Mulla tuolla kämpillä semmonen..noh, Newsoundin setti, hyvinkin ehjä pari naarmua kärsinyt. 14" metallivirveli, 12" pieni ja 13" iso etutomit, 22" basari, 16" lattiatomi.pellit: paiste 14" 402 crash(hopea),16" 302 crash, 20" meinl meteor turbo full ride ja meteor turbo 14" haitsu.kalvot on weather king ambassadoreja ja yks pinstripe.ständit:yks taman boom/straight,yks millennium boomi,yks trax suora, virveliständi originelli ja haitsuteline millennium. mukaan vielä millennium tuplapedaali ja newsound single.kaikki melkeinpä täydellisessä kunnossa.hinta-arvio jos kehtaisitte. |
Mulla tuolla kämpillä semmonen..noh, Newsoundin setti, hyvinkin ehjä pari naarmua kärsinyt. 14" metallivirveli, 12" pieni ja 13" iso etutomit, 22" basari, 16" lattiatomi.pellit: paiste 14" 402 crash(hopea),16" 302 crash, 20" meinl meteor turbo full ride ja meteor turbo 14" haitsu.kalvot on weather king ambassadoreja ja yks pinstripe.ständit:yks taman boom/straight,yks millennium boomi,yks trax suora, virveliständi originelli ja haitsuteline millennium. mukaan vielä millennium tuplapedaali ja newsound single.kaikki melkeinpä täydellisessä kunnossa.hinta-arvio jos kehtaisitte. Joo Mä oon nähny noi sun paskat rummut, joten arvioisin hinnaksi saman kun pirkan tonnikala purkki... meinaan soundit on yhtä hyvät . Eli 50 senttiä Liian suuri ego |