Aihe: Taman rummut aloittelijalle
1 2
EXtrema
21.11.2005 16:39:39
Morjens ! Eli ajattelin tossa ostaa rummut, kun ylä-asteella niitä tuli soiteltua silloin tällöin mussanluokassa ja vieläkin innostaa :) Olisko tämmönen Tama Stagestar-setti mistään kotosin ? Täältä -> http://www.levytukku.fi/tamastagestar.htm

Tuosta setistä pyytävät 475e. Varmaan nuo asiansa ajavat ? Laittakaahan asiallista mielipidettä.
Legatus
21.11.2005 16:56:14
Kyllä ne menee jos soitat vaan huvikses etkä missään bändissä ym. Swingstar ois seuraava ja ei oo montaa sataa kalliimpi stagestaroja. Jos rahaa on nii swinkut, niillä pärjää pitemmällekki
Janne pentele!!!!!!!
EXtrema
21.11.2005 17:08:51
Kyllä ne menee jos soitat vaan huvikses etkä missään bändissä ym. Swingstar ois seuraava ja ei oo montaa sataa kalliimpi stagestaroja. Jos rahaa on nii swinkut, niillä pärjää pitemmällekki

Noo kyllä mulle riittää tuo Stagestar :) Himassa soittelen harrastuksena.
Nolte
21.11.2005 17:26:35
Noo kyllä mulle riittää tuo Stagestar :) Himassa soittelen harrastuksena.

Haluatko välttämättä uudet rummut? 500-600e:lla saisit jo huomattavasti paremmat, jos ostaisit ne käytettynä. Esim. torilla Taman Rockstarit neljällä tomilla, 600e. Niillä pötkisit jo aika pitkälle. Toki uusien ostaminen on helpompaa, mutta nykyään tavara liikkuu mukavasti paikkakunnalta toiselle, vaikket omasta kaupungista käytettyjä löytäisikään.

http://muusikoiden.net/dyn/tori/81042.jpg
Hyvät rummut, huono soittaja!
EXtrema
21.11.2005 17:32:02
Haluatko välttämättä uudet rummut? 500-600e:lla saisit jo huomattavasti paremmat, jos ostaisit ne käytettynä. Esim. torilla Taman Rockstarit neljällä tomilla, 600e. Niillä pötkisit jo aika pitkälle. Toki uusien ostaminen on helpompaa, mutta nykyään tavara liikkuu mukavasti paikkakunnalta toiselle, vaikket omasta kaupungista käytettyjä löytäisikään.

http://muusikoiden.net/dyn/tori/81042.jpg

Nooh, totta puhuen tässä on semmoinen pieni ongelma. Eli tarkoituksena olis ostaa tuo äänenvaimennussarja samalla. Meinaan sillon ku porukat olis himassa niin soittelisin niillä, ja muulloin sitten ilman..
miän vain
21.11.2005 18:02:38

Nooh, totta puhuen tässä on semmoinen pieni ongelma. Eli tarkoituksena olis ostaa tuo äänenvaimennussarja samalla. Meinaan sillon ku porukat olis himassa niin soittelisin niillä, ja muulloin sitten ilman..

Muuten hyvä, mutta nuo vaimennuskalvot pitää laittaa tavallisten kalvojen tilalle. Eivät siis ole sitä kätevää, helposti rummun päälle heitettävää mallia. Hirvee ruuvaaminen joka kerta.
If you dig it, you gotta dig it. Dig it?
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
Bacchus
21.11.2005 18:05:59 (muokattu 21.11.2005 18:06:29)
Muuten hyvä, mutta nuo vaimennuskalvot pitää laittaa tavallisten kalvojen tilalle. Eivät siis ole sitä kätevää, helposti rummun päälle heitettävää mallia. Hirvee ruuvaaminen joka kerta.

Aivan, pidemmän päälle varmasti käy hermoille.

Leikkaa vaikka itse jostain matosta tms. Tulee halvaksi, ja ei varmasti ole mikään vaikea operaatio.

Itsekin neuvoisin katsomaan käytettyjä settejä. Pistä vaikka tähän ketjuun sellaisia, mitkä hintaluokaltaan sopisi, niin voidaan vaikka kommentoida settien hyviä/huonoja puolia ja mikä tärkeintä, hintaa. Itse olen ostanut kaikki settini käytettynä, ja ei ole ikinä kaduttanut.
Jag är en hund
Shitmanek
21.11.2005 18:34:32
Offtopicina, tuon Levytukun webmasterilla on näköjään käynyt pikku moka, tuolla alhaalla menevät linkit nimittäin osoittavat esimerkiksi tänne: file:///C:/Program%20Files/www.levytukku.fi-sivut/index.htm.
Yarr!
afro
21.11.2005 18:37:01
Offtopicina, tuon Levytukun webmasterilla on näköjään käynyt pikku moka, tuolla alhaalla menevät linkit nimittäin osoittavat esimerkiksi tänne: file:///C:/Program%20Files/www.levytukku.fi-sivut/index.htm.

