-oskari-- 12.03.2003 13:53:31 | |
---|
Mä saan muutaman päivän päästä Pearlin Eliminatorin ja Taman IC:n.. Eikä tarvi ootta enää kovin kauaa!!=) Tama jylistelee muitten yli...!!! |
drummer 1 12.03.2003 14:52:29 | |
---|
Miksi ostat kaksi erilaista pedaalia, etkä kahta samaa.. |
-oskari-- 12.03.2003 15:54:35 | |
---|
Miksi ostat kaksi erilaista pedaalia, etkä kahta samaa.. Okei tuli tiedotettua vähän vajaasti...ne on tuplia molemmat!!!!!! Ja mä sain ne jo!!!!!!!!!!!!!!! Tama jylistelee muitten yli...!!! |
Baroquean 12.03.2003 17:42:00 | |
---|
Okei tuli tiedotettua vähän vajaasti...ne on tuplia molemmat!!!!!! Ja mä sain ne jo!!!!!!!!!!!!!!! Mitä järkeä ostaa kahdet (suht kalliit) tuplat? Vaihtelu virkistää vai? Sen nyt ymmärtää, jos on esim. kaks settiä ja hankkii molempiin. Kallista touhua, voi voi... (En tosin tiedä ostitko uutena vai käytettynä.) Take no prisoners, take no SHIT !!! |
Ussr 12.03.2003 18:51:34 | |
---|
Okei tuli tiedotettua vähän vajaasti...ne on tuplia molemmat!!!!!! Ja mä sain ne jo!!!!!!!!!!!!!!! Jaahas... Rok rok. |
Miikathebest 12.03.2003 21:26:25 (muokattu 12.03.2003 21:29:39) | |
---|
Mitä järkeä ostaa kahdet (suht kalliit) tuplat? Vaihtelu virkistää vai? Sen nyt ymmärtää, jos on esim. kaks settiä ja hankkii molempiin. Kallista touhua, voi voi... (En tosin tiedä ostitko uutena vai käytettynä.) Osti uutena ihan kai kokeillakseen. Niin ja sen "huonomman"han voi aina myydä jos ei tartte. Jes ja mä sain samalla kitaratilpehöörejä. |
Ussr 12.03.2003 22:36:59 | |
---|
Osti uutena ihan kai kokeillakseen. Niin ja sen "huonomman"han voi aina myydä jos ei tartte. Mietin vaan, että mitähän järkeä tuossa sitten on?!?
Rok rok. |
Mikko A 12.03.2003 22:53:10 | |
---|
Mietin vaan, että mitähän järkeä tuossa sitten on?!? Sanos muuta, on niitä nyt halvempiaki tapoja kokeilla niitä speduja! Ei mieleen juolahtanu kysyä lähimmän hyvän musiikkikaupan setältä että joskohan sais polkasta pari kertaa... Mietin vaan mistä rahat???? Varsinki ku häiskä ei taida olla vielä iällä ja työllä pilattu... I rule... |
rather be dead 13.03.2003 07:27:28 | |
---|
Pappa betalar ;) "I could have died with you" |
Mikko A 13.03.2003 18:21:37 | |
---|
Pappa betalar ;) Nii varmaan... Mun isä ei kyllä ikinä maksais ees yhtä singlepedaalia saatika kahta tuplista! I rule... |
-oskari-- 15.03.2003 08:54:23 | |
---|
Kyllä mä oon ne ihan ite ostanu.... Jollain on kaks soittopaikkaa eikä niitä speduja jaksa aina raahata mukana!!! Tama jylistelee muitten yli...!!! |
KoRn88. 15.03.2003 11:56:08 | |
---|
Kyllä mä oon ne ihan ite ostanu.... Jollain on kaks soittopaikkaa eikä niitä speduja jaksa aina raahata mukana!!! no kummasta oot tykänny enemmän? mulleki ois kohta IC tulossa. ------------Stampeden rumpali--------------- |
-oskari-- 15.03.2003 14:32:42 | |
---|
no kummasta oot tykänny enemmän? mulleki ois kohta IC tulossa. No kyllä se Pearl oli mun mielestä parempi... mut mun kaveri tykkäs enemmän IC:stä... että se on siis ihan makuasia..... tosin toi kaveri on VAAN kitaristi!!! Kyllä niillä molemmilla kelpaa tykittää!!!!!!!!!
Pearl jylistelee muitten yli...!!! |
Miikathebest 15.03.2003 15:27:53 (muokattu 15.03.2003 15:29:48) | |
---|
Mitä? VAAN kitaristi. Mitäköhän merkitystä sillä on. Kyllähän rumpalitkin ihan yhtälailla tietää kitaroita testatessa mikä tuntuu parhaalta. Eikö? |
Mikko A 15.03.2003 21:19:30 | |
---|
Mitä? VAAN kitaristi. Mitäköhän merkitystä sillä on. Kyllähän rumpalitkin ihan yhtälailla tietää kitaroita testatessa mikä tuntuu parhaalta. Eikö? Ja ihan yhtälailla basisteista kerrotaan basistivitsejä, joskin ne on useimmiten hyviä ja osuvia... =) I rule... |
Jombe 15.03.2003 22:34:33 | |
---|
Mä oon pitkään katellu,että vois joskus ostaa Iron Cobrat,mutta nyt on ruvennu kiinnostamaan ne Eliminaattoritkin. Ja jos joskus ostan,niin ne on 2 single pedaalia. Mulla on nyt DW7000. Kuinkas paljon laadukkampia nuo kaks ekana mainittua on? (IC,Pearl) Tuplat ne olla pitää! |
-oskari-- 16.03.2003 11:14:22 | |
---|
Mitä? VAAN kitaristi. Mitäköhän merkitystä sillä on. No emmä tiiä et onks sillä oikeesti mitää merkitystä...?!?!?!?! ;) Pearl jylistelee muitten yli...!!! |
Tietäjä 16.03.2003 13:18:38 | |
---|
No kyllä se Pearl oli mun mielestä parempi... mut mun kaveri tykkäs enemmän IC:stä... että se on siis ihan makuasia..... tosin toi kaveri on VAAN kitaristi!!! Kyllä niillä molemmilla kelpaa tykittää!!!!!!!!! Mulla oli sama kokokeilin soittaa parit treenit ja keikat IC:llä, mutta pearl oli parempi. Omistan itse siis eliminaattorin nykyään. |
Jaska 16.03.2003 14:31:16 | |
---|
Kuten olen ennenkin sanonut ni on nytte IC powerit mut haluaisin vaihtaa Eliminaattorin belttiin (joutoa sinänsä koska en oo kokeillu noita Eliminaattoreita), mut ei oo varaa pistää rahaa sellasee |
Speedy 16.03.2003 17:53:28 | |
---|
Jollain on kaks soittopaikkaa eikä niitä speduja jaksa aina raahata mukana!!! Oiskohan soittimen vaihtaminen kannattavaa? Jos vaikka alkaisit laulamaan, tai huuliharppukin on suht helppo roudata..=) Totta kyl on et rumpali on aina yleensä viimesenä roudaus hommissa, ja hällä on kaikista eniten roudattavaa.. Mutta mun mielipide on, että tuo alkaa jo vaikuttaa siltä ett jollain on munuaiset väärinpäin, eli pumppaavat kusta väärään suuntaan.. no joo.. mut kukiin tyylilään.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |