manix 13.03.2003 18:24:43 (muokattu 13.03.2003 18:25:51) | |
---|
Tuli tässä tremolotäyttöä treenatessa mieleen että kuinka moni täällä kirjoittelevista rumpaleista harjoittelee kyseisen kirjan mukana? Aika laiska olen kyllä itse treenailemaan mutta kyllähän tämä silloin tällöin ihan hauskaa on. EDIT: Ei perkule, tulikohan tästä galluppi? No, siirtäkää Gallup-alueelle jos siltä tuntuu. "Strangelove, dance the Dividing Line"
- Dark Tranquillity |
Sgandalf 13.03.2003 20:09:14 | |
---|
EDIT: Ei perkule, tulikohan tästä galluppi? No, siirtäkää Gallup-alueelle jos siltä tuntuu. Ei tullut, koska esitän kysymyksen: Mitä tarkoittaa "synkopaatio"? Pahoittelen kysymystä, mutta en ole koskaan varsinaisesti "opiskellut" rumpujen soittoa. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
akik 13.03.2003 20:50:07 | |
---|
Ei tullut, koska esitän kysymyksen: Mitä tarkoittaa "synkopaatio"? Pahoittelen kysymystä, mutta en ole koskaan varsinaisesti "opiskellut" rumpujen soittoa. "sidesävel korottomalta tahtiosalta seuraavalle korolliselle" synkoopit on niitä "väliinjääviä" iskuja. jazzissa,funkissa,latin-jutuissa synkopointi on runsasta. .
|
Speedy 13.03.2003 21:04:18 | |
---|
Kannattaa soittaa, son erittäin hyvä kirja, ja sitä käydään läpi varmaa kaikissa alan kouluissa ympäri maailmaa.. no ei ehkä ihan kaikissa, mutta paljo kumminski.. Ja sopii kaiken asteisille soittajille, sitä kirjaa ei varmaa koskaan kukaan tule soittaneeks "läpi".. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
manix 13.03.2003 21:31:25 | |
---|
Kannattaa soittaa, son erittäin hyvä kirja, ja sitä käydään läpi varmaa kaikissa alan kouluissa ympäri maailmaa.. no ei ehkä ihan kaikissa, mutta paljo kumminski.. Ja sopii kaiken asteisille soittajille, sitä kirjaa ei varmaa koskaan kukaan tule soittaneeks "läpi".. Jaahas, musanäytteen perusteella sulla on tosiaan tullut kolmimuunteisena noita harjoituksia vedeltyä :-) Letkee jazzi irtoaa aika mukavasti. "Strangelove, dance the Dividing Line"
- Dark Tranquillity |
Speedy 14.03.2003 12:34:03 | |
---|
Meikäläinen ei tosiaankaa oo mikää jazz-rumpali.. Hyi.. pois se minusta..!!! (Ton näytteen vois kyllä päivittää parempaa, ja oikeeseen musiikkiin) "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
AoA 14.03.2003 15:22:51 | |
---|
Olen kuullut vaikka kuinka monen huippurumpalin sanovan ja sanon itsekin että maailman tunnetuin ja ehkä jopa parhain rumpukirja. Riippuu tietty mistä suunnasta sitä katsoo mutta kun tuon kirjan osaa soittaa läpi niin kyllä siinä kehittyy huimasti. En tosin itse ole ihan kokonaan vielä sitä treenannut. Laitetaan vähän soittimeen. |
Micho 14.03.2003 15:35:02 | |
---|
...mutta kun tuon kirjan osaa soittaa läpi niin kyllä siinä kehittyy huimasti. En tosin itse ole ihan kokonaan vielä sitä treenannut. nii-in.. ..kyllä kehittyy joo.. mutta vähän pisti silmään toi "soittaa läpi".. ..kun tätä duracell -kirjaa kun pystyy soittamaan niin perskeleen monilla eri systeemeillä, että ei yhden elämän aikana niitä kaikkia kerkeä läpi käymään, ei vaikka ei muuta tekisikään... ..mutta siis loistava opus, joo. |
Epämuusikko 15.03.2003 19:54:33 | |
---|
nii-in.. ..kyllä kehittyy joo.. mutta vähän pisti silmään toi "soittaa läpi".. ..kun tätä duracell -kirjaa kun pystyy soittamaan niin perskeleen monilla eri systeemeillä, että ei yhden elämän aikana niitä kaikkia kerkeä läpi käymään, ei vaikka ei muuta tekisikään... ..mutta siis loistava opus, joo. Allekirjoitan
www.stileproject.com |
JJmagic 17.03.2003 12:28:31 | |
---|
Kuten myös! Rumpalin raamatuksihan tuota joku on tainnut kutsua.. Kyllä se välillä voi olla yhtä helvettiäkin.. mutta hyödyllistä tosiaan. Jos aiotte hankkia päänsärkyä, hankkikaa myös lääkettä! |