KoRn88 26.11.2002 15:50:01 | |
---|
Nonii oon päätyny siihen tulokseen et ostan jomman kumman nuista kalvoista. Nyt vaan pitäs kysyy et ne joilla on tommosia kalvoja nii sanokaapa mistä ootte ne hankkinu ku ei taho löytyä (en oo kyllä vielä kovin paljon ettinykkää)? Mulla on vielä kaiken lsiäks aivan vitun pieni basari ku se ei oo ku 18" niin mistähän löytäis siihen jomman kumman kalvon? |
LumPus 26.11.2002 22:53:14 | |
---|
Nonii oon päätyny siihen tulokseen et ostan jomman kumman nuista kalvoista. Nyt vaan pitäs kysyy et ne joilla on tommosia kalvoja nii sanokaapa mistä ootte ne hankkinu ku ei taho löytyä (en oo kyllä vielä kovin paljon ettinykkää)? Mulla on vielä kaiken lsiäks aivan vitun pieni basari ku se ei oo ku 18" niin mistähän löytäis siihen jomman kumman kalvon? missä sä asut? helpompi silloin kertoa mistä saa... mutta mainostusta: espoon musiikissa on ko.evanssia hyllyssä (kai...) |
Gozmog 27.11.2002 08:31:41 | |
---|
Nonii oon päätyny siihen tulokseen et ostan jomman kumman nuista kalvoista. Nyt vaan pitäs kysyy et ne joilla on tommosia kalvoja nii sanokaapa mistä ootte ne hankkinu ku ei taho löytyä (en oo kyllä vielä kovin paljon ettinykkää)? Mulla on vielä kaiken lsiäks aivan vitun pieni basari ku se ei oo ku 18" niin mistähän löytäis siihen jomman kumman kalvon? Minkälainen jazz setti sulla on ku 18" basari? ootko meinanu uutta isompaa ostaa vai annatko olla "pikku-basarin" |
KoRn88 27.11.2002 14:13:40 | |
---|
Minkälainen jazz setti sulla on ku 18" basari? ootko meinanu uutta isompaa ostaa vai annatko olla "pikku-basarin" No on se varmaa vittu sulla heleppo ku on näköjään rahaa nii vitusti et voi ostaa mitä päähän tulee! Ota huomioon et en oo mikää saatanan milionääri perkele. Ostan sitku ostan ja sitku on rahaa!
|
KoRn88 27.11.2002 14:14:28 | |
---|
missä sä asut? helpompi silloin kertoa mistä saa... mutta mainostusta: espoon musiikissa on ko.evanssia hyllyssä (kai...) Asun kemissä.
|
Tietäjä 27.11.2002 21:19:33 | |
---|
Asun kemissä. Osta punaleima, jos on saatavilla. Meikä käyttää sitä ja pitäisi itse asiassa käydä ostamassa uusi.
|
KoRn88 27.11.2002 21:21:36 | |
---|
Osta punaleima, jos on saatavilla. Meikä käyttää sitä ja pitäisi itse asiassa käydä ostamassa uusi. Juu ihan hyvältähän se kalvo kuulosti ku kuuntelin tota teiän collarbonea joka on muuten aika hyvä bändi!
Stampede |
Gozmog 28.11.2002 14:06:49 | |
---|
No on se varmaa vittu sulla heleppo ku on näköjään rahaa nii vitusti et voi ostaa mitä päähän tulee! Ota huomioon et en oo mikää saatanan milionääri perkele. Ostan sitku ostan ja sitku on rahaa! Elä puhu poika mittää mistä et tiiä mulla on 302 peltejä...........
|
Tietäjä 29.11.2002 00:15:16 | |
---|
Juu ihan hyvältähän se kalvo kuulosti ku kuuntelin tota teiän collarbonea joka on muuten aika hyvä bändi! Kiitti!
|