Aihe: Mikä crash ja haitsu mulle?
1
Tapani L
30.11.2002 22:19:45
Mikä crash ja haitsu sopisi mun soittotapaani hyvin?
Näytteen saa:
www.positiivinenpakana.tk
Tuolta vaan imutatte jonkun biisin (johonkin päivän aikaan tajuttoman hidasta).
Crash saisi kestää jonkin verran, soitan (käsittääkseni) aika kovaa (Paisteen 302 paskaksi vuodessa).
Haitsuun haluisin napakan soundin, mutta siitä pitäisi lähtee myös hyvä ääni rankempiin kohtiin (jos mahdollista).
Suositelkaa jotain.
Sädekehä päällä pään, ei täällä kauaakaan kestä... Positiivinen pakana
Tietäjä
30.11.2002 23:49:05
Mikä crash ja haitsu sopisi mun soittotapaani hyvin?
Näytteen saa:
www.positiivinenpakana.tk
Tuolta vaan imutatte jonkun biisin (johonkin päivän aikaan tajuttoman hidasta).
Crash saisi kestää jonkin verran, soitan (käsittääkseni) aika kovaa (Paisteen 302 paskaksi vuodessa).
Haitsuun haluisin napakan soundin, mutta siitä pitäisi lähtee myös hyvä ääni rankempiin kohtiin (jos mahdollista).
Suositelkaa jotain.

En tiedä miten paisteen 302 saa paskaksi, sillä omassa käytössäni ollut on kestänyt heittelyä ja kriketti mailalla takomista.
COLLARBONE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
Tapani L
01.12.2002 00:21:00

En tiedä miten paisteen 302 saa paskaksi, sillä omassa käytössäni ollut on kestänyt heittelyä ja kriketti mailalla takomista.

Soittamalla niinkuin minä... ehkä tekniikassa on jotain vikaa... siis mulla, en nyt tarkoita, että olisit sitä krikettimailaa jotenkin väärin käytellyt =)
Mutta kyllähän minä kovaa soitan.
Tietäjä
01.12.2002 01:30:07

Soittamalla niinkuin minä... ehkä tekniikassa on jotain vikaa... siis mulla, en nyt tarkoita, että olisit sitä krikettimailaa jotenkin väärin käytellyt =)
Mutta kyllähän minä kovaa soitan.

Tota vähän paha suositella mitään, jos soitat niin kovaa. Ehkä zildjianin z-custom voisi olla kova.
COLLARBONE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
Terok
01.12.2002 10:45:37

Paisteen 802 16" crash on kyllä hyvä, mulla on puoli vuotta ollut se hevi käytössä ainoana crashina eikä vielä ainaskaan ole hajonnut ja soundi on oikein soppeli, ehkä vois harkita saman sarjan 18" crashin ostamista.

Kohta pitäis tulla näyte piisistä jossa hakataan melkein koko piisin ajan kyseistä peltiä joten jos kiinnostaa niin voin ilmotella.

Kannattaisko muuten laittaa nuo mp3:set vaikkapa mikseri.net:tiin? Tulee 1kb/s...
Tapani L
01.12.2002 11:37:33
Paisteen 802 16" crash on kyllä hyvä, mulla on puoli vuotta ollut se hevi käytössä ainoana crashina eikä vielä ainaskaan ole hajonnut ja soundi on oikein soppeli, ehkä vois harkita saman sarjan 18" crashin ostamista.

Kohta pitäis tulla näyte piisistä jossa hakataan melkein koko piisin ajan kyseistä peltiä joten jos kiinnostaa niin voin ilmotella.

Kannattaisko muuten laittaa nuo mp3:set vaikkapa mikseri.net:tiin? Tulee 1kb/s...

Joo, kyllä kiinnostaa... ilmota sitten.
Serveriä me ollaan tässä vaihtamassa, mutta kai ne biisit tonne mikseri.nettiinkin vois laittaa...
Yrtti
03.12.2002 02:00:27

en suosittele niin kallista symbaalia jos et osaa käsitellä soitinta oikein. tarkoitan, että sinun pitää harjoitella oikea soittotyyli etteivät kamat hajoa..you know!!

Voimasta ne kamat hajoaa. jotku lyö kovempaa jotku hiljempaa. tv. kaiken hajottanut, tanakan ranneliikkeen omaava :)
Tapani L
04.12.2002 23:16:17
en suosittele niin kallista symbaalia jos et osaa käsitellä soitinta oikein. tarkoitan, että sinun pitää harjoitella oikea soittotyyli etteivät kamat hajoa..you know!!

Voimasta ne kamat hajoaa. jotku lyö kovempaa jotku hiljempaa. tv. kaiken hajottanut, tanakan ranneliikkeen omaava :)

Mulla onkin sillei, että heti kun lähtee soitto kulkemaan hyvin, niin lyöntivoima tuplaantuu... tai siis aksenttien lyöntivoima tuplaantuu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)