Aihe: Premier Tamburo
1
Speedy
31.01.2003 13:37:20

Kertokaa asiasta teitävät ja tietämättömät kokemuksia, kummat ottasitte, kumpaa suosittelette ja niipäi pois..
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Speedy
31.01.2003 13:39:33

Höö.. tonne ei tullu sitä merkkiä..

Siis Premierit vastaan Tamburo... kumpi voittaa...
Olli
31.01.2003 18:54:54

Premierejä suosin. Tamburoissakin on suht hyvät soundit, mutta kun oon nähnyt muutamat aika uudet sellaset, niin niissä on ollut sisäpuolella suuria halkeamia. Ei oikeen siis vakuuta noi sauvapöntöt.
Micho
02.02.2003 11:08:33

itse soitan tamburoilla, ja olen ollut hyvinkin tyytyväinen. saundit saa lähtemään jokaiseen musiikkityyliin sopivaksi, eikä tartte olla edes mikään ammattimies noita ruuveja käännellessä..
..tosin itselläni on tällä hetkellä tomi saundit aika hanurista, mutta se johtuu pilalle hakatuista kalvoista; aikaisemmin oli korvia hivelevä saundi niissäkin. ..ja siis myös tulevaisuudessa, kunhan vaan voitan lotossa, jotta voin ostaa kalvot.. ..ongelmana on vaan se, etten lottoa..

en väitä, etteikö premier ois hyvä merkki (oli yksi vaihtoehto viimeksi rumpuja hommatessa), mutta täytyy sanoa, että en ole niin hyväsaudisilla premiereillä soittanut, mitä nuo tamburot tuolla alakerrassa/muuallakin on..
Speedy
02.02.2003 20:47:38

Joo sen olen ittekki huomannu, että hyvät rummut on helppo virittää. Esim. Premierin Marquise setti oli tosi helppo virittää, kun sillä olen soitellut....

Ja Tamburot varmaan on kanssa, koska ne reunat tehdää nii tarkasti..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)