Jees, eli kertokaas onko minkälaisia kokemuksia 16" bassarista, tai 18", mut lähinnä 16". Miten hyvin toimii ilman mikitystä, saako mitään botneja ulos ihan akustisesti? Entä onko se vaan ihan jazz-kapistus, vai "kestääkö" soittaa, myös biitiä.. Rumpukuume iski jälleen ja suunnitteilla ois ostaa kakkos setiks Tamburon kirsikkapuinen setti, 16"bassari, 10" + 13" tomit. Olis käytännöllinen toi bassari ainakin, kun ei ole niin iso, 20" hankala roudata tanssikeikoille.. Myös jos on jotain kommenttia itse merkistä, itse en omista, mutta olen kuullut merkistä pelkkää hyvää.. Mutta kertokaa rohkeesti mielipiteenne ja arvostelunne.. kiitän=) "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Jees, eli kertokaas onko minkälaisia kokemuksia 16" bassarista, tai 18", mut lähinnä 16". Miten hyvin toimii ilman mikitystä, saako mitään botneja ulos ihan akustisesti? Entä onko se vaan ihan jazz-kapistus, vai "kestääkö" soittaa, myös biitiä.. Rumpukuume iski jälleen ja suunnitteilla ois ostaa kakkos setiks Tamburon kirsikkapuinen setti, 16"bassari, 10" + 13" tomit. Olis käytännöllinen toi bassari ainakin, kun ei ole niin iso, 20" hankala roudata tanssikeikoille.. Myös jos on jotain kommenttia itse merkistä, itse en omista, mutta olen kuullut merkistä pelkkää hyvää.. Mutta kertokaa rohkeesti mielipiteenne ja arvostelunne.. kiitän=) mulla on 18". Ei oo mikitystä (ainakaan vielä) ja ääntä lähtee ku on vaan oikeet kalvot ja demppaukset. Ainaki mulla lähtee aivan tarpeeks ääntä meiän bändissä. Soitan sillä kaikenlaista metallia, että pystyy kyllä soittamaan muutakin kuin jazzia. Merkki on joku helevetin trax, mutta ku siinä on evansin EQ2 kalvo niin ihan hyvin toimii. En tiiä auttoko tää sua mitenkään mutta kerroinpa kuitenkin. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Eikös noissa Yamahan Hipgig -seteissä o 16" bassari? Töykeiden rumpalilla, Rami Eskelisellä, on (ainakin ollut?) semmonen setti... keikalla kuulosti ihan jees ja levyllä kans. Onhan se vähän outo, kun vertaa vaikka kakskybäseen... There is no spoon... |