalla kuin studiossakin. Basari oli loistava, mutta varsinkaan pienimmistä tomeista en saanut mieleistä soundia. Hemmetisti attackia, mutta ei botnea ja sustain oli onneton. Makuasioita... Itse asiassa oikeastaan mikään kokeilemani Taman setti ei ole tehnyt vaikutusta. Taman hardware sen sijaan on loistavaa! Ei sillä niin väliä, kunhan ne on siniset! |
hollmi-5 12.09.2006 11:17:19 | |
---|
Artstar II-rummuissa on hyvä runko, mutta ne pitkät massiiviset ja rungossa kiinni olevat lugit demppaavat rummun sointia. Olen soittanut kaverini setillä usein. Kyllä niistä ihan hyvät jytinät lähtee, mutta sellaista avointa pitkää sointia ei niistä kannata hakea. Rokkikäyttöön lähimikityksellä ovatten mainiot pelit. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Tindrum 12.09.2006 11:34:40 | |
---|
Artstar II-rummuissa on hyvä runko, mutta ne pitkät massiiviset ja rungossa kiinni olevat lugit demppaavat rummun sointia. Olen soittanut kaverini setillä usein. Kyllä niistä ihan hyvät jytinät lähtee, mutta sellaista avointa pitkää sointia ei niistä kannata hakea. Rokkikäyttöön lähimikityksellä ovatten mainiot pelit. Muistanko väärin, vai oliko niissä peräti valuvanteet tomeissa? Nekin tukehduttavat rumpua jossain määrin. m© m©
Sitä saa mitä sattuu tulemaan. |
markkuliini 12.09.2006 11:40:13 | |
---|
Muistanko väärin, vai oliko niissä peräti valuvanteet tomeissa? Nekin tukehduttavat rumpua jossain määrin. m© Muistat väärin. :) Mutta omissani oli rummun sisäpinnassa musta mattaväri, joka aiheutti rumpuihin samanlaisen sivuäänen kun mikä koripallon pompottelusta syntyy. Sellainen omituinen yläpää pingi. www.vasamayhtye.com |
MJP 12.09.2006 11:44:08 | |
---|
Muistanko väärin, vai oliko niissä peräti valuvanteet tomeissa? Nekin tukehduttavat rumpua jossain määrin. m© Artstar II jälkeen tuli Artstar Custom, joissa oli valuvanteet. Niitä myytiin, tai siis kaupiteltiin, Starclassicien rinnalla heikolla menestyksellä. |
pasij66 12.09.2006 20:16:10 | |
---|
Mulla oli ennen Artstar II -setti. 22, 8, 10, 11, 12, 14 ja 16. Olivat viime talvena pitkään torilla myynnissä ja menivät kuukausien jälkeen melko halvalla... 1050e muistaakseni (siis pelkät pöntöt). Itse tuskailin kannujen kanssa monta kertaa. Niin keikalla kuin studiossakin. Basari oli loistava, mutta varsinkaan pienimmistä tomeista en saanut mieleistä soundia. Hemmetisti attackia, mutta ei botnea ja sustain oli onneton. Makuasioita... Itse asiassa oikeastaan mikään kokeilemani Taman setti ei ole tehnyt vaikutusta. Taman hardware sen sijaan on loistavaa! Itseasiassa myös mulla meni suurinpiirtein ikuisuus ennenku rupesin löytään saundia joka olis edes vähän sinnepäin. Omituinen juttu mun mielestä oli se että tehdaskalvoina oli pin stripet, jotka kokemuksen mukaan on artstareihin huonoimmat mahdolliset kalvot. Paksut rungot ja paksut demppaavat kalvot ei oikeen skulaa keskenään. Siis mun mielipide. Nykyään mulla on Evansin G1:set jotka on ihan ok edelliset oli Remon ambassadorit ja ne on ehkä parhaat kalvot näihin pönttöihin. Värkkäsin myös starcast tomiripustuksen. Syy tähän oli se että, kädessä roikottaessa kannu soi kun unelma, mutta auta armias kun laitto kiinni telineeseen niin sointi loppu justiinsa siihen. Ajattelin että raskas rumpu kiinnitettynä rungostaan demppaa vielä entisestääkin rungon sointia. Soundi parani selvästi mutta eihän niistä vieläkään mitään Kumuja tullu. Nykyään alan olla jo kohtalaisen tyytyväinen. Mulla on vaikeinta ollu ison tomin kanssa. 10" ja 12" soi tosi hyvin mutta, 16" lattiatomi aiheuttaa harmaita hiuksia jonkin verran. Olen ajatellu viedä koko setin Kumupekalle reunaviistehoitoon, on se kuitenki halvempaa kun kokonaan uusi laatusetti. Ja Taman hardwarehan on todentotta loistavaa. carefulstep@gmail.com |
hollmi-5 12.09.2006 20:26:21 | |
---|
16" lattiatomi aiheuttaa harmaita hiuksia jonkin verran. Laita uudet tassut jalkoihin. Sellaiset, joita Kumukin käyttää. Voit kokeilla nostamalla tomia niin, että yksi jalka on ilmassa. Mikäli soundi paranee, on tassujen vaihto pehmeämpiin halpa ja toimiva vaihtoehto. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
pasij66 12.09.2006 20:40:45 | |
---|
Laita uudet tassut jalkoihin. Kiitti!!! Tollanen ei olekkan tullu koskaan mieleen. Onkohan noita tassuja myynnissä ihan musaliikkeissä vai mistähän kannattais alkaa metsästään? carefulstep@gmail.com |
Youni 12.09.2006 20:57:18 | |
---|
Kiitti!!! Tollanen ei olekkan tullu koskaan mieleen. Onkohan noita tassuja myynnissä ihan musaliikkeissä vai mistähän kannattais alkaa metsästään? Sieltäpä sieltä. Mielellään liike joka maahantuo, niiltä löytyy varaosaa jos jonkinlaista. Kunhan jalan halkaisija on ylhäällä. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Veksi 12.09.2006 21:02:11 | |
---|
On myynnissä, ainakin Pearlilta löytyy sellaiset tossut, joissa on reikä, jotta jousto olisi hyvä. Ainakin Musamaailmassa on tälläisiä tarvikkeita, olen ostanut ! Hinta oli 10 euroa 3 kpl pussi, tomin jalan läpimitta 10 mm. |