Aekuinen Naenen 30.08.2005 20:12:01 | |
---|
Nyt alkaa taman orkkispedaali sanomaan työsopimuksensa irti! Elikkäs uusi pedaali olisi hankinnassa. Olen ajatellut tuota DW:n 7000-sarjan spedua. Taitaa olla kyseessä ihan kelpo peli? Millainen on tuntuma verrattuna 5000-sarjan malliin? Onko kannattavaa maksaa kaksinkertainen hinta tosta 5000:sesta? Ja sitten vielä vähän löylyä kiukaalle.:) Eroaako toi Yamahan FP-9310-malli kuinka tuosta DW:n 7000-mallista. Muitakin saa ehdotella, mutta ajattelin että sellaiset 120 euroa saa riittää tähän pedaalin. Kiitän ja kumarran.:) |
Youni 30.08.2005 22:05:01 (muokattu 30.08.2005 22:06:06) | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Stereophile 31.08.2005 08:13:54 | |
---|
En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
Aekuinen Naenen 31.08.2005 08:20:41 | |
---|
Miten noi suora- ja ketjuveto eroaa toisistaan? Onko tuntuma samanlainen? |
Stereophile 31.08.2005 08:31:22 | |
---|
Miten noi suora- ja ketjuveto eroaa toisistaan? Onko tuntuma samanlainen? Kyllä niissä vähän eroa on. En kyllä ole tuota 9310:aa testannut, mutta vanhemmalla yamahan ketjuvedolla tulee soiteltua aika-ajoin. Väittäisin, että suoraveto on tavallaan "nopeampi" ja seuraa jalan liikkeitä paremmin. Dynamiikan hallinta hieman parempi. Mutta sinun jalalle voi taas olla eri tuntuma, mars liikkeeseen testaamaan ja vertaamaan... En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
Animosity 31.08.2005 12:25:33 | |
---|
Tuntumassa suoraveto liikkuu vaivattomammin kuin nuo ketjuvetoiset ja kun pedaali on löysässä loppuu se ylenpaattinen kilkatus ja kälkätys joka yleensä lähtee ketjuvetoisista speduista. Suoraveto antaa periksi vain muutamasta kohdasta ja on kevyempi kapistus kuin ketjuilla varustetut, täten se myös rasittaa vähemmän pedaalin muita osia ja sen nivelten vinkuminen pitäisi tyssätä siihen... Enemy within... |
hyperhamsteri 31.08.2005 17:36:30 | |
---|
Pedaaleista puheen ollen. Omakuvastani voitte muuten katsoa, mitenkäs kävi Millenium-pedaalilleni tunti sitten. Hetken oli kyllä wtf-ilme naamalla.. :P Aina ei voi voittaa, ei edes joka
kerta. (J.Liimatta) |
Shitmanek 31.08.2005 17:38:39 | |
---|
Pedaaleista puheen ollen. Omakuvastani voitte muuten katsoa, mitenkäs kävi Millenium-pedaalilleni tunti sitten. Hetken oli kyllä wtf-ilme naamalla.. :P Hoho! Näyttää erehdyttävästi eläkkeellä olevaa Newsound-pedaaliltani, tosin eri värinen. Ja siinä on vielä kaikki osat paikassa :P |
VilleKoo 31.08.2005 17:45:12 | |
---|
Miten noi suora- ja ketjuveto eroaa toisistaan? Onko tuntuma samanlainen? Mulla oli kokeilla tuo 9410.. ja se on "liukkaampi" kuin 9310.. Tuo on 9310 on aikalailla samanlainen ironcobrien ja eliminaattorien kans. |
Stereophile 31.08.2005 18:16:15 | |
---|
Pedaaleista puheen ollen. Omakuvastani voitte muuten katsoa, mitenkäs kävi Millenium-pedaalilleni tunti sitten. Hetken oli kyllä wtf-ilme naamalla.. :P Minulla kävi n. 13v sitten ensimmäiselle Trax-pedaalille juuri noin. En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
Nolte 31.08.2005 19:07:30 | |
---|
Pedaaleista puheen ollen. Omakuvastani voitte muuten katsoa, mitenkäs kävi Millenium-pedaalilleni tunti sitten. Hetken oli kyllä wtf-ilme naamalla.. :P Kyllä tuosta vielä kalu tulee. Teippiä vaan reilusti...sitä vapahtajamallista. : ) En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
ToMi88 31.08.2005 20:53:38 | |
---|
vapahtajamallista Kyllä tuolle teipille nimityksiä löytyy:D |
Magiz 31.08.2005 21:12:55 | |
---|
J-teippi on kyllä niin rakasta, että sille on todella monta nimeä! :D mutta toisaalta, se oikeasti on todella tarpeellinen melkein jokapaikassa! :) teipin keksijän täytyy olla miljonääri. :D Whatever happens, happens. |
Bobana 01.09.2005 07:36:20 | |
---|
Pedaaleista puheen ollen. Omakuvastani voitte muuten katsoa, mitenkäs kävi Millenium-pedaalilleni tunti sitten. Hetken oli kyllä wtf-ilme naamalla.. :P Tyypillistä Himmelium laatua ja valua. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Tanakkala 01.09.2005 14:39:13 (muokattu 01.09.2005 14:39:41) | |
---|
Nyt kun näistä pedaaleista joristaan nii ajattelin kysyä, että käykö taman IC nuija myös taman HP200 pedaaliin. Kun tuo nuija ei osu kohti suoraan kalvoon vaan hieman vinossa, joten sain siitä tänään kokea sitten kalliin paukun. Meni meinaan kalvo paskas. Eikös noissa iC:n nuojassa ole kääntyvä myös se itse nuijan pää, että sen saa osumaan tasaisesti siihen kalvoon? Ei edes yksinäisyys tule yksin |
moderndrummer88 01.09.2005 16:00:37 | |
---|
Eikös noissa iC:n nuojassa ole kääntyvä myös se itse nuijan pää, että sen saa osumaan tasaisesti siihen kalvoon? jeespox Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
VRock 01.09.2005 16:03:25 | |
---|
Siis eikö melkein kaikkien pedaalien nuijat sovi toisiin pedaaleihin kunhan se nuijan varsin on samanpaksuinen. "And you can have my deodorant..!" |
VRock 01.09.2005 16:03:35 | |
---|
Siis eikö melkein kaikkien pedaalien nuijat sovi toisiin pedaaleihin kunhan se nuijan varsin on samanpaksuinen. En tiedä sitten onko "And you can have my deodorant..!" |
fmcruelty 01.09.2005 16:14:59 | |
---|
Pedaaleista puheen ollen. Omakuvastani voitte muuten katsoa, mitenkäs kävi Millenium-pedaalilleni tunti sitten. Hetken oli kyllä wtf-ilme naamalla.. :P HAH! Ite joskus maxtone-pedaalini murtu samallai. Sit murtoi jopa toinen tomi-kiinnikekki. Onneks oli valuhitsaajia lähipiiris. Nii ja edelleen rehentelen sillä että oon saani Iron Cobrassa 2kpl nuijia poikki 3 vuoden aikana. Hevi - Elämä |
Silvio Dante 01.09.2005 16:15:26 | |
---|
Pedaaleista puheen ollen. Omakuvastani voitte muuten katsoa, mitenkäs kävi Millenium-pedaalilleni tunti sitten. Hetken oli kyllä wtf-ilme naamalla.. :P Mulla on hajonnut kaksi DW:n niin kovasti ylistettyä bassarinpedaalia. Ensimmäisestä irtos kantapala ja sitten pedaali vaihdettiin saman valmistajan toiseen malliin. No, siitä halkesi pohjalevy (kesken keikkaa, kivaa...). Että sattuu sitä paremillekin. Tosin en tiedä olenko käyttänyt pedalia jotenkin väärin? (olen polkenut sitä) Enpä osta enää DW-merkkisiä bassarinpedaaleja. Aijai! |