Aihe: Eihän trigatut rummut kerrostaloon sovi?
1
hanipai
03.02.2003 19:20:15 (muokattu 03.02.2003 19:21:30)
Meinaan, että tuli ostettua tollaset Rolandin sähkörummut, mutta en oo oikein tuntumaan tyytyväinen. Mietinkin millaset on trigatut rummut ja kuinka paljon ääni vaimenee tavallisiin rumpuihin verrattuna. Mitkä ovat kustannukset. Selittäkää hieman mitä tarvitaan.
Kyllähän cymbaalit edelleen metakoi oikein kunnolla eikö?
Vilhelmus
03.02.2003 19:36:22

Meinaan, että tuli ostettua tollaset Rolandin sähkörummut, mutta en oo oikein tuntumaan tyytyväinen. Mietinkin millaset on trigatut rummut ja kuinka paljon ääni vaimenee tavallisiin rumpuihin verrattuna. Mitkä ovat kustannukset. Selittäkää hieman mitä tarvitaan.
Kyllähän cymbaalit edelleen metakoi oikein kunnolla eikö?

Miten olis oikeet rummut sellasilla silent-kalvoilla, triggereillä ja pellien tilalla symbaalipadit?
Lisää diskanttia!
hanipai
03.02.2003 19:52:08

Miten olis oikeet rummut sellasilla silent-kalvoilla, triggereillä ja pellien tilalla symbaalipadit?

Se vois olla yks mahdollisuus. Kuinkas silentit noi kalvot on? Tungetaanko rumpujen sisään kans jotain pehmustetta silloin. Onks noi kalvot normaaleja kalliimpia? Meinaat, että säilyttäisin tosta crashin, riden ja haitsun sekä aivon ja loput myyntiin ja tilalle akustiset. Mä oon nimittäin nyt siinä tilanteessa, että toi KD-7 alkaa v....taa sekä mua että naapureita ja ois pakko ostaa toi kd-80 eli noi on siis basari triggereitä ja hintaa sillä on muikeat 339e:) Pitäiskö mun sitten ostaa viel noi esim. http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-101426.html? Kyllä tolle hintaa taitaa tulla aika paljon.
Mites toi basari varmaan kuuluu edelleen tosi muikeena naapuriin oli silent tai ei :)
hanipai
03.02.2003 20:37:31
Mitäs jos hommais triggerisetin ja pitäis ainoastaan aivon.
Vois hommata tollasen Pearl Traveler setit http://www.pearldrum.com/rt.asp
http://www.dooyoo.co.uk/music/drums … rl_rhythm_traveller/_review/226439/
Tietäjä
03.02.2003 21:51:20
Yksinkertaista. Sulla on normaalit rummut, ostat niihin triggeri kalvot. Itselläni on sellaiset mustat "hyttysverkkokalvot", eivät pidä juuri mitään melua.

Jos niistä haluaa muutakin ääntä kuin pelkän *poks* niin triggaa ne. Sen triggauksen jälkeen voi rumpu modulista kikkaa sellaset soundit ku tykkäät.

Mulla on esim. himassa (asun siis kerrostalossa) normaalisetti siinä "hyttysverkkokalvot" ja ne on trigattu ddrumin triggereillä. Pellit ovat normaaleja sähkörumpu padeja. Toimii hiljaa ja hyvin.
hanipai
03.02.2003 22:50:34 (muokattu 03.02.2003 22:56:00)
Yksinkertaista. Sulla on normaalit rummut, ostat niihin triggeri kalvot. Itselläni on sellaiset mustat "hyttysverkkokalvot", eivät pidä juuri mitään melua.

Jos niistä haluaa muutakin ääntä kuin pelkän *poks* niin triggaa ne. Sen triggauksen jälkeen voi rumpu modulista kikkaa sellaset soundit ku tykkäät.

Mulla on esim. himassa (asun siis kerrostalossa) normaalisetti siinä "hyttysverkkokalvot" ja ne on trigattu ddrumin triggereillä. Pellit ovat normaaleja sähkörumpu padeja. Toimii hiljaa ja hyvin.

Just, että pitäisin sun mielestäsi mieluiten haitsun ja crashin sekä riden ja myisin vaan noi padit? Onko siis hiljasemmat kun esim. ton Pearlin setin symbaalit mitä luulet/tiedät? Entä kokaisinko jonkin sekalaisen setin, jos tarvitsen vain basarin, 3-4 tomia ja snaren vai ostanko jonkin setin?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)