Fingolfin 06.04.2003 00:44:31 | |
---|
Taman Swingstar (tai jopa Rockstar, en ole varma) rumpuihin pitäisi hankkia asiansa ajavat kalvot. Ei välttämättä niitä ihan kaikkein halvimpia, mutta huokeat ne pitää kuitenkin olla kun vaatimukset ja tietotaito taso on alhaiset. Strength and Honor |
Mikko A 06.04.2003 01:13:07 | |
---|
Riippuu tietysti mitä musaa soitat, lyötkö kovaa vai et. Jokapaikanhöyliksi sopis tietysti valkoset ambassadorit - ja ne on aika halvatkin - mutta itse en kyllä oo omissa rockstaroissa oikein niistä tykänny. Ja kokemusten perusteella noissa rockstaroissa (swingstaroista en oo varma) toimii paremmin vähän paksummat kalvot. Pinstripet on aika halvat mutta soundi ei kelpaa muuhun kuin kunnon kuulosuojaimet päässä harjoitteluun ja rebound ja soittotatsi on aika perseestä. Kirkkaat emperorit on ainaki ihan hyvät eikä ne taida kalliitakaan olla. I rule... |
Fingolfin 06.04.2003 10:47:56 | |
---|
Heviä niillä rummuilla soitellaan. Heviä laidasta laitaan, hitaasta ja raskaasta nopeisiin tuplapedaalikomppeihin. Tuplapedaalina Taman Iron Cobra. Itseasiassa olen itse kitaristi, mutta kun on tullut joskus rummutkin hankittua niin päätin vähän kunnostaa niitä. Strength and Honor |
Roberto 06.04.2003 11:11:13 | |
---|
Heviä niillä rummuilla soitellaan. Heviä laidasta laitaan, hitaasta ja raskaasta nopeisiin tuplapedaalikomppeihin. Tuplapedaalina Taman Iron Cobra. Itseasiassa olen itse kitaristi, mutta kun on tullut joskus rummutkin hankittua niin päätin vähän kunnostaa niitä. Remon Pinstripet tai Emperorit on perus-hevarien valinta. Kestää iäisyyden ja soundaa jo uutenakin yhtä paskalta :) |
Fingolfin 06.04.2003 11:23:53 | |
---|
Pitää varmaan hommata Emperorit, kun on niin hyvä nimikin. ;) Ei, mutta mites sitten kun tomeissa on myös toisella puolella kalvo. Haittaako se jotain jos se on eri merkkinen kuin se kalvo mihin lyödään? Vai kannattaisiko kokeilla ottaa se takakalvo pois? Heh, naurattaa itseäkin kun on omistanut rummut viisi vuotta, mutta ei tiedä niistä mitään. :D Strength and Honor |
Mikko A 06.04.2003 12:40:05 | |
---|
Älä missään nimessä ota niitä alakalvoja pois, soundi on aivan hirveä!! Ei se haittaa jos ne on eri merkkiä, kunhan ne on hyvät. Alakalvot vaikuttaa soinnin pituuteen. Jos haluat lyhyttä sointia, niin valkoiset ambassadorit vois olla hyvät, jos pitempää, niin kirkas ambassador tai diplomat. I rule... |