Aihe: Taman ja Gibraltarin räkit
1
Keppikeksi
14.10.2005 20:39:28
Moro,

Tähtäimessä olisi hommata räkki joka menisi profiilissani esiintyvän rumpusetin ympärille. Vaatii varmaankin kolme vaaka- ja neljä pystytolppaa. Näin luulisin.

Ja räkki vaihtoehtoina päässä pyörivät Taman ja Gibraltarin räkit. Mitä eroja näillä räkeillä on ja mitä ja huonoja puolia? Kaikki kokemukset, mielipiteet yms ovat tarpeen.
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
Keppikeksi
14.10.2005 20:52:42
Tai vaikka että kannattaako ostaa ollenkaan ja mistä saisi suht halvalla ostettua.
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
srgi
14.10.2005 20:56:08
Haulla vois löytyä.
Elämä on ihmisen parasta aikaa.
ToMi88
14.10.2005 20:56:44

Hmm..No itse en tuohon settiin räkkiä ostaisi, koska ei ehkä ole tarpeeksi kamaa vielä ja nuo tomit vaikuttas olevan just hyvät tossa telineessä.
Keppikeksi
14.10.2005 21:06:23
Hmm..No itse en tuohon settiin räkkiä ostaisi, koska ei ehkä ole tarpeeksi kamaa vielä ja nuo tomit vaikuttas olevan just hyvät tossa telineessä.

Kamaa on tulossa lisää suhteellisen paljon ajanmyötä. Niin ajattelin niinkuin alkaa jo katselemaan sitä valmiiksi.
LumPus
14.10.2005 21:09:39
Moro,

Tähtäimessä olisi hommata räkki joka menisi profiilissani esiintyvän rumpusetin ympärille. Vaatii varmaankin kolme vaaka- ja neljä pystytolppaa. Näin luulisin.

Ja räkki vaihtoehtoina päässä pyörivät Taman ja Gibraltarin räkit. Mitä eroja näillä räkeillä on ja mitä ja huonoja puolia? Kaikki kokemukset, mielipiteet yms ovat tarpeen.

gibraltarin tuplaräkki. hintaa ei nyt hirveästi, tarkistan huomenissa. siihen voi laittaa myös sivujatkeen jos haluaa ihan kaiken räkkiin, niinkuin ittellä oli edellisessä setissä. tukeva ja helppo käyttää.
voin huomen laittaa kuvia omasta räkkisetupistani.
missäpäin asut, vaikuttaa kysymykseen mistä ostaa edullisesti.
Ei tästä hyvä tule, tämä on jo.
Keppikeksi
14.10.2005 21:29:03 (muokattu 14.10.2005 21:31:34)
gibraltarin tuplaräkki. hintaa ei nyt hirveästi, tarkistan huomenissa. siihen voi laittaa myös sivujatkeen jos haluaa ihan kaiken räkkiin, niinkuin ittellä oli edellisessä setissä. tukeva ja helppo käyttää.
voin huomen laittaa kuvia omasta räkkisetupistani.
missäpäin asut, vaikuttaa kysymykseen mistä ostaa edullisesti.

Juu tuo Gibraltar GRS-850 on liian pieni. Jos siis tätä tarkoitit http://www.drumcentral.com/images_gib_racks/grs_850dbl.jpg

Tarvitsen tuohon ainakin vielä yhden tuollaisen normaalikokoisen vaakapuomi lisäksi. Räkkiin pitäis saada 3x crash (tulevaisuudessa 4), 1 x ride, 2x pikkutomit ja niiden sivuille 2 x splash, 1 x hi-hat setin oikealle puolelle ja 1x china. Ainakin nämä. Pääkaupunki seudullahan minä majailen.
LumPus
14.10.2005 21:56:37
Juu tuo Gibraltar GRS-850 on liian pieni. Jos siis tätä tarkoitit http://www.drumcentral.com/images_gib_racks/grs_850dbl.jpg

Tarvitsen tuohon ainakin vielä yhden tuollaisen normaalikokoisen vaakapuomi lisäksi. Räkkiin pitäis saada 3x crash (tulevaisuudessa 4), 1 x ride, 2x pikkutomit ja niiden sivuille 2 x splash, 1 x hi-hat setin oikealle puolelle ja 1x china. Ainakin nämä. Pääkaupunki seudullahan minä majailen.

pieni? selitäppä tarkemmin. vai tarkoitatko että tarviit sivujatkeen?

katoppa ny mun omakuva, siinon tuo räkki, plus sivulla lisäjatke. kaik mahtuu ja on tukevaa.
Jeltz
14.10.2005 23:04:16
Jos kiinnostaa yrittää säästää, niin rautakaupasta 38mm putkea ja irtoklämppejä. En ole hintoja vertaillut, mutta suurta säästöä tällä kuitenkaan tuskin saavutettaisi, kun suurin osa hinnasta koostuu kuitenkin klämpeistä. Itse ajattelin, että jos ja kun tulee tarvetta Dixonin räkkiä laajentaa, niin ostan putkea metritavarana, ja pelkkiä klämppejä.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
LumPus
14.10.2005 23:48:20
Jos kiinnostaa yrittää säästää, niin rautakaupasta 38mm putkea ja irtoklämppejä. En ole hintoja vertaillut, mutta suurta säästöä tällä kuitenkaan tuskin saavutettaisi, kun suurin osa hinnasta koostuu kuitenkin klämpeistä. Itse ajattelin, että jos ja kun tulee tarvetta Dixonin räkkiä laajentaa, niin ostan putkea metritavarana, ja pelkkiä klämppejä.

yllättävää tosiaan on, ettei ne putket maksa juuri mitään. clampit on hintavempia.
Gibraltarilta saa myös putkia erikseen, ja niiden hinnat ei päätä huimaa muistaakseni.
Keppikeksi
15.10.2005 12:19:43
pieni? selitäppä tarkemmin. vai tarkoitatko että tarviit sivujatkeen?

katoppa ny mun omakuva, siinon tuo räkki, plus sivulla lisäjatke. kaik mahtuu ja on tukevaa.

Kyllä tarkoitin että pitää saada vielä sivujatke tuohon lisäksi.

Tuon kokoinen räkki kuin sinulla olisi aivan mahtava. Paljon tulisi hintaa tuollaiselle?

En viitsi alkaa itse räkkiä kokoilemaan kun en oikeen tiedä miten sitä lähtisin tekemään... Tiedän että varmaan ehkä tulisi vähän halvemmaksikin mutta silti.

Miten nämä Taman räkit? Ovat muuten täysin samassa sarjassa kuin Gibraltar mutta nimi maksaa niissä enemmän?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)