Aihe: Rumpumikit
1
Sebeteus
18.03.2003 08:57:37
Onko kokemusta Thomannin t.bone rumpumikeistä? Entä mitä mikkejä suosittelette lähinnä keikka käyttöön ja äänityksiin? Tarkoitus ois hommata jonkin sortin klippimikit tomeille ja virvelille, ei siis 57 virittelyjä.
AoA
18.03.2003 09:01:42
Onko kokemusta Thomannin t.bone rumpumikeistä? Entä mitä mikkejä suosittelette lähinnä keikka käyttöön ja äänityksiin? Tarkoitus ois hommata jonkin sortin klippimikit tomeille ja virvelille, ei siis 57 virittelyjä.

No itselläni on t. bone BD300 basarissa/virvelissä se "shure-kopio" ja pari overheadia. Tosin jotkun jotka oikeasti on jotain mieltä näistä kun itsellä ei mikeistä ole kokemusta niin kertokaa ammattimielipide.
Full Volume or Double Volume
JP85
20.03.2003 21:37:30
Meillä oli tossa alkutalvesta sellanen musikaaliproggis, ja mulla oli rummuissa (Sonor) noi Thomannilta tilatut T.Bone mikit...En nyt tähän hätään muista kyllä mallia. Kyllä ne hommansa hoitivat niinkuin pitikin. Musikaalista tehtiin vielä sellanen live-leikattu video ja siinä ainakin soundi oli ällistyttävän hyvä. Suosittelen lämpimästi=)
J-P
Reef
21.03.2003 15:02:08
Mistähän noita mikkejä löytyy kun minä puusilmänä en löydä!? Laittakaa osoite kiitos!
AoA
21.03.2003 15:59:02
Mistähän noita mikkejä löytyy kun minä puusilmänä en löydä!? Laittakaa osoite kiitos!

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_online_catalogue_mi.html

siitäpä kattelet eri osastoja.
Full Volume or Double Volume
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)