Muutenkin aika kauniit sivut. ;)
Mutta OT loppuu.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
EXtrema
21.11.2005 19:42:56
Hintahaarukka on maksimissaan varmaan jotain 500e..en ole tarkemmin miettinyt, ja kun näistä rummuista ei oikein tietoa ole, niin jos vaikka suosittelisitte jotain settejä. Huuto.netissä jotku myy tota Swingstar-settiä. Koulussa oli semmonen paljon käytetty setti ja hauskahan sillä oli soitella :)
Youni
21.11.2005 19:51:52
Samalla rahalla saa parempaakin, kuin Stagestar. Koululla on tuollaiset ja en niitä aijo kehua. Saundit ovat mitä ovat. Basarin pedaali on mielestäni orpo. Tunnetusti noilla symbaaleillakaan ei tee mitän.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Santukka
21.11.2005 19:59:40
kannattaa ostaa. riittää komeasti tuollaseen harrastuskäyttöön. ainaki omista on hyvät kokemukset ja ku vaihtaa kalvot nii alakaa lyyti kirijottamaan. virveli ei kyllä oo mikään kovin hyvä ainakaan omasta mielestä.
......
EXtrema
21.11.2005 20:03:03
kannattaa ostaa. riittää komeasti tuollaseen harrastuskäyttöön. ainaki omista on hyvät kokemukset ja ku vaihtaa kalvot nii alakaa lyyti kirijottamaan. virveli ei kyllä oo mikään kovin hyvä ainakaan omasta mielestä.

Siis tarkoitat tätä Stagestar-settiä ?
Sergio
21.11.2005 20:19:30
Eikö sähkösetti ois aika kelpo väline kotisoittoon? Ei kärsi vanhukset ja soundit on loistavat.
EXtrema
21.11.2005 20:21:54
Eikö sähkösetti ois aika kelpo väline kotisoittoon? Ei kärsi vanhukset ja soundit on loistavat.

Ei hyvä. Olen kokeillut Rolandin laatusähkörumpuja eikä iskenyt. Kyllä ne akustiset käy. Kyllä niihin jotain keksii melua vaimentamaan.
Nolte
21.11.2005 20:45:04
Hintahaarukka on maksimissaan varmaan jotain 500e..en ole tarkemmin miettinyt, ja kun näistä rummuista ei oikein tietoa ole, niin jos vaikka suosittelisitte jotain settejä.

Just nyt ei taida torillakaan olla noita 500e:n settejä, mutta ei se ole kuin ajan (melko lyhyen) kysymys, kun niitä taas on siellä, useampikin. Suosittelisin malttamaan jonkun aikaa vielä.

Minusta ei ole mielekästä ostaa minkään merkin halvinta settiä - ainakaan uutena - koska se kuitenkin jää käyttökelvottomaksi siinä vaiheessa, kun harrastus siirtyy omasta kodista seuraavalle tasolle. Siinä vaiheessa uutena ostetun halpissetin arvo on pudonnut puoleen, ainakin. Mutta, kun nyt ostat käytetyn keskitason setin, jonka arvo on jo pudonnut sen mitä se tulee putoamaan, saat sen samalla rahalla kuin uuden halpissetin. Ja mikä parasta, kun tulee aika hommata paremmat rummut, saat niistä kutakuinkin saman, mitä olet itse maksanut, olettaen että olet ne kunnossa pitänyt.
Hyvät rummut, huono soittaja!
EXtrema
21.11.2005 20:49:34
Just nyt ei taida torillakaan olla noita 500e:n settejä, mutta ei se ole kuin ajan (melko lyhyen) kysymys, kun niitä taas on siellä, useampikin. Suosittelisin malttamaan jonkun aikaa vielä.

Minusta ei ole mielekästä ostaa minkään merkin halvinta settiä - ainakaan uutena - koska se kuitenkin jää käyttökelvottomaksi siinä vaiheessa, kun harrastus siirtyy omasta kodista seuraavalle tasolle. Siinä vaiheessa uutena ostetun halpissetin arvo on pudonnut puoleen, ainakin. Mutta, kun nyt ostat käytetyn keskitason setin, jonka arvo on jo pudonnut sen mitä se tulee putoamaan, saat sen samalla rahalla kuin uuden halpissetin. Ja mikä parasta, kun tulee aika hommata paremmat rummut, saat niistä kutakuinkin saman, mitä olet itse maksanut, olettaen että olet ne kunnossa pitänyt.

Ihan asiaa kyllä puhut :) Täytyypi malttaa siis !
Bacchus
21.11.2005 22:32:03

Hyvin tiivistetty!
Jag är en hund
Antti1997
22.11.2005 09:05:01
Stagestarit on mulla muuten ihan hyvin autotallisoitossa asiansa ajaneet, mutta ne alkuperäiset "pellit" täytyy vaihtaa samantien oikeisiin symbaaleihin, ellei sitten soita vispilöillä. :)
THV-Klubi #18
"Olen nähnyt unta anita hirvosesta ja herätessäni huomannut huomattavan erektion." -Sammakko
khm
22.11.2005 11:44:26
Mulla oli myynnissä torilla ja huuto.netissä ne swingstarit 500€ nykyään peltien kanssa kun eivät muuten kaupaksi mene...
Olé!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)