Joo eli pitäisi hommata pari uutta krässiä. Kiinnostus olisi lähinnä Paiste Signature, Zildjian K Custom, K tai A Custom linjaa. Haluaisin ehkä sellaista tummaa ja aika nopeaa saundia. Eli onko kellään kokemuksia esim. Paiste Signature sarjan crasheista? Miten olisi vaikka Full tai Fast -pellit? Oon ajatellu 15" ja 17" kokoisia. Tietysti K ja K Custom -sarjoista löytyy Dark peltejä, mutta olisiko Paisteella vastaavia tai "parempia"? Täällä päin kun on niin huonot testausmahdollisuudet, niin ajattelin miettiä mikä sopisi mulle ja lähteä sitten vaikka kauemmaksi testaamaan. Todellakin kokemuksia ja kommentteja lähinnä Signaturesta ja myös A Customista. Ai niin ja itelläni on K Custom Dark haikat ja vastaava ride. Yhteen sopivuus?!? Kiitos PALJON vastauksista jo etukäteen! ;) -afro- |
Joo eli pitäisi hommata pari uutta krässiä. Kiinnostus olisi lähinnä Paiste Signature, Zildjian K Custom, K tai A Custom linjaa. Jos hienostunutta ja musikaalista meininkiä halajat, niin silloin haalit itselles K- tai K custom -krässejä. Ne sopis pelleissäsi vallitsevaan tummahkoon yleissävyyn paremmin ku parhaiten. Niistä mielellään jotain väliltä 15" - 17", niin ei mene liian dark metalliksi. Paisteista en oo koskaan perustanut jostain syystä, ja onhan ihan imagollisista syistä parempi hommata Zildjian-settiin lisää moisia kun pilata se jollain Paisteilla :) Ja kappas, mullahan sattuis olemaan ylimääräinen 15" Zildjian K dark crash josta voisin luopua sopuhintaan. Älähdä jos kiinnostaa. |
Haluaisin ehkä sellaista tummaa ja aika nopeaa saundia. Eli onko kellään kokemuksia esim. Paiste Signature sarjan crasheista? Miten olisi vaikka Full tai Fast -pellit? Oon ajatellu 15" ja 17" kokoisia.
Itselläni oli jossain vaiheessa Signaturen 16" ja 18" Full crashit. Soundi on ehkä pari pykälää kirkkaampi kuin haet, mutta muuten pellit olivat erinomaiset sekä soinniltaan että tuntumaltaan - hajosivat tosin parin vuoden _raskaammalla_ soitannalla viimein, kuten arvata saattaa.
No one prayed for Sodom |
Mulla on paisteen signature fast crash 18". Vaikka soundimieltymykseni on nimenomaan tumma, tämä pelti oli pakko viedä kaupasta kotiin heti ensikuulemalta - saattoi siihen vaikuttaa -50% -lappukin.. Pelti soi kauniisti ja pehmeästi, voimaa lyötyy kun pyytää. Soi yhtä aikaa matalalta ja korkealta, korkea ääni tietty dominoi, mutta hiljaa lyötäessä matala tulee paremmin esiin. Hieno kapine. Jos matalampaa ja tummempaa haet, oiva vaihtoehto on K custom dark crash. Se on nimenomaan juurikin siinä. Ja samaa löytyy lisää, ehkä jopa halvemmalla, turkkilaisten pienpajojen mallistoista (turkish, bosphorus, istanbul, grand master jne.) Wuhanit kannattaa katsastaa, mutta todella tarkkaan, sillä niissä on aivan älyttömiä eroja yksilöiden välillä. |