Aihe: paljon kannattaisi maksaa?
1
Arttu90
02.08.2006 11:10:08
Eli minulle olisi kaupattu kyseistä settiä,

Mulla ois myynnissä Taman (uudempi) Rockstar-setti. 10", 12", 14", 20" ja 14" snare ois koot. Virvelin voi valita Sonorin 2001-sarjalaisesta (puu) tai Roadin metallisesta. Ikää about 6 vuotta. Ei ole roudattu kuin ihan vaan parille keikalle, eli kunto on hyvä. Jos tartteet, niin voidaan neuvotella jotain ständejä vielä mukaan.

Hintaa olen ajatellut, että se voisi olla ~700 euron tienoilla. Riippuu tosiaan, että mitä ständejä ja virvelin siihen matkaan haluat.

niin minkä verran kannataisi maksaa?
mitä järkeä on lähettää ihminen kuuhun, kun emme osaa elää edes maapalolla?
Bacchus
02.08.2006 11:14:39 (muokattu 02.08.2006 11:15:18)
Eli minulle olisi kaupattu kyseistä settiä,

Mulla ois myynnissä Taman (uudempi) Rockstar-setti. 10", 12", 14", 20" ja 14" snare ois koot. Virvelin voi valita Sonorin 2001-sarjalaisesta (puu) tai Roadin metallisesta. Ikää about 6 vuotta. Ei ole roudattu kuin ihan vaan parille keikalle, eli kunto on hyvä. Jos tartteet, niin voidaan neuvotella jotain ständejä vielä mukaan.

Hintaa olen ajatellut, että se voisi olla ~700 euron tienoilla. Riippuu tosiaan, että mitä ständejä ja virvelin siihen matkaan haluat.

niin minkä verran kannataisi maksaa?

Pelkät kannut n. 400€, (Sonorin 2001) virvelin kanssa 450€. Roadin jättäisin hyllyyn... Ständeistä koituvaa lisähintaa on vaikea arvioida, kun ei tiedä minkä merkkiset ja malliset vehkeet ovat kyseessä.

EDIT:

Tässä olisi muuten kovat kannut myynnissä, ja halvalla:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=117985

;)
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)