Kun täällä nyt noita tuplapedaaliaiheisia topikkeja on kuin juoppoja putkassa, niin ajattelinpa jatkaa hieman samassa hengessä... Eli onko kenelläkään kokemusta puisista beatereista? Toisen nuijani huopaosa on kulunut aika pahasti varmaankin huonon patchin takia, ja ajattelin investoida uusiin. Jotkut ovat kehuneet puunuijien soundia, itse en ole koskaan päässyt testaamaan. Miten soundi eroaa vaikkapa muoviseen nuijaan verrattuna? Onko kestävät? Syövätkö kalvon helposti? Kokemuksia? Mielipiteitä? |
Kun täällä nyt noita tuplapedaaliaiheisia topikkeja on kuin juoppoja putkassa, niin ajattelinpa jatkaa hieman samassa hengessä... Eli onko kenelläkään kokemusta puisista beatereista? Toisen nuijani huopaosa on kulunut aika pahasti varmaankin huonon patchin takia, ja ajattelin investoida uusiin. Jotkut ovat kehuneet puunuijien soundia, itse en ole koskaan päässyt testaamaan. Miten soundi eroaa vaikkapa muoviseen nuijaan verrattuna? Onko kestävät? Syövätkö kalvon helposti? Kokemuksia? Mielipiteitä? Mistään tiedä mitään en! Itselläni ainakin muovinuijat on kuluttanut kalvon nopeesti rikki ja uskoisin että niin tekee puukin. Korjatkaa jos olen väärässä. |