moderndrummer88 24.09.2005 11:14:13 (muokattu 24.09.2005 11:14:46) | |
---|
kävi niin onnellisesti eilen että sound checkissä alko tuntumaan jotenkin kummalle se pedaali. otin pois sen ja katoin että mikä helveta siinä on, niin ne ainakin jotka omistaa/ on omistanu tuommosen suoravedon, eli siitä mistä sitä nuijan kulmaa säädetään se kohta mikä avataan kuusikulma-avaimella, sen alla kun kun kulkee ne rattaat semmosen kiekon ympärillä joka on kiinni siinä akselissa, irtosi jotenkin! eli se pyörii tyhjää siinä nyt, mitenkä kummassa on mahdollista ja tuohon on niin hankala päästä käsiksikin että.. eli osaisko kukaan kertoa mitä tuohon neuvoksi vai kannattaisko viedä korjaajalle, pystyykö sekään tekemään enää mitään..? E: kylläpäs tuli sekavaa tekstiä... no koettakee tajuta Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Niskamies 24.09.2005 11:17:58 | |
---|
Todella paljon on kuulunut negatiivisia kokemuksia noista Flying Dragon sarjan tuplista. Sinällään outoa, Yamahan rauta muuten kun on erittäin hyvää. Meitsi on meshissä! |
moderndrummer88 24.09.2005 11:21:01 (muokattu 24.09.2005 11:22:01) | |
---|
Todella paljon on kuulunut negatiivisia kokemuksia noista Flying Dragon sarjan tuplista. Sinällään outoa, Yamahan rauta muuten kun on erittäin hyvää. tätä minäkin kummastelen. että niin paljon hehkutettu jammun rauta väsähti, onneksi on tuo toinen puoli noista vielä ehjä niin saa edes sinkulla reenattua. Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
ddrum54 24.09.2005 11:42:22 | |
---|
Todella paljon on kuulunut negatiivisia kokemuksia noista Flying Dragon sarjan tuplista. Sinällään outoa, Yamahan rauta muuten kun on erittäin hyvää. Siis häh? Määrittele "todella paljon". Asiaan. Kuinka vanha pedali on? Onko takuuta? Onko irronnut osa irti kulumisen takia vai "pudonnut" paikoiltaan? 2`n 4 |
Niskamies 24.09.2005 11:46:06 | |
---|
Siis häh? Määrittele "todella paljon". Justiinsa eilen juttelin nimim. Kattilan kanssa. Oli DFP9410:stä kolme kertaa paukahtanut joku ruuvi. Kolme kertaa takuuseen saman vian kanssa. Samoin DimensionZ:lla joku ruuvi paukahti vain muutaman viikon omistuksen jälkeen. Takuuseen. Parilla muullakin oli näin tapahtunut. ja useat ovat valittaneet slave-pedaalin tunnottomuutta. Kummallista. Omistin itse kyseisen pedaalin vähän alta puoli vuotta eikä kertaakaan ollut ainoatakaan ongelmaa. Ehkä mä vaan osaan. Meitsi on meshissä! |
Deino 24.09.2005 11:48:33 | |
---|
ja useat ovat valittaneet slave-pedaalin tunnottomuutta. Jos joku osaa kertoa tähän ratkaisun olisin helvetin tyytyväinen. Perkele! |
moderndrummer88 24.09.2005 11:55:02 | |
---|
taidanpa siirtyä seuraavaksi nauhavetoisiin eliminaattoreihin, nekin tuntui omaan jalkaan vallan hyvältä kun testailin. tuleekos noihin eliminaattoreihin mukaan sekä nauha että ketjuveto? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
ddrum54 24.09.2005 12:01:31 | |
---|
Justiinsa eilen juttelin nimim. Kattilan kanssa. Oli DFP9410:stä kolme kertaa paukahtanut joku ruuvi. Kolme kertaa takuuseen saman vian kanssa. Samoin DimensionZ:lla joku ruuvi paukahti vain muutaman viikon omistuksen jälkeen. Takuuseen. Parilla muullakin oli näin tapahtunut. ja useat ovat valittaneet slave-pedaalin tunnottomuutta. Kummallista. Omistin itse kyseisen pedaalin vähän alta puoli vuotta eikä kertaakaan ollut ainoatakaan ongelmaa. Ehkä mä vaan osaan. Niinnojoo. Onhan siinä neljä esimerkkiä. Se on paljon, kun muistetaan, että tuota pedalia on myyty vain kuusi kappaletta. Se jammun työkalu on semmoinen, että sillä on liian helppo vetää ruuvit urhotiukkuuteen. Ruuvissa riittää se, että se on kiinni. Omistin itsekin tuommoisen yli kaksi vuotta. Se oli jokapäiväisessä käytössä. Uudenveroisena se lähti kohti uusia haasteita. Meilläpäin tuota Yamahan slavepedalin tunnottomuutta kutsutaan säätäjän taitamattomuudeksi. 2`n 4 |
kattila 24.09.2005 12:01:45 | |
---|
