Siis Premierit vastaan Tamburo... kumpi voittaa... itse soitan tamburoilla, ja olen ollut hyvinkin tyytyväinen. saundit saa lähtemään jokaiseen musiikkityyliin sopivaksi, eikä tartte olla edes mikään ammattimies noita ruuveja käännellessä.. ..tosin itselläni on tällä hetkellä tomi saundit aika hanurista, mutta se johtuu pilalle hakatuista kalvoista; aikaisemmin oli korvia hivelevä saundi niissäkin. ..ja siis myös tulevaisuudessa, kunhan vaan voitan lotossa, jotta voin ostaa kalvot.. ..ongelmana on vaan se, etten lottoa.. en väitä, etteikö premier ois hyvä merkki (oli yksi vaihtoehto viimeksi rumpuja hommatessa), mutta täytyy sanoa, että en ole niin hyväsaudisilla premiereillä soittanut, mitä nuo tamburot tuolla alakerrassa/muuallakin on.. |
Joo sen olen ittekki huomannu, että hyvät rummut on helppo virittää. Esim. Premierin Marquise setti oli tosi helppo virittää, kun sillä olen soitellut.... Ja Tamburot varmaan on kanssa, koska ne reunat tehdää nii tarkasti.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |