Aihe: Korvasuojat, metronomit ja rumpupenkki
1
KoRn88
01.12.2002 16:49:45
Semmosta kysyttävää ois et maksaako semmoset korvasuojat yleensä paljon (siis ei semmoset kertakäyttöiset jotka tungetaan korvaan vaan semmoset korvaläpät)??

Ja sit et mitä kaikkee tommosella metronomilla voi tehdä muuta kuin että se lyö tahtia ja sen mukana voi soittaa?

Ja sitt vielä, että onko helpompi soittaa jos on kunnon rumpupenkki?

Aika paljon kysyttävää mut vastaa johonkin jos tiedät.
Stampede
Terok
01.12.2002 17:10:17

Semmosta kysyttävää ois et maksaako semmoset korvasuojat yleensä paljon (siis ei semmoset kertakäyttöiset jotka tungetaan korvaan vaan semmoset korvaläpät)??

Ja sit et mitä kaikkee tommosella metronomilla voi tehdä muuta kuin että se lyö tahtia ja sen mukana voi soittaa?

Ja sitt vielä, että onko helpompi soittaa jos on kunnon rumpupenkki?

Aika paljon kysyttävää mut vastaa johonkin jos tiedät.

1. Ei maksa, K-Raudasta peltorit saa alle 20e
2.Metronomi nakuttaa tahtia, metronomi nakuttaa tahtia, metronomi lyö tahtia...
3. On? Jos on huono penkki jossa on hankala istu niin on ikävämpi soittaa ja kun on ikävä soittaa se voi kuulua soitossa...
Tapani L
01.12.2002 18:52:27

Tulpat (siis mitkä tungetaan korviin) on paremmat kuin tuollaiset kuulosuojaimet, paitsi jos soitat metronomin kanssa. Mä maksoin mun tulpistani muistaakseni 170 mk (r.i.p) ja semmoiset voi myös teettää. Teetetyt sitten tietenkin maksavat enemmän.
Sädekehä päällä pään, ei täällä kauaakaan kestä... Positiivinen pakana
Terok
01.12.2002 19:24:50

Tulpat (siis mitkä tungetaan korviin) on paremmat kuin tuollaiset kuulosuojaimet, paitsi jos soitat metronomin kanssa. Mä maksoin mun tulpistani muistaakseni 170 mk (r.i.p) ja semmoiset voi myös teettää. Teetetyt sitten tietenkin maksavat enemmän.

Kuulosuojaimet on hyvät varsinkin yksinsoittaessa kun ne on näppärä laittaa päähän eikä niitä tartte pessä nöyhtästä kokoajan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)