Woude 25.01.2003 11:59:06 (muokattu 25.01.2003 17:36:21) | |
---|
Olen hankkimassa sähkörumpusettiä kerrostaloasuntoon enkä oikein tiedä noista vahvistimista! Mikä olisi edullinen, mutta kuitenkin soundeiltaan ja äänentoistoltaan hyvä vahvistin, kun ei tartte saada aikaan kovaa meteliä? Myös hyvistä kuulokkeista kuulisin mielelläni vinkkejä! Auttakaa Te, joilla on kokemusta sähkörummuista! Mielellään saa laittaa meiliäkin! Sori tuo ikävä kirjoitusvirhe tuossa ruudun yläpuolella! Tarkoitin tietenkin kysellä kotikäyttöön sopivia komboja! Woude |
Tietäjä 25.01.2003 12:21:16 | |
---|
Olen hankkimassa sähkörumpusettiä kerrostaloasuntoon enkä oikein tiedä noista vahvistimista! Mikä olisi edullinen, mutta kuitenkin soundeiltaan ja äänentoistoltaan hyvä vahvistin, kun ei tartte saada aikaan kovaa meteliä? Myös hyvistä kuulokkeista kuulisin mielelläni vinkkejä! Auttakaa Te, joilla on kokemusta sähkörummuista! Mielellään saa laittaa meiliäkin: woude64@hotmail.com Jos vahvistinta haet niin hyvä basso vahvari niin saat basarin kuulostamaan joltain. Hyviä kuulokkeita on paljon senhaisserilla (ei muuten kirjoiteta noin?) ja sonylla. Joku muu saa kertoa malleja, koska niitä en muista. Jos haet vain kotikäyttöön niin suosittelen ostamaan kunnon kuulokkeet. |
afro 25.01.2003 17:52:23 | |
---|
Bayerdynamicillakin on hyviä luureja... -afro- |
manix 25.01.2003 18:59:25 | |
---|
Bayerdynamicillakin on hyviä luureja... Ne on Sennheiser ja Beyerdynamic :-) "I'm holding on and I
find out the only way goes down.
And the weary drowns.
Better hold on tight."
- Daniel Brennare |
afro 25.01.2003 19:37:15 | |
---|
Niin onkin. Joka tapauksessa. Mulla on sellaset kotikuulokkeet ja parempia en oo nähny (kuullu). -afro- |
Woude 26.01.2003 09:10:56 | |
---|
Kiitokset kuulokevinkeistä! Itselleni riittää hyvin se, että on kunnollliset luurit, joista soittoaan voi kuulla, mutta juniori kaipaa sitäkin, että myös muut huoneessaolijat voivat kuunnella. Edelleen siis kaipaan tietojanne ja kokemuksianne nimenomaan vahvistimista! Onko tuo "Tietäjän" kokemus muidenkin rumpaleiden kokemus (siis se, että nimenomaan bassovahvistin on oikea valinta)? Miten bassovahvistin toistaa esim. peltien ja haitsun ylärekisteriin painottuvat äänet? Vinkkejä kohtuuhintaisista vahvistinmerkeistä ja -malleista? Woude |
Woude 27.01.2003 10:02:48 | |
---|
Onko nyt niin, ettei kukaan soittele sähkörumpujaan minkäänlaisen pikkuvahvistimen kautta? Auttakaa nyt tietämätöntä...! Woude |
WyW 27.01.2003 10:12:01 | |
---|
Onko nyt niin, ettei kukaan soittele sähkörumpujaan minkäänlaisen pikkuvahvistimen kautta? Auttakaa nyt tietämätöntä...! Itse asiasta varsinaisesti mitään tietämättä lykkäisin plugin tuonne kotistereoitten perään. Syytä en tiedä. Pööp. |
Hanok 27.01.2003 11:55:20 | |
---|
Tuskinpa rumpusetti bassovahvistimen läpi kovin hyvältä kuulostaisi. Pikku-PA voisi olla huomattavasti parempi vaihtoehto. Mutta jos nyt ihan kerrostalomeiningeissä mennään niin joku kiipparicombo voisi ajaa asian. Bändini kosketinsoittaja osti m.netin ilmoituksen perusteella 120 eurolla vähän vanhemman Peaveyn combon, josta taatusti riittäisi tehoa rummuillekin kerrostaloon. Tuolla hinnalla ei saa edes kunnon kuulokkeita. Näitä vaan taitaa liikkua vähänlaisesti käytettynä... |
Woude 07.03.2003 10:22:02 | |
---|
Kyseltyäni kokemuksia ja tutkittuani Yahoo.com-sähkörumpaleiden ryhmien keskusteluja, päädyin hankkimaan parin kokoäänialueen aktiivimonitoreita. Pienelläkin äänenvoimakkuudella varsin hyvä sointi ja vielä stereona. Suht pienikokoiset ja siistit kaiuttimet sopivat hyvin "rumpujen" seuraksi vaikka olohuoneen nurkkaan. Kotikäyttöön varsin kelvollinen ratkaisu, jota uskallan suositella muillekin. Minun on vaikea kuvitella, että joku muu ratkaisu olisi toimivampi, kun tilat ja talous asettavat rajoituksia harrastukselle. Kiitos aiemmista vinkeistänne ja leppoisaa kevättä! Woude |