anttilainen 20.11.2005 21:44:09 | |
---|
Niin elikkä oltiin viikonloppuna studiossa ja siellä oli Pearlin snare mallia All Maple. Kokoa 14"x oiskohan 6".Tietääkö kukaan onko sitä mallia vielä myynissä ja missä? Oli meinaan ihan hyvän kuuloinen mun mielestä |
ÄM 20.11.2005 22:38:53 | |
---|
Niin elikkä oltiin viikonloppuna studiossa ja siellä oli Pearlin snare mallia All Maple. Kokoa 14"x oiskohan 6".Tietääkö kukaan onko sitä mallia vielä myynissä ja missä? Oli meinaan ihan hyvän kuuloinen mun mielestä No ei varsinaisesti enää sitä sarjaa (MX / MLX) tehdä. Voi toki löytyä jostain käytettynä. "Masters Custom"-sarjan MRX-puolen, eli paksulla rungolla olevat, snaret vois uusista olla vastaavia. Löytyy 5,5" ja 6,5" paksuuksilla. Myös "Free Floating System"-sarjasta löytyy paksurunkoisia vaahterasnareja 5" ja 6,5" kokoisina. Ne on ollu 80-luvulta käytännössä samanlaisia. Ja se "All Mapple Shell"-snare on luultavasto 80-luvulta tai ysärin alusta. |
hgr 21.11.2005 12:15:21 | |
---|
Oli meinaan ihan hyvän kuuloinen mun mielestä Eikä ollu. Pearl ei tee hyviä rumpuja. |
ÄM 21.11.2005 12:45:33 | |
---|
Eikä ollu. Pearl ei tee hyviä rumpuja. Ei teekkään, nehän on ihan kuraa, niin kuin täällä on asiantuntijat monesti todenneet. Luultavasti kyseessä oli jonkun ihan muun valmistajan snare, johon oli vitsimielessä liimattu oksettavan näköinen Pearlin logo, joka yleensä on kuulematta ja kokeilemattakin varma merkki huonoudesta. |
drum_man 21.11.2005 16:17:49 | |
---|
No huh!!! Laatu merkki se on missä muutkin ja pystyy varmasti kilpailemaan muitten huippuvalmistajien kanssa!! Taas on pojat pätemässä... Aina sitä ollaan, että Pearl on paska Tama on paras... |
Shitmanek 21.11.2005 16:21:41 | |
---|
No huh!!! Laatu merkki se on missä muutkin ja pystyy varmasti kilpailemaan muitten huippuvalmistajien kanssa!! Taas on pojat pätemässä... Aina sitä ollaan, että Pearl on paska Tama on paras... Hoho, ei kuitenkaan taidettu ihan tosissaan olla kun ensimmäiselläkin puhujalla MLX:t on, ja ilmeisesti toinenkin Pearleja soittelee. Tai mistäs sen tietää :) Yarr! |
Strumbali 21.11.2005 17:09:34 | |
---|
Oon räveltänyt kahdella eri keikalla ko. setillä ja on se ihan laatu setti, mutta pitää senkin olla jonkinmoisessa vireessä kuulostaakseen hyvältä. Isommista tomeista tuli alapäitä ihan mukavasti (14-18 tuumaa). Näistä pienemmistä ehkä hitusen kommentoisin, että ei soineet ehkä ihan niin hyvin kuin joissain(no nyt tietty joku suuttuu ;). Itse Virvelistä ei ole kokemuksia ja setti on tosiaan sieltä kasariajoilta. En tiiä, mutta minulle on jäänyt semmoinen tuntuma, että tuota settiä on tehty vain vähintään kuudella tomilla ;). Pienempänä sitä ei saanut. Mutuahan tämä. |
ÄM 21.11.2005 17:09:39 | |
---|
Hoho, ei kuitenkaan taidettu ihan tosissaan olla kun ensimmäiselläkin puhujalla MLX:t on, ja ilmeisesti toinenkin Pearleja soittelee. Tai mistäs sen tietää :) Joo sori, mä muistin, että mulla olis profiilissa kamainfoa, josta nokkelimmat tuon viestin vitsiksi (huonoksi tosin) tajuaisi. Mutta eipäs ollutkaan, kesäisiä kuvia vaan. Joo Pearleilla tässä itsekin onnellisena soitellaan. Täytyykin tästä lähteä trenarille, kun en ole kahteen viikkoon päässyt soittelemaan, matkailun ja sairastelun takia. |
Bacchus 21.11.2005 17:19:34 (muokattu 21.11.2005 17:20:40) | |
---|
Joo sori, mä muistin, että mulla olis profiilissa kamainfoa, josta nokkelimmat tuon viestin vitsiksi (huonoksi tosin)... Tarkoitettiin varmaan hgr:ää. No huh!!! Laatu merkki se on missä muutkin ja pystyy varmasti kilpailemaan muitten huippuvalmistajien kanssa!! Taas on pojat pätemässä... Aina sitä ollaan, että Pearl on paska Tama on paras... On se aina yhtä hauskaa kun joku menee lankaan! Ehheh.;) Jag är en hund |