Aihe: Olisko kellään myynnissä rumpuja???
1 2
polytoximaniac
17.12.2002 18:08:46
Ostettaisiin rummut, vaikka ei tää paikka mikään keltanen pörssi ookkaan, mahdollisiman edulliseen hintaan kuntoonsa nähden... Tuplapedaali- tai basari olis todella hyvä jos olis setissä, niin ja kokookin sais olla ( ainakin basaris/ basareis )on nimittäin vähä huonoja kokemuksia pikkurummuista... Niin sellanen lisäys vielä et voin mahdollisesti ostaa myös erillisiä rumpuja jos ei täydellistä settiä satu löytymään... merkillä ei ole kauheata merkitystä...
Triskal
17.12.2002 18:43:07

Muusikoiden.netissä on sellainen palvelu, kuin tori.
Tietäjä
17.12.2002 20:10:22
Muusikoiden.netissä on sellainen palvelu, kuin tori.

Älä nyt viitsi kaveri yrittää käyttää "sisäpiiriä" hyväksi.
COLLARBONE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
jooo
17.12.2002 20:15:24

Älä nyt viitsi kaveri yrittää käyttää "sisäpiiriä" hyväksi.

Niin eihän tälle KoRn-pellelle voi sanoa pahasti. Saattais vaikka hermostua...
KoRn88.
17.12.2002 22:03:25

hä?!?! MIten vittu mä nyt tähänki paikkaan liityn. Jaa sä oot tuo sama jätkä, joka liittää ton mun nimen aina joka paikkaan vaikka se ei sinne ees mitenkää liity.
Stampede.......
Ussr
17.12.2002 23:22:17

Joo, montakohan eri nimimerkkiä tällä KoRn-miehellä täällä Mnetissä on...
KoRn88.
18.12.2002 07:11:38

Joo, montakohan eri nimimerkkiä tällä KoRn-miehellä täällä Mnetissä on...

1 nimimerkki mulla on. Katoppa ku se mun entinen nimimerrki poistettiin (ilmeisesti liian kiroilun takia), niin nyt mulla on tuo KoRn88. Ja enempää ei oo. hahahahha.vituttaako?!hahahahaha
Stampede.......
Zia
18.12.2002 09:27:27

hä?!?! MIten vittu mä nyt tähänki paikkaan liityn. Jaa sä oot tuo sama jätkä, joka liittää ton mun nimen aina joka paikkaan vaikka se ei sinne ees mitenkää liity.

Mä ihmettelinkin mihin korni 88 vuonna syntynyt oli hävinnyt.Mutta ei niin ei!
Tuolla sitkeydellä susta tulee vielä jotain!
KoRn88.
18.12.2002 15:31:55

Mä ihmettelinkin mihin korni 88 vuonna syntynyt oli hävinnyt.Mutta ei niin ei!
Tuolla sitkeydellä susta tulee vielä jotain!

oujeah
Stampede.......
Ussr
18.12.2002 20:40:57

1 nimimerkki mulla on. Katoppa ku se mun entinen nimimerrki poistettiin (ilmeisesti liian kiroilun takia), niin nyt mulla on tuo KoRn88. Ja enempää ei oo. hahahahha.vituttaako?!hahahahaha

Voi juma..
afro
18.12.2002 21:11:06

Voi juma..

Sinäpä sen sanoit ;)
-afro-
toba
18.12.2002 21:24:12

minä veikkaan että jos kyseistä heeboa kiusataan syntymäaikansa vuoksi, ja sen vuoksi että syntymäaika on myös liitetty nicknameen.. ja koska nickname on niin teennäinen niin lopputulos on se, että "painu vittuun vitun teini" :D
afro
18.12.2002 22:00:26
Siis en ole mitenkään KoRn88. -nimimerkkiä vastaan, mutta tämä täällä käytävä keskustelu ei minusta ole oikein rakentavaa... ;)
-afro-
Jaska
18.12.2002 22:07:36
älähän nyt afro, tämähän on maailman rauhaa edistävää...
KoRn88.
18.12.2002 22:12:12
minä veikkaan että jos kyseistä heeboa kiusataan syntymäaikansa vuoksi, ja sen vuoksi että syntymäaika on myös liitetty nicknameen.. ja koska nickname on niin teennäinen niin lopputulos on se, että "painu vittuun vitun teini" :D

niinpä. ois pitäny tehä joku saatanan Mike Monroe62 niin porukka ois tyytyväinen.
Stampede.......
Ussr
18.12.2002 23:21:10

niinpä. ois pitäny tehä joku saatanan Mike Monroe62 niin porukka ois tyytyväinen.

Enpä usko, että tämä vittuilu johtuu tuosta sinun nimimerkistä, kannattaisi ehkä vähän miettiä mitä täällä kirjoittaa niin muutkin saattaisivat suhtautua paremmin sinun juttuihin..
bluesman86
19.12.2002 10:09:54
tais vähä karkaa tää juttu taas lapasesta mitäjos vastaisitte sille kaverille siihe mitä se kysyy ja teette vaikka uuden topikin tappelua varten nimittäin eihän tota jaksa ketää kattella. en oo sit mikää maailman rauhan edistäjä mut rupes vaa kyrpii.
jooo
19.12.2002 14:26:07
polytoximaniac, Korn88. , slipkorn ja voivoivoi

Siinähän niitä. Tuottelias kaveri.
KoRn88.
19.12.2002 15:03:59
polytoximaniac, Korn88. , slipkorn ja voivoivoi

Siinähän niitä. Tuottelias kaveri.

NUISTA NIMIMERKEISTÄ YKSI ON MINUN SAATANA EKS SÄÄ KÄSITÄ VAI MIKÄ VITUN YLEINEN PÄÄN AUKOJA MULUKKU SÄ OOT!!!!!!!

Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!KÄSITÄKS VITTU NYT?!?!?!?
Stampede.......
ppsa
19.12.2002 16:06:58

NUISTA NIMIMERKEISTÄ YKSI ON MINUN SAATANA EKS SÄÄ KÄSITÄ VAI MIKÄ VITUN YLEINEN PÄÄN AUKOJA MULUKKU SÄ OOT!!!!!!!

Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!Vain yksi nuista on mun nimimerkki!KÄSITÄKS VITTU NYT?!?!?!?

Jaa että nUista vain yksi on sun? joo tuli selväks.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)