Samaapa ongelmaa on omissa pedaaleissa eli sama osa heiluu ja huojuu sisällä vaikka kuinka olen kiristänyt. Eikun huoltoon taas. Tuli mieleen Niskis jouduitko monta kertaa pakkaamaan pedaalit ja vääntämään ruuveja vai olivatko pedaalit aina rummuissa kiinni? Alkaa kyllä pikkuhiljaa suoraan sanottuna vituttamaan tämä pedaalien paukahtelu. Pedaalien vaihto jollei tästä tokene. MegaMan Club #008 - Spark Man |
VRock 24.09.2005 12:03:26 | |
---|
taidanpa siirtyä seuraavaksi nauhavetoisiin eliminaattoreihin, nekin tuntui omaan jalkaan vallan hyvältä kun testailin. tuleekos noihin eliminaattoreihin mukaan sekä nauha että ketjuveto? Kyllä se täytyy vaan valita jompikumpi... Nauhavetonen on P-2000B ja ketjuvetoinen on P-2000C. "And you can have my deodorant..!" |
fox 24.09.2005 12:08:26 | |
---|
Niinnojoo. Onhan siinä neljä esimerkkiä. Se on paljon, kun muistetaan, että tuota pedalia on myyty vain kuusi kappaletta. Se jammun työkalu on semmoinen, että sillä on liian helppo vetää ruuvit urhotiukkuuteen. Ruuvissa riittää se, että se on kiinni. Omistin itsekin tuommoisen yli kaksi vuotta. Se oli jokapäiväisessä käytössä. Uudenveroisena se lähti kohti uusia haasteita. Meilläpäin tuota Yamahan slavepedalin tunnottomuutta kutsutaan säätäjän taitamattomuudeksi. Allekirjoittelen pääosin, usein on hyvin helppoa varrellisilla avaimilla kiertää ruuvit tooosi tiukalle.. "Pysyypä kovassakin menossa nyt, hihii.." Sitten väljistyy/murtuu/menee jengat muistakin ku NewSoundin peltiständeistä.. :) Aika hyvät säätömahdollisuudet on nykyään kaikissa pedaaleissa, jos vertaa johonkin vintage-kamaan jossa ei ollu muuta kuin se jousen kireyden säätö.. Kyllä juttuun tuli niilläkin. |
HeavyMachinery 24.09.2005 12:28:11 | |
---|
taidanpa siirtyä seuraavaksi nauhavetoisiin eliminaattoreihin, nekin tuntui omaan jalkaan vallan hyvältä kun testailin. tuleekos noihin eliminaattoreihin mukaan sekä nauha että ketjuveto? Suosittelen. Itse möin dw:n 9000:set pois kun pidin eliminaattoreita niin paljon itselle sopivampina. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Youni 24.09.2005 13:21:29 | |
---|
Minäkin olen Eliminaattoreista tähän asti tykännyt, hyvät pedaalit. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Triskal 24.09.2005 22:16:12 | |
---|
Vaikka olen Pearl-pervo, käytän itse Iron Cobraa. Tykkään niistä ja olen kuullut niistä vähiten huonoja juttuja. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Shitmanek 24.09.2005 22:20:02 | |
---|
Mitä muita tuplapedaaleja saa muutettua kahdeksi singleksi? Meinasin joskus noita Yamahoja hankkia mutta nyt hieman alkaa arvelluttaa, ja muitakin vaihtoehtoja olisi mukava kuulla. |
Triskal 24.09.2005 22:26:13 | |
---|
Iron cobrat pitäisi saada vaihdettua kahdeksi singleksi, jos ostaa lisäosia. Tämmöisen laajennuspaketin muistaakseni sai joskus esim t-kaupasta, mutta nytten en semmoista sieltä jostain syystä löytänyt. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
HeavyMachinery 25.09.2005 11:20:33 | |
---|
Iron cobrat pitäisi saada vaihdettua kahdeksi singleksi, jos ostaa lisäosia. Tämmöisen laajennuspaketin muistaakseni sai joskus esim t-kaupasta, mutta nytten en semmoista sieltä jostain syystä löytänyt. ELiminaattorit saa ilman mitään lisä osia kahdeksi sinkuksi. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Shitmanek 25.09.2005 12:34:23 | |
---|
ELiminaattorit saa ilman mitään lisä osia kahdeksi sinkuksi. Tuohan on hyvä juttu, lyhyen kokeilun perusteella nuo vaikuttivat sopivammilta jalkaani kuin rautakäärmeet. |
Youni 25.09.2005 13:38:31 | |
---|
Tuohan on hyvä juttu, lyhyen kokeilun perusteella nuo vaikuttivat sopivammilta jalkaani kuin rautakäärmeet. Juu ja säätövaraakin löytyy...mulle vaan ihan liikaa. En osaa päättää mitä keskiötä käytän, kuinka löysällä pidän jouset, mikä on hyvä nuijan kulma. Outoa. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
moderndrummer88 25.09.2005 13:39:10 | |
---|
edelleen otetaan vastaan neuvoja siitä onko mitään tehtävissä..? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |