Aihe: MPD422TW Tuplapedaali
1
bubi
04.04.2003 09:49:26
Eli kannattaako tuhlata rahoja tollaiseen pedaaliin. thomannilla 89 €. käydään rumpalin kanssa enää n.2 kertaa kuussa soittelemassa ja mun pitäis tilata jonkinlainen tuplaspedu. vanha pedaali meni rumpujen vaihdon yhteydessä.

ollaan kummatkin suht kokeneita soittajia. mun pointti on just se että me ei käydä enää niin usein. Eli pedaalilla soitetaan vain silloin tällöin, ei jatkuvasti. ehdotelkaa sitten jotakin muuta jos tuo ei tule vaihtoehtoon missään tapauksessa. täs olis 2 edullista pedaalia mitä löysin.
mutta toki kertokaa joistain muistakin edullisista..

MILLENIUM - MPD422TW
MILLENIUM MPD422TW Double Foot maschine with Chain. 89.00 EUR
529.17 FIM

Millenium - MPD524
Millenium MPD524 Double Drumpedal w/ red Plate 144.00 EUR
856.18 FIM

tässä oli ilmeisesti portaaton jousen jäykkyyden säätö, ja joku säätöruuvi sivulla??

kiitos!
kabulisti
04.04.2003 11:50:56
kun merkki on millenium, nii kannatta harkita 2 kertaa tuhlaako rahojaan vai ostaako jotain aivan muuta...

ostat kunnon spedun ja jos et sillä muka mitää tee ni voit aina pistää sen myyntii!!!!
Nih
Buusteri
05.04.2003 12:05:30

osta vaikka taman halvin tupla tai joku parempi käytettynä. paremmin kestää pinna reeneissä ku pedaalit ei levähä heti parin kerran jälkeen.
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
saBBa
06.04.2003 01:52:30
Itse soittelin kyseisillä pedaaleilla noin 3 vuotta... ja en voi hintaan nähden moittia... Nyt omistan kaksi basaria joissa on pearlin eliminatorit... ja rehellisesti sanottuna soitto/tuntuma ei juuri parantunut... Eli mulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisistä tuplista...
...rock rock...
PolkaTulk
06.04.2003 13:34:13
paremmin kestää pinna reeneissä ku pedaalit ei levähä heti parin kerran jälkeen.

Hmmm... tuu sitte ilmottelee kun saat nuo milleniumit paskaks!sovitaa ettei saa porata.
jos huomannet,mainoksessa lukee heavy edition. samaa tasoa haitsu- ja virvelitelineen kanssa,rikki ei mee vaikka haluis.hyvä spedu aloittelijalle.
Only The Meteors are pure psychobilly.
J. Cool
06.04.2003 13:40:33

Itse soittelin kyseisillä pedaaleilla noin 3 vuotta... ja en voi hintaan nähden moittia... Nyt omistan kaksi basaria joissa on pearlin eliminatorit... ja rehellisesti sanottuna soitto/tuntuma ei juuri parantunut... Eli mulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisistä tuplista...

aika vaikea käsittää ettei soitto/tuntuma olis parantunu eliminaattoreihin. joko sulla on aivan kakat säädöt pearlissa tai sitten joku aivan ihme-helmi supermillenium-vehje.

mulla oli pari vuotta nuo milleniumin lelut. tuntuma aivan kakka, pedaalit aivan erilaiset. hirveellä säädöllä sain melkeen johonkin kuntoon mut ei ne vieläkään ollu tasaset..

vaihdoin vuos sitten dw-5000 tupliin ja ero on kuin yöllä ja päivällä..
afro
06.04.2003 14:13:38
Ei liity aiheeseen, mutta:
Vähän sulla on SaBBa hienot rummut! Laitahan listaa omaan kuvauksees ni tietäis vähän pelleistä jne.
Mitä sarjaa nuo mahtaa olla (siis Pearlit)?
Nätit.
http://www.afrotumza.tk
Micho
06.04.2003 16:50:15

Ei liity aiheeseen, mutta:
Vähän sulla on SaBBa hienot rummut! Laitahan listaa omaan kuvauksees ni tietäis vähän pelleistä jne.
Mitä sarjaa nuo mahtaa olla (siis Pearlit)?
Nätit.

huhhuh.. ..toisilla näyttää olevan rahaa kun roskaa.. aika ihmemiessetti on kyllä kieltämättä.. ..menee jo vähän yli.. ..mutta kukin tyylillään..

tuli muuten tässä tosta setistä mieleen semmonen koominen juttu, kun kerran näin jonkun megasuperhomonahkahousuhevihirmun videon, ni sit rupes vähän naurattamaan, kun sillä rumpalilla oli ehkä suurinpiirtein 5 virveliä, 14 tomia, 4 basaria, 27 peltiä, 2 penkkiä ja aurinkolasit, ja äijä vaan peruskomppia hakkas koko ajan.. :D ..heh.. ..mutta mikäs siinä... imagokysymyshän se on..
Mikko A
06.04.2003 17:45:34
huhhuh.. ..toisilla näyttää olevan rahaa kun roskaa.. aika ihmemiessetti on kyllä kieltämättä.. ..menee jo vähän yli.. ..mutta kukin tyylillään..

tuli muuten tässä tosta setistä mieleen semmonen koominen juttu, kun kerran näin jonkun megasuperhomonahkahousuhevihirmun videon, ni sit rupes vähän naurattamaan, kun sillä rumpalilla oli ehkä suurinpiirtein 5 virveliä, 14 tomia, 4 basaria, 27 peltiä, 2 penkkiä ja aurinkolasit, ja äijä vaan peruskomppia hakkas koko ajan.. :D ..heh.. ..mutta mikäs siinä... imagokysymyshän se on..

Kuulostaa kyllä ihan Portnoylta...
I rule...
Antti1
06.04.2003 21:09:17
Kuulostaa kyllä ihan Portnoylta...

Joo, lukuunottamatta noita peruskomppeja. Eihän se mitään ihan maailmaa mullistavaa vedä, mutta en sitä nahkahousuhevihomoksi kuitenkaan väittäisi. :)
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
Mikko A
06.04.2003 21:25:35 (muokattu 06.04.2003 21:30:04)

Joo, lukuunottamatta noita peruskomppeja. Eihän se mitään ihan maailmaa mullistavaa vedä, mutta en sitä nahkahousuhevihomoksi kuitenkaan väittäisi. :)

Ei ni. Sillonki trikoot =)
Ainaki mulla on videopätkä, jossa sillä on trikoot, tosin taitaa olla 90-luvun alkupuolelta...

Edit: Niin muuten, Change of Seasonsillahan DT vetää Deep Purplen Perfect Strangersin ja siinä Portnoy vetää kyllä ihan pelkkää perusbiittiä... Ja tuo levyhän (siis se cover-osa) on nauhotettu live keikalla muistaakseni eli kai se on sitte videoitu ja micho on sattunu sen kattoon... tai jotain
I rule...
saBBa
07.04.2003 21:36:13
Halusin vaan parantaa settiä kun 12 vuotta soitin kaiken maailman paskoilla rummuilla... Eikä noi oo kuin ELX-setti ja paisteen 802/meinl... Tossa tarkemmin...

Pearl ELX
2*22" +2kpl eliminatorit
10"
12"
13"
14"
16"
+
14"virveli

paiste 802:
10" splash
12" splash
14" crash
2*16" crash
2*18" crash
16"china
18"china
14" hihat

paiste 3000
14"hihat

meinl rakes
20"
...rock rock...
Triskal
08.04.2003 13:03:04

Tuo väri on todella kaunis.
afro
08.04.2003 20:36:26
Tuo väri on todella kaunis.

On kyllä. Näytti kalliimmaltakin setiltä. Ei toki huono tuokaan...
http://www.afrotumza.cjb.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)