Aihe: Wuhanista
1
Liver-Box
14.02.2003 23:18:11

Onko kellääm wuhanin chinacymbals pelleistä 14, 16 tai 18 tuuman chinaa? Jos on, niin oletko ystävällinen ja kerrot hieman pellistä. Siis onko se paksu, kestävä, hyvä saundinen, nopea, hidas, sexuaalisesti houkuttava??
Vain ja ainoastaan noista kolmesta pellistä kiiiiitosss..
Joku vaa
15.02.2003 13:59:10
No onhan noi 14 ja 18 iha ok mutta ei kestä mitään hirveetä mättöä. erot on isot myös yksilöiden välillä.
Dr. Funkenstein
15.02.2003 15:17:17 (muokattu 25.02.2003 17:19:28)
eli oon 12" & 14" kokeillu, ja aikamoinen kolahdus oli soundi. Tannisto sanoi dafry:n palstalla, että oli laittanu niitin lisäämään sustainia ja pehmentämään soundia ja sitten kuulemma oli toiminut.

käyttäkää sitä prkl:n hakua. ja omaa päätä saa käyttää.
dddd
15.02.2003 17:10:59
Tannisto sanoi dafry:n palstalla, että oli laittanu niitin lisäämään sustainia

öö.. onko toi toimenpide vaikeaki? Ku ajattelin noita pienempiä hommata ja jos niis o hirmu kolina saundi nii vois laittaa niitä niittei, mut onko se millanen homma? kannattaako antaa jonku pro miehen hoitaa ku en oo ennen väsäilly tollasia?
Mikko A
15.02.2003 18:29:37
öö.. onko toi toimenpide vaikeaki? Ku ajattelin noita pienempiä hommata ja jos niis o hirmu kolina saundi nii vois laittaa niitä niittei, mut onko se millanen homma? kannattaako antaa jonku pro miehen hoitaa ku en oo ennen väsäilly tollasia?

Voit pistää jonkun ketjun siihen pellin päälle. Pistä toinen pää kiinni siihen keskireiän tappiin. Itse pistin juuri tänään tuollain ketjun raidiin ja kuulostaa oikein hyvältä!
~Solitary shell~
546
15.02.2003 19:25:45

Voit pistää jonkun ketjun siihen pellin päälle

Eikös toi vaurioita jotenki peltiä? oon joskus kuullu jotain puhuttavan...
Mikko A
15.02.2003 22:50:27
Eikös toi vaurioita jotenki peltiä? oon joskus kuullu jotain puhuttavan...

No miten muka vaurioittais????!!!! Ei ne sentään mitään paperia oo!! Niiteille joudut sentään tekemään reiät...! Kumpihan vahingoittaa enemmän??
~Solitary shell~
Dr. Funkenstein
16.02.2003 00:33:03 (muokattu 16.02.2003 00:33:25)
Jep, niitin laittaminen on aina vaarallista puuhaa. Itsekin olen kuullut suositeltavan tuota ketjuratkaisua.
afro
16.02.2003 18:38:22
Kyllä se ketju toimii, mutta ite huomasin tuossa just kun rumpuja kasailin että crässissä jossa mulla oli ketju oli reiän ympärillä sellanen hioutuma.
Mulla on siinä sellanen pieni ketju pienessä avaimenperärinkulassa kiinni ja kun se ketju pyörii siinä pellin ympärillä se kiinnitys oli hangannut siihen peltiin.
No ei siin mitään mutta pitää vaan muistaa, että jos laittaa ketjun, kandee pitää pelti aika löysällä.
http://www.afrotumza.tk
Mikko A
16.02.2003 23:49:13
Kyllä se ketju toimii, mutta ite huomasin tuossa just kun rumpuja kasailin että crässissä jossa mulla oli ketju oli reiän ympärillä sellanen hioutuma.
Mulla on siinä sellanen pieni ketju pienessä avaimenperärinkulassa kiinni ja kun se ketju pyörii siinä pellin ympärillä se kiinnitys oli hangannut siihen peltiin.
No ei siin mitään mutta pitää vaan muistaa, että jos laittaa ketjun, kandee pitää pelti aika löysällä.

Mulla on se siis raidissa samalla tavalla mutta se ei liiku siitä mihinkään eikä siis varmaankaan tuu mitään hioutumia...
~Solitary shell~
Tietäjä
19.02.2003 00:45:14
Olen puhunut tuosta reikien porailusta ja niitien laitosra Tanniston kanssa ja se sano että ei ole vaikeata. Itsekin olen useasti pistänyt reiän peltiin ja niittiä. Ottaa vaan poran ja kunnon terän ja antaa mennä. Sitten vaan tiimarista niitit ja se on siinä.
miän vain
19.02.2003 17:40:30

Jep, eio vaikeaa reikien teko. Pitää muistuttaa muutamasta perusasiasta kuitenkin:

-poraa alapuolelta

-laita porattavan kohdan taakse pala puuta, niin että terä uppoaa pellin jäkeen siihen. Vähentää repeämisvaaraa.

-poraa mieluummin pylväsporalla

-jos ei ole pylväsporaa, pyydä joku tyyppi pitelemään peltiä. Kahdella kädellä on helpompi saada pora suoraan.

-käytä hyvää terää, älä halpahallista ostettua settiä

-käytä korkeintaan 600rpm kierrosnopeutta - se ei sitten ole mikään kovin nopea. Pelti on pehmeää metallia, ja liialla rynnimisellä metalli antaa porauksen loppuvaiheessa periksi. Eli terä ei poraa vaan puhkaisee pellin kuin neula ilmapallon. Tulee ikävän näköinen reikä ja mahdollisesti halkeamia.

-Jos teet kluster-tyyppisen niitityksen, (eli muutaman niitin ryppään vain yhteen kohtaan peltiä) älä laita reikiä saman sorvausuran kohdalle. Saattaa haljeta joskus myöhemmin.

-ennen niittien asennusta siisti reiät vaikka neulaviilalla
O jee! *NAX*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)