Pitkis 05.10.2005 00:19:31 | |
---|
Elikkäs, olisi tarkoitus vähän sijoittaa säästyneitä rahoja settiin. Jotain semi-pro tai pro luokkaa. Mielessä on käynyt Sonorin delite, Taman starkut etc. Vai kannattaisiko odotella sopivan setin ilmestymistä mnetin torille. Mielipiteitä ja kokemuksia seteistä sekä esim. tuumakoot jne, otetaan mielellään vastaan. Kiitoksia jo etukäteen. |
jankki 05.10.2005 02:32:08 | |
---|
No jos jompaan kumpaan noista päädyt, ei varmasti tarvitse katua. Show me, don`t tell me. |
Rumba-Ali 05.10.2005 09:42:08 | |
---|
Katsastaisin noita uusia Premierejä, jos budjetti antaa myöten. Artist series tai Premier series. Ei varmaan "lopu kesken". Jos käytettynä löytyy Genistat tai Signiat, niin osta heti! ...ja kyllä; minä olen Premier-fani. Mitäpä tuohon kokokysymykseen osaisi sanoa? Riippuu käyttötarkoituksesta... Ihmisoikeudet rumpaleille yy-kaa-koo-heti! |
Pitkis 05.10.2005 10:37:24 | |
---|
Ihan allround käyttöön. Joo, premier pitänee tsekata myös, Budjetti näillä näkymin n.2000-2500. |
Akahito 05.10.2005 14:36:14 | |
---|
Ihan allround käyttöön. Joo, premier pitänee tsekata myös, Budjetti näillä näkymin n.2000-2500. Oletettavasti ei sisällä peltihankintoja tai virveliä? Tuolla rahalla saa nimittäin vähän minkälaisen setin vain, eli katsele vain niitä Delitejä ja Starclassicceja ja poikia, ne on niin bitun hyvät rummut että uusia ei sitten enää tarttekaan. Älä suotta katsele mitään semi-pro-touhuja. Premier series on tosiaan tarkastamisen arvoinen, ja kurkkaa nyt Pearl Masters ja Referencekin. Ihmetyttää myös ettei Kumua ole vielä mainittu. Jokaisella valmistajalla on joku omalaatuinen catchi nissä hi-end-seteissä, eli kysy itseltäsi, mitä haluat rummuilta ja sen jälkeen rupea vertailemaan valmistajia. Kaikki nuo isot nimet on laadukkaita ja hyväsoundisia, ne pienet nyanssit sitten vetoaa eri ihmisten henkilökohtaisiin mieltymyksiin. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
Niskamies 05.10.2005 16:35:48 | |
---|
Niin, pitäisikö tohon 2500 euroon kuulua symbaalit ja virveli? Itse kääntyisin Kumun puoleen, ja tilaisin sieltä setin joka ei jää pieneksi missään vaiheessa! There's a fine line with being stupid or clever. |
anzelmosm 05.10.2005 19:22:59 | |
---|
Ihan allround käyttöön. Joo, premier pitänee tsekata myös, Budjetti näillä näkymin n.2000-2500. Torilla on ainakin jonkun aikaa ollu aika nätin näkönen signia marquis setti. On varmasti ainakin pro ja vieläpä lisäksi p0rn.. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
Pitkis 05.10.2005 19:31:34 | |
---|
Niin Kumut kyllä kiinnostaisi myös. Pellit löytyy ja virvelin virkaa on tähän asti ansiokkaasti hoitanut Yamahan maple custom 5*14. nykyinen setti on vanha rockstar-setti ja olis kiva päästä soittelee kunnon setillä. Mitäs mieltä olette DW:n seteistä? Aika hinnakkaita nekin, mutta ainahan vois säästää vähän lisää.. :) |
hollmi-5 05.10.2005 22:46:52 | |
---|
Saksan Sonorit. Ja pääset suoraan Miesten Kerhoon :-) Mika Hollström |
Pitkis 05.10.2005 23:05:12 | |
---|
Onkos Sonorin delitet vaahteraa vai koivua? Mitenkäs Sonorin rauta? Ei oo tullu paljon Sonoreita vastaan tutkailtavaks. |
drum-monkey 05.10.2005 23:08:09 | |
---|
Munletti on mulletti |
Pitkis 05.10.2005 23:22:06 | |
---|
Nätti setti tosiaan, tosin pienempi setti riittäisi meitsille. Aika vähän tulee tuota tuplapedaaliakin käytettyä. :) |
Ernesti 06.10.2005 07:09:50 | |
---|
Ota PT Percussionit! Saa oikeestaan millaset vaan haluaa. Traditional grip!! |
hollmi-5 06.10.2005 09:27:16 | |
---|
Ota PT Percussionit! Saa oikeestaan millaset vaan haluaa Eli ota Kellerin rungot ja askartele itse. Saat paljon halvemmalla sellaiset, kuin haluat. Tosin Pasin työnjälkeen eivät poropeukalot pääse. Mika Hollström |
Bacchus 06.10.2005 10:07:00 | |
---|
Onkos Sonorin delitet vaahteraa vai koivua? Mitenkäs Sonorin rauta? Ei oo tullu paljon Sonoreita vastaan tutkailtavaks. Vaahteraa. Itse olen luultavasti joulukuun puolella tilailemassa Delite-settiä. Turun Super-Ostiksella: SONOR S Maple laadukas vaahteratuplasetti. 2 x 22" Basarit, 10", 12", 13", 16", 14"- virveli + telineet. Made in Germany 1950€ Itsekin tsiigailin tuota. Ostaisin jos olisi 13" tomin sijasta 14". Seuraavan setin minkä hankin pitää olla mahdollisimman täydellinen, suhteessa minimaaliseen varallisuuteen tietenkin.;) Jag är en hund |
Ernesti 06.10.2005 10:31:41 | |
---|
Eli ota Kellerin rungot ja askartele itse. Saat paljon halvemmalla sellaiset, kuin haluat. Tosin Pasin työnjälkeen eivät poropeukalot pääse. Joo, Pasi tekee kyllä nättiä työtä. Oltiin varmaan vuosi samassa soittokämpässä ja siinä tuli tutustuttua ja sillon oppi kaikenlaista rumpuloista. Ja pohdittiin kaikkea niihin liittyvää.. Traditional grip!! |
Simbe 06.10.2005 10:35:14 | |
---|
Joo, Pasi tekee kyllä nättiä työtä. Oltiin varmaan vuosi samassa soittokämpässä ja siinä tuli tutustuttua ja sillon oppi kaikenlaista rumpuloista. Ja pohdittiin kaikkea niihin liittyvää.. Mitäs kuulin tässä toissapäivänä epäsuorasti melko luotettavalta taholta, että Pasi ei enää rumpuja viitsisi värkätä? Onko totta? Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä LP practice conga! |
Ernesti 06.10.2005 10:55:40 | |
---|
Jaahas, enpä oo tietoinen asiasta. En oo Pasia tavannu pitkään pitkään aikaan.. Traditional grip!! |
Stereophile 06.10.2005 14:39:27 | |
---|
Olisko muuten nuo Premierin Artist -sarjan kannut miten hyvät? pysyykö vielä semi-pro -osastolla vai joko ne on pro? En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
Velli 06.10.2005 15:01:21 (muokattu 06.10.2005 15:01:46) | |
---|
Olisko muuten nuo Premierin Artist -sarjan kannut miten hyvät? pysyykö vielä semi-pro -osastolla vai joko ne on pro? Ne ovat hieman parempia kuin niitä edeltänyt XPK-sarja, mutta pysyvät silti vielä Semi Pro-osastolla. Ne sijoittuvat laadultaan suurin piirtein näin: Novice: Cabria Semi Pro: APK XPK Artist Pro: Genista, Signia jne... Eli lähempänä Pro:ta kuin Semiä, mutta silti vielä Semit. |