KoRn88. 30.01.2003 07:21:42 | |
---|
niin sanokaapa jotain hyviä rumpufilmejä. Jotain kuuluisia joita saattais löytyä vaikka jostain kirjastostakin. Mutta eikös niitä musiikki kaupoissa pitäisi olla ku ajattelin että voisin vaikka ostaakki. No niin heittäkääpä nyt jotain videoita sieltä. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Jaska 30.01.2003 12:21:58 | |
---|
Riippuu vähän millaisia videoita haet. Sellasia missä katot kun joku soittaa omia biísejään hyvin ja selittää millai soittaa ne? Tähän olisi hyvä Portnoyn LDT, hirmuisen hyvä filmi. Vai sellaisia missä opetetaan? Tätä on ainakin Wecklillä |
KoRn88. 30.01.2003 14:40:56 | |
---|
Se kaitsun ja sen kamun se on huippu...=) ai kaitsun ja sen kamu. tiiäks sä kuka se "kamu" on? Vittu sehän on leevi leppänen eikä mikään outo "kamu". mutta vähän sulla on komia tuo sun avatar. etkö hävyttömämpää löytäny. hahaha hyvä jonidee! ------------Stampeden rumpali--------------- |
KoRn88. 30.01.2003 15:35:34 | |
---|
Riippuu vähän millaisia videoita haet. Sellasia missä katot kun joku soittaa omia biísejään hyvin ja selittää millai soittaa ne? Tähän olisi hyvä Portnoyn LDT, hirmuisen hyvä filmi. Vai sellaisia missä opetetaan? Tätä on ainakin Wecklillä niin joo unohin vastata sulle. no ku mulle on oikeastaan sama onko se opetus vai sit semmonen toisenlainen video. haluaisin vain katsoa jonku rumpuvideon. sanokaa vain jotain hyviä ne saa olla opetusviedoita tai sit niitä joissa vaan katsotaan soittoa. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Jaska 30.01.2003 16:00:37 | |
---|
Mites olis see Steve Smithin uus... en oo nähny mut sitä on kyllä kehuttu |
Dr. Funkenstein 30.01.2003 17:23:57 | |
---|
Mites olis see Steve Smithin uus... en oo nähny mut sitä on kyllä kehuttu Niin on tosiaan kehuttu. Olin ostamassa sitä F-Musiikista kunnes katoin hintaa. 85 euroa! Jäi hyllyyn... mistä saisi halvemalla tuon, onko kukaan tietoinen? |
Mikko A 30.01.2003 22:12:09 | |
---|
ei löytyny parempaa pitää hakee sit.. joskus.. mää otin ton sieltä niin sanottu korniin kuvii... menin sinne ja otin ton... ai kaitsun ja sen kamu. tiiäks sä kuka se "kamu" on? Vittu sehän on leevi leppänen eikä mikään outo "kamu". mutta vähän sulla on komia tuo sun avatar. etkö hävyttömämpää löytäny. hahaha hyvä jonidee! Rupatelkaa bänditreeneissä... :) ~Solitary shell~ |
KoRn88. 31.01.2003 07:15:11 | |
---|
Rupatelkaa bänditreeneissä... :) hehe sori. ok.
------------Stampeden rumpali--------------- |
Viceroy 02.02.2003 15:21:55 | |
---|
en tajuu Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Mikko A 02.02.2003 16:36:37 | |
---|
en tajuu No et varmaan enää tajuukkaan kun joku on näköjään poistanu ne Pallistin viestit... ~Solitary shell~ |