Aihe: Lyn 18"?
1
Aimo
01.02.2003 10:59:57
Tietääkö kukaan moisesta pellistä. Mulla on tuommonen ei lue mitään paitsi saatanan pienellä että Lyn. Ihan mystinen, en tiiä mistä se on mulle eksyny, ääni on aika kirkas, ei mikään paska.
Saimoni
01.02.2003 21:46:04
Tietääkö kukaan moisesta pellistä. Mulla on tuommonen ei lue mitään paitsi saatanan pienellä että Lyn. Ihan mystinen, en tiiä mistä se on mulle eksyny, ääni on aika kirkas, ei mikään paska.

Niin,nimi on ZYN (varmaan leima tai stanssi on kulunu sun pellistä).
Kyseinen symbaalimerkki on Englantilainen ja lähtöisin (muistaakseni) jo 70-luvulta.
Symbaalimerkki on kai edelleen olemassa ja kyseistä merkkiä markkinoi ainakin Premier vuoden 1998 katalogissaan.
Nämä kyseiset symbaalit ovat yleisesti nikkeli-hopea seosta (samaa kuin esim.vanhat Paisteen 101-sarjat) ja saundiltaan aikas "omalaatuisia"...

-S-
Aimo
02.02.2003 18:28:31
Joo on aika samannäkönen kun paisteen 101 sarja. Ääni on kyllä ihmeellinen, mutta ihan kelpo.
fox
03.02.2003 01:48:42

Niin,nimi on ZYN (varmaan leima tai stanssi on kulunu sun pellistä).
Kyseinen symbaalimerkki on Englantilainen ja lähtöisin (muistaakseni) jo 70-luvulta.
Symbaalimerkki on kai edelleen olemassa ja kyseistä merkkiä markkinoi ainakin Premier vuoden 1998 katalogissaan.
Nämä kyseiset symbaalit ovat yleisesti nikkeli-hopea seosta (samaa kuin esim.vanhat Paisteen 101-sarjat) ja saundiltaan aikas "omalaatuisia"...

Sitäpaitsi Zyniä oli/on? kahdenlaisia, tavallista ja sitten 5-star Super Zyn - symbaaleja. Ne oli British made by Premier, ja oli vakiopeltejä Premierin ja Olympicin (byPremier) seteissä jos otti setin pelteineen. Premier tehtaana on perustettu 1922 mutta mistään en löytänyt vuotta symbaalipuolen alulle, kuitenkin hyvä arvaus on varmaan jotain viiskyt-luvulta. Jokatapauksessa vanhempi kuin 1970-luvun. Mulla on nimittäin 16" Zynin crash joka on peräisin -62 Olympic by Premier-setistä. Soundi on ylläkuvatun mukainen. Omanlaisensa, ei paha.
Aimo
03.02.2003 08:29:02 (muokattu 03.02.2003 08:30:03)
Joo, lukee vain että Zyn made in England. Voi olla aika vanha, jotain isukin vanhoja peltejä, jotka nyt olen perinyt.
Hintaa ei varmaan paljon?
gretch
06.02.2003 17:55:30
Mä sain tollasen zynin 18" pellin jonkun setin mukana... on kiva huomata et on kohtalotovereita! En ole ikinä ollut haltioissani sen soundista mut olen kyllä kiusannut sillä bändin muita jäseniä laittamalla sen standiin väärinpäin ja kiristämällä mutterin niin kireälle kuin saa... sitten vaan niin paljon kuin kädestä lähtee kertosäkeeseen... Kiitos muuten pellin lisätiedoista